-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з утилізації медичних відходів ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
16.05.2023 10:47 - 28.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
35969c1f49304e848d544c7abb561215
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.a8
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 70.pdf 09.07.2023 19:31
- Скарга текст.docx 09.07.2023 19:31
- Скарга текст.pdf.p7s 09.07.2023 19:31
- Скарга текст.pdf 09.07.2023 19:31
- рішення від 11.07.2023 № 10360.pdf 11.07.2023 20:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2023 № 11369.pdf 26.07.2023 15:13
- рішення від 25.07.2023 № 11369.pdf 27.07.2023 20:11
- 24 години на виправлення помилок.docx 14.07.2023 12:01
- Протокол № 70.pdf 14.07.2023 12:01
- Відповідь АМКУ (медичні відходи) №4.pdf 14.07.2023 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2023 19:32
Дата розгляду скарги:
25.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2023 20:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.07.2023 20:12
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
605a5db563564e058c508bdb9002111e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.a7
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Помилковий, не об’єктивний, упереджений розгляд та дискримінація пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.pdf 07.06.2023 21:42
- Ліцензія № 371 від 19.10.2015 року.pdf 07.06.2023 21:42
- Ліцензія АЕ №199209 від 04.03.2013 року.pdf 07.06.2023 21:42
- Протокол 32 ВІдхилення учасника.pdf 07.06.2023 21:42
- Скарга текст.docx 07.06.2023 21:42
- Скарга текст.pdf 07.06.2023 21:42
- Скарга текст.pdf.p7s 07.06.2023 21:42
- рішення від 09.06.2023 № 8407.pdf 09.06.2023 18:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2023 № 9110.pdf 22.06.2023 13:50
- рішення від 21.06.2023 № 9110.pdf 26.06.2023 14:47
- Зміни до ТД (2).xlsx 16.06.2023 16:53
- ТД 15.05.2023 - сміття (1).doc 16.06.2023 16:53
- Відповідь АМКУ (медичні відходи) №2.doc 16.06.2023 16:53
- Додаток 3 Цінова тендерна пропозиція (2).docx 16.06.2023 16:53
- 2. Довідка про субпідрядника.pdf 16.06.2023 16:53
- ДОДАТОК 2 Технічна специфікація - ЗМІНИ (3).docx 16.06.2023 16:53
- Відповідь АМКУ (медичні відходи) №2.pdf 16.06.2023 16:53
- ДОДАТОК 1 Кваліфікація ЗМІНИ (1).docx 16.06.2023 16:53
- Ліцензія від19.10.2015 Український Центр — копия.pdf 16.06.2023 16:53
- ДОДАТОК 4 проект договору (1).docx 16.06.2023 16:53
- Протокол 65 виконання рішення АМКУ Інститут раку.pdf 29.06.2023 14:46
- Протокол 65 виконання рішення АМКУ Інститут раку.pdf 29.06.2023 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2023 21:43
Дата розгляду скарги:
21.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2023 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2023 14:47
Дата виконання рішення Замовником:
29.06.2023 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з утилізації медичних відходів ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-16-003193-a.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
4b249867cd8444cf822153456e02d587
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.b6
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник вимагав :"− довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним, згідно Додатку №4 до цієї тендерної документації (у довільній формі);".
У складі пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" відсутня відповідна "довідка/лист" .
Просимо провести повторну та неупереджену оцінку пропозиції
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 42 -про надання ВІДПОВІДІ UA-2023-05-16-003193-a.b6.pdf 07.06.2023 09:26
- Пропозиція та інші документи.pdf 07.06.2023 09:26
Дата подачі:
06.06.2023 10:05
Вирішення:
Шановний учаснику!
Дякуємо за вашу увагу до даної закупівлі.
Хочемо зауважити, що наш заклад відповідально ставиться до прийняття відповідного рішення щодо предметів закупівлі, які закуповуються.
У складі пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" , а саме "Пропозиція та інші документи.pdf" сторінка 3 Гарантійний лист - згода з умовами договору викладеними у Додатку 4. .
Мирного неба та бажаємо вдалих перемог у закупівлях.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Доповнення
Номер:
49824bfe03ff4eb586dbec6de4d660e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.a5
Назва:
Доповнення
Вимога:
Відповідно до вимоги UA-2023-05-16-003193-a.a3 Замовник зазначив, що внесе зміни до ТД,
але в вимозі було зазначено,що утилізація застосовується саме до категорії С. Утилізація не застосовується до клінічних відходів.
Вимагаємо видалити із Тексту оголошення вимогу щодо наявносіт Утилізації саме на клінічні відходи.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2023-05-16-003193-a.a5.docx 26.05.2023 15:54
Дата подачі:
25.05.2023 14:31
Вирішення:
Шановний учаснику!
Згідно із пунктом о) статті 26 Закону України Про відходи та абз. 7 пункту 6 загальних положень ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Постанови Кабінет Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 визначено перелік небезпечних відходів та операцій поводження з ними, на які отримується ліцензія, із зазначенням кодів, наведених у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, а саме:
- Клінічні та пов’язані з цим відходи; тобто відходи, які утворюються внаслідок медичної, парамедичної, зуболікарською, ветеринарної чи подібної практики, та відходи, що накопичуються у лікарнях й інших установах в ході оглядів та лікування пацієнтів або ж здійснення науково-дослідних проектів.
Клінічні відходи відносяться до класу небезпечних відходів, так як вони можуть бути джерелом поширення різних вірусів та інфекцій.
До клінічних відходів відносять інфіковані відходи (матеріали і інструменти, забруднені виділеннями, відходи інфекційних відділень, мікробіологічних лабораторій різних груп патогенності, лікарські засоби з простроченим терміном дії, відходи під час лікування пацієнтів (хіміотерапія) або ж здійснення науково-дослідних проектів)
Враховуючи вищенаведене, задовільнити Вашу вимогу - не можливо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
bf5d871cbff0477498d7e732a8c01f55
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник!
В Додатку 2 до тендерної документації Вами вказано наступне:
«Для підтвердження наявності в Учасника пакування (тари), яка відповідає вимогам до пакування (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
кольорове зображення(фото) пропонованого пакування (тари);
сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності,
декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з
підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування,
затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289,
зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
АБО:
Учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, в якому він гарантує надання пакування (тари), котра відповідає вимогам до пакування (тари) відповідно до вимог відповідно до Державних санітарно-протиепідемічні правил і норм щодо поводження з медичними відходами*, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (із змінами) та тендерної документації.
Вимога щодо надання гарантійного листа є такою, що суперечить вимогам до предмета закупівлі та порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Надання учасниками у складі пропозиції саме гарантійного листа про надання пакування (тари) не є та не може бути підтвердженням наявності такого пакування та відповідності пропозиції учасника вимогам технічної специфікації згідно Додатку 2. така вимога порушує права потенційних учасників, які вже понесли витрати для закупівлі саме такого пакування, яке визначено тендерною документацією.
Тому технічні вимоги в такій редакції, а саме:
«АБО: Учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, в якому він гарантує надання пакування (тари), котра відповідає вимогам до пакування (тари) відповідно до вимог відповідно до Державних санітарно-протиепідемічні правил і норм щодо поводження з медичними відходами*, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (із змінами) та тендерної документації.» порушують права учасників, які вже здійснили закупівлю необхідного пакування для того щоб відповідати вимогам тендерної документації в частині наявності відповідного пакування.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та прибрати відверто дискримінаційну вимогу, а саме:
АБО: Учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, в якому він гарантує надання пакування (тари), котра відповідає вимогам до пакування (тари) відповідно до вимог відповідно до Державних санітарно-протиепідемічні правил і норм щодо поводження з медичними відходами*, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (із змінами) та тендерної документації.»
У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2023-05-16-003193-a.a4.docx 26.05.2023 16:15
Дата подачі:
24.05.2023 17:39
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2023-05-16-003193-a.a4
Шановний Учаснику!
Вимога до учасника закупівлі: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, в якому він гарантує надання пакування (тари), котра відповідає вимогам до пакування (тари) відповідно до вимог відповідно до Державних санітарно-протиепідемічні правил і норм щодо поводження з медичними відходами*, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (із змінами) та тендерної документації.» не є дискримінаційною, оскільки ця вимога тільки розширює коли потенційних учасників закупівлі цієї послуги.
Враховуючи вищенаведене - внесення змін до тендерної документації не потрібно.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискриміналція учасників Закупівлі
Номер:
a9be6461834244f1bea001b13f1002c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.a3
Назва:
Дискриміналція учасників Закупівлі
Вимога:
Відповідно до пункту 17 розділу V Наказу МОЗ медичні відходи категорії В підлягають інсинерації. Інсинерація – це спалювання відходів в печах-інсинераторах. Відповідно термінів ЗУ «Про відходи» цей процес відноситься до знешкодження відходів. Враховуючи вимогу Додатка 2 до тендерної документації (Копію Ліцензії, виданої Уповноваженим органом або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Ліцензія (наказ про видачу ліцензії) Учасника обов’язково повинна містити дозвіл на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів) вказуємо на дискримінацію учасників в даній закупівлі, що порушує частину першу статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладені зауваження прошу сформувати вимогу таким чином «Надати копію Ліцензії, виданої Уповноваженим органом або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Ліцензія (наказ про видачу ліцензії) Учасника обов’язково повинна містити, а саме:
збирання, зберігання, знешкодження (для відходів категорії В)
збирання, зберігання, оброблення, утилізація (для відходів категорії С)
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 19 - відповідь на скарги.pdf 22.05.2023 17:17
Дата подачі:
22.05.2023 11:20
Вирішення:
Будуть внесенні зміні до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, відповідно до Державних санітарно-протиепідемічні правил і норм щодо поводження з медичними відходами*, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (Із змінами), а саме:
копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, обов’язково повинна містити дозвіл на операції ії збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів
У разі відсутності відповідного пункту у дозволі на певний вид діяльності надати наявний цивільно-правовий договір(ори)* про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення, утилізації, видалення, знешкодження або захоронення іншому суб’єкту господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, у разі коли ліцензіат має право на здійснення виключно операцій із збирання та/або зберігання небезпечних відходів; (що врегульовано абзацем 13 п. 11 Постанови* Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
невідповідність вимог тендерної закупівлі
Номер:
a0739c8bdbac4ee7aedb61f08e4c54fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.c2
Назва:
невідповідність вимог тендерної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами було оголошено відкриті торги з особливостями категорія Послуги з утилізації медичних відходів ДК 021:2015:90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Відповідно до умов тендерної документації п. 1.1. Додатку 1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку:
- товару визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації
та/або
- товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації.
** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Вами було оголошено саме закупівлю на Послуги, а не на Товари.
Тому вимагаємо прибрати із умов тендерної документації, а саме «товари» замінити на «послуги».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 19 - відповідь на скарги.pdf 22.05.2023 17:18
- ДОДАТОК 2 Технічна специфікація - ЗМІНИ.docx 22.05.2023 17:18
Дата подачі:
20.05.2023 00:09
Вирішення:
Шановний Учасник!
Ваша вимога буде задовільнена шляхом внесення з мін в Додаток 2 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
1e8b7035d16a4c35a6cd2564a5f604f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-003193-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня! Просимо розглянути можливість внесення змін до вимог ДОДАТКУ 2
до тендерної документації.
А саме наступну вимогу:
Для підтвердження наявності в Учасника пакування (тари), яка відповідає вимогам до пакування (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
• видаткова накладна про придбання пакування (тари);
• кольорове зображення(фото) пропонованого пакування (тари);
• сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності,
• компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
• декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з
• підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування,
• затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289,
• зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
Разом з тим, згідно останньої вимоги необхідність надання видаткова накладна про придбання пакування (тари): є необґрунтованою. Оскільки потенційним учасникам для забезпечення участі в процедурі закупівлі доведеться закупити необхідну пакування (тари). При умові, що участь в тендері не означає отримання. Навіщо схиляти учасників до додаткових витрат, якщо пакування (тара) та відповідні документи можуть бути надані безпосередньо вже після укладання договору про закупівлю?
Пропонуємо викласти цю вимогу в наступній редакції:
Для підтвердження наявності в Учасника пакування (тари), яка відповідає вимогам до пакування (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, в якому він гарантує надання пакування (тари), яка відповідає вимогам до пакування (тари) згідно тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 16:51
Вирішення:
Доброго дня!
Готується протокольне рішення по внесенню змін до вимог ДОДАТКУ 2, до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено