-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система пожежної сигналізації приміщень нормальної експлуатації для енергоблоку №2 ВП ЮУАЕС
Завершена
17 359 799.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 799.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 799.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2017 12:27 - 04.02.2018 00:00
Вимога
Вирішена
ТВтаУП
Номер:
e358493f2ff44a33af2cc1cfc8587758
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000467-a.b4
Назва:
ТВтаУП
Вимога:
Відповідно до п.5.9, 5.20 ТВтаУП ППКП повинно управляти засобами автоматичного протипожежного захисту, але не зазначено яким та в якій кількості. Також у ТВтаУП не зазначено кількість сигнальних ліній та зон контроля для кожного ППКП. Для підготовки техніко-комерційної пропозиції прошу додати в ТВтаУП інформацію щодо кількості сигнальних ліній та зон контроля для кожного ППКП й обладнання та його кількості яким необхідно управляти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2017 17:24
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "У ВП ЮУАЕС в приміщеннях в які планується встановити елементи ТЗА зі складу ПТК оснащені системою об’ємного пожежогасіння розпиленою водою. Керування та електроживлення установками йде від існуючих схем керування які розташовані в існуючих шафах, від ППКП потрібна тільки команда на відкриття засувки. Згідно з розробленою ПКД:
- максимальна кількість зон для одного ППКП дорівнює 64;
- максимальна кількість адресних сигнальних ліній для одного ППКП - 6, кількість неадресних ліній 16;
- максимальна кількість технологічних установок, якими потрібно керувати, для одного ППКП – 72".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо ТД
Номер:
31fd3e621aec407bbbf9bcfc2ca656ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000467-a.a3
Назва:
Щодо ТД
Вимога:
Відповідно до Розділу 6 тендерної документації вимагається надання ТУ або іншого документу за яким виготовляється продукція, а також до кінцевого строку подання пропозицій він повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом», з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та з ДІЯР України. Дана вимога є дискрімінаційна та не дозволяє виконати закупівлю з урахуванням принципів здійснення закупівель про публічні закупівлі. Також за ТУ не обовязково виготовляється обладнання, ТУ може бути розроблено для цілей встановлення критеріїв функціонування та оцінювання продукції та для цілей сертифікації. Просимо виключити данну вимогу із Тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2017 17:22
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Дана вимога не може бути виключена з ТД. Згідно з Розділом 6 ТД «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі…».
Згідно з СОУ НАЕК 077: п. 5.10.2 ТУ, ТС, ТЗ, які встановлюють вимоги до пожежонебезпечної продукції, повинні включати вимоги пожежної безпеки і погоджуватися з центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки (Стаття 56 Кодексу цивільного захисту України);
п. 5.10.3.2 ТУ, ТС, ТЗ на продукцію загальнопромислового призначення, яку передбачається використовувати в СВБ, об’єктах призначених для поводження з радіоактивними відходами, та джерелах іонізуючого випромінювання, також підлягають погодженню з Держатомрегулювання.
Крім того, згідно з п. 3.6 НП 306.2.106-2004 «Проведення тендеру, закупівля обладнання згідно з проектами модифікації проводиться після узгодження з Держатомрегулювання України технічних умов,…технічних специфікацій…».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до ТВтаУП
Номер:
9d4d352f65f642678cab2d9881be0134
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000467-a.b2
Назва:
Вимоги до ТВтаУП
Вимога:
Відповідно до п.5.4 ТВтаУП до обладнання АПС що закуповується предявляються вимоги до надійності виконання функцій. Вказані принципи згідно з НП 306.2.202 відносться до резервованої групи ІКС (ПТК), але згідно з Додатком Б ТВтаУП резервування для обладнання що закуповується не передбачається. При тому, як зазначено в ТВтаУП, розроблено проектну документацію в якій саме й повинно бути закладені вище наведені принципи. Якщо, всеж таки, Розробник повинен підтвердити виконання вимоги п.5.4 ТВтаУП то просимо Замовника конкретно зазначити в ТВтаУП яким чином повинні бути виконані дані вимоги в ППКП, що закуповується.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2017 14:04
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Внесення змін не доцільно. Вимоги до резервування повинні бути виконаними як зазначено в:
- п.п. 5.5, 5,7 ТВтаУП. ППКП повинен мати основне та резервне джерело електроживлення, крім того в якості додаткового джерела живлення використовуються акумуляторні батареї;
- п.п.5.1, 5.27, 5.35 ТВтаУП. Лінії передачи сигналів і цифрових повідомлень з ППКП окремими лініями зв’язку повинні надходити на дві існуючі РС, які розташовані в різних приміщеннях. Якщо буде пошкоджений один із каналів зв’язку інший буде працювати та виконувати функції необхідні для реалізації функцій системи АПС".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо ТВтаУП
Номер:
0b7186429ec345dd8808df2b4add3297
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000467-a.a1
Назва:
Щодо ТВтаУП
Вимога:
Відповідно до п.5.1, 5.27 Додатка 4 (ТВтаУП) для контроля стану роботи ППКП необхідно ППКП підключити до РС. Просимо в ТВтаУП додати інформацію стосовно вимог до протоколу передачи даних для РС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2017 14:00
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Внесення змін не доцільно. ППКП повинен обмінюватись інформацією з РС використовуючи протокол обміну Modbus TCP".
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
6e3f1fa09b8d4ccf83279d4fc05d3b3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000467-a.a5
Назва:
СКАРГА про порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Скарга:
«01» грудня 2017 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «Система пожежної сигналізації приміщень нормальної експлуатації для енергоблоку №2 ВП ЮУАЕС, №1763226 (UA-2017-12-01-000467-a)».
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили що вимоги, які зазначені в неї не надають повного технічного опису предмета закупівлі та не відповідають Закону. Для усунення даних невідповідностей ми, у встановлений Законом термін, а саме 22.12.2017 року, звернулись до Замовника за роз’ясненням та вимогою (номера вимог: UA-2017-12-01-000467-a.a1, UA-2017-12-01-000467-a.b2, UA-2017-12-01-000467-a.a3, UA-2017-12-01-000467-a.b4) внести відповідні зміни до Документації.
Замовником 02.01.2018 у період часу з 15:00 до 16:00 було оприлюднено відповіді на наші роз’яснення та вимоги. Дії Замовника під час проведення процедури закупівлі порушують порядок встановлений Законом:
- вимоги ч. 1 ст. 23 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.»
- вимоги ч. 2 ст. 23 Закону «абз.1) Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. … абз.2) Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації…. абз.3) У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.»;
- вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 Закону «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
- вимоги п. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»,
що призводить до обмеження конкуренції та дискримінують учасників даних торгів, а саме:
1. Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.a1 – «Вимога не задоволена». При цьому у своєму рішенні Замовник надає роз’яснення по суті вимоги, яке розширює вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, встановлені в Документації, що відповідно повинно бути відображено згідно вимог п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. Що порушує вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону.
Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.b2 – «Вимога не задоволена». При цьому у своєму рішенні Замовник не надає роз’яснення по суті вимоги, а надає лише «відписку» стосовно одного з критеріїв, зазначених у вимозі. Що порушує вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 Закону.
Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.b4 – «Вимога задоволена». При цьому у своєму рішенні Замовник, з посилання на проектну документацію, надає в узагальненому описі роз’яснення по суті вимоги, яке по перше розширює вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, встановлені в Документації, по друге не відповідає дійсності, так як у проектній документації зазначаються конкретні кількості характеристики по суті порушеного питання. При цьому, з урахуванням рішення «Вимога задоволена», не вносить відповідних змін до документації, відповідно до вимог п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. Що порушує вимоги п.3, ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону.
2. Замовник, оприлюднивши свої рішення, щодо вимог Скаржника, 02.01.2018 у період часу з 15:00 до 16:00 без подовження строку подання тендерних пропозицій, обмежив нас як учасників порушивши вимоги ч. 1 ст. 23 Закону. Що порушує вимоги ч. 1 ст. 22 та абз.3, ч. 2 ст. 23 Закону.
3. Рішення Замовника щодо вимоги № UA-2017-12-01-000467-a.a3 – «Вимога не задоволена». Порушує вимоги п. 4 ст. 22 Закону.
У своєму роз’яснені Замовник посилається на вимоги п.3.6 НП 306.2.106 та СОУ НАЕК 077. При цьому:
- СОУ НАЕК 077 не пред’являє вимог щодо наявності узгоджених ТУ на момент проведення торгів, а саме на момент подання тендерних пропозицій;
- щодо п.3.6 НП 306.2.106 Замовник має узгоджене з ДІЯР України Технічне рішення яке дозволяє при здійсненні модифікації СВБ проведення тендеру на закупівлю обладнання (а саме – оголошення, розкриття та оцінка конкурсних торгів, видача акцепту, укладення договору) без погодження з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ) у випадках коли на момент прийняття рішення про проведення тендеру менше двох виробників обладнання, що підлягає закупівлі, мають погодженні з Держатомрегулювання ТУ (ТС, ТЗ).
Як показує практика та результати проведених торгів (Закупівля: Система пожежної сигналізації та протипожежної автоматики для енергоблоку №3 ВП РАЕС, № (UA-2017-04-27-001137-a), Закупівля: Системи пожежної сигналізації для ВП ЗАЕС, № (UA-2016-12-13-000074-b)) лише один виробник має узгоджені з ДІЯРУ Технічні умови. Пропозиції інших учасників, які приймали участь у вказаних аналогічних торгах, були відхилені по причині невідповідності документу, за яким товар планується постачати, вимогам Розділу 6 тендерної документації, згідно якого вимагається надання ТУ або іншого документу за яким виготовляється продукція, а також до кінцевого строку подання пропозицій він повинен бути узгоджений з ДП «НАЕК «Енергоатом та з ДІЯР України.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зупинити зазначену процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати замовника надати повну та конкретну відповідь на вимоги Скаржника, або додати до Документації витримки з проектної документації для повного та всебічного аналізу та підготовки техніко-комерційної пропозиції всім учасникам процедури.
4. Зобов’язати Замовника скасувати в п. 6 розділу 3 тендерної документації та в п. 9.3 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання» в частині «…технічні умови (технічна специфікація) погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання …» та викласти їх в наступній редакції: «…технічні умови (технічна специфікація) погоджені з ДП НАЕК «Енергоатом» та Дератомрегулювання або проект ТУ (ТС), якщо вони не розглядались ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання України...»;
5. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в Документацію за результатами роз’яснень, наданих на вимоги Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток1_Платіжне доручення 202.pdf 05.01.2018 17:27
- Додаток2_ТР по 3.6 НП 306.2.106.pdf 05.01.2018 17:27
- Додаток3_Вимоги про усунення порушення.pdf 05.01.2018 17:27
- Додаток4_4804 - 29.03.2017 визначення переможця.pdf 05.01.2018 17:27
- скарга 4_05012018.pdf 05.01.2018 17:27
- Рішення від 10.01.2018 № 138.pdf 11.01.2018 13:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2018 № 677.pdf 26.01.2018 19:35
- рішення від 25.01.2018 № 677.pdf 29.01.2018 21:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2018 17:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.01.2018 21:20