-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) (5 лотів)
1)Найменування МНН фармацевтичної продукції міститься в технічній специфікації до ТД, у зв'язку з їх великою кількістю неможливо зазначити МНН кожного засобу в дужках до найменування предмета закупівлі 2) У формі кількість вказується кількість найменуваннь фармацевтичної продукції, та буде відображено у шт, реальна кількість кожного засобу зазначена в технічному завдані до ТД
Завершена
558 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2018 11:26 - 16.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо написаного Замовником
Номер:
bab069dd7dbe4ce3aefd6143601805eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-000972-c.c1
Назва:
Щодо написаного Замовником
Вимога:
ЛОТ № 5
Шановний Замовнику! Ви проводите відкриті торги, процедуру проведення яких регламентує Закон про публічні закупівлі, в якому написано, що при зазначенні торгової марки засобів в документації торгів обов`язково треба вказувати вираз «або еквівалент». Подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації: 1. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин, або обмеження – не більше…., не менше…; вказані допоміжні речовини. 2. Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій, які властиві тільки зазначеним в документації торговим маркам. По перше, щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: не більше …., не менше…., таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі. Щодо написаного Вами : «Засіб «Амісепт» не відповідає вимогам та не є еквівалентом до засобу «Фамідез Комбі нью»,оскільки у складі «Амісепту» відсутні похідні гуанідину» , !!!! Ви це серйозно?! Це хто Вам так підсказав написати? Антимікробна Дія гуанідинів та амінів є однаковою, про що вказує зазначений у реєстраційних документах спектр антимікробної активності. Оскільки Деззасіб оцінюється не за складом, а за його спектром атимікробної активності його прийнято вважжати еквівалентом. Крім того, якщо вже і вказувати на склад то, гуанілини і аміни відносяться до однієї хімічної групи та мають однаковий ефект. Нами не було запропоновано ні альдегіди ні пероксид і тим більше активний хлор. Відповідно ваше відхилення є неправомірним та вказує на ваші змовницькі дії з постачальником.
Щодо еквіваленту Саноксілу! Засіб заявлений вами єдиний зареєстрований в Україні. Неможливість надання еквівалентів звужує коло учасників тільки до вашого постачальника та знову натякає на змовницькі дії з вами.
Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір.
Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупередженна оцінка, ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2018 10:01
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
При проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) (5 лотів) Замовник керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», чітко дотримувався його положень, в тому числі принципів проведення публічних закупівель. У примітці до Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «якщо вище містяться посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як - «або еквівалент». Отож вимога стосовно недискримінації учасників та можливість подання ними пропозицій щодо еквівалентів товарів дотримана цілком і повністю. Також підкреслюємо, що якщо потенційний Учасник має зауваження до Тендерної документації, затвердженої Замовником, існує законний механізм захисту його прав: у період уточнень він може звернутись до Замовника за роз’ясненнями змісту документації та вимогами щодо усунення порушень законодавства, або ж одразу подати скаргу в Антимонопольний комітет із вимогою усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації у законно відведений період оскарження умов тендерної документації. Якщо ж потенційний Учасник не скористався цими своїми правами у відведений для цього час, застосовується презумпція того, що він згідний з умовами Тендерної документації та може їх виконати, якщо подає свої документи для участі у торгах.
Що ж до підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД», повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 Розділу 4 Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником було встановлено таку вимогу: «В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним препарату та препарату, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника». Підкреслюємо, що сутність порівняльної характеристики передбачає зіставлення одного найменування фармацевтичної продукції (яке запропоноване у Медико-технічних вимогах тендерної документації) з іншим – еквівалентом, який запропонований Учасником із детальним порівнянням, зіставленням їхніх характеристик, діючих та допоміжних речовин. Така порівняльна характеристика повинна дати змогу Замовнику переконатись, що запропоновані Учасником найменування фармацевтичної продукції насправді є еквівалентами для тих, які встановлені у Медико-технічних вимогах. Проте, документ «Таблиця відповідності» №39-02/04/518 від 20 лютого 2018 року, наданий Учасником, не містить відповідної порівняльної характеристики, а лише містить колонку, де Учасником зазначено назви запропонованих ним засобів та відмітки про те, що вони нібито «відповідають» медико-технічним вимогам. Попри те, жодної порівняльної характеристики, яка вимагалась Тендерною документацією, Учасником надано не було. Таким чином, Учасником не було дотримано вимогу Тендерної документації, а саме п. 3 Розділу 4 Додатку №2.
Також повідомляємо, що в результаті вивчення Методичних вказівок до застосування засобів, наданих Учасником у складі документів своєї пропозиції, Замовником було з’ясовано, що по своїх характеристиках фармацевтична продукція, запропонована Учасником, не повністю відповідає тій, яка зазначена у Медико-технічних вимогах Тендерної документації. Для прикладу, засіб «Неосептін перевін» характеризується вмістом перекису водню 0,285 – 0,315%, що нижче рівня, який встановлено вимогами - не менше 4,80 %. Суттєво відрізняються ці засоби і по вмісту діючих та допоміжних речовин.
Підкреслюємо, що під час проведення публічних закупівель загалом та конкретної закупівлі зокрема, Замовник чітко дотримується норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та його принципів, а саме добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено