-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (13 -100) (або еквівалент)
Згідно п. 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону зазначено по причині відсутності технічної можливості оприлюднити оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель без зазначення вказаної інформації.
Торги відмінено
430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2023 10:16 - 21.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
9ed7c9c447194b7aa6b339e05e90e0d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-002241-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно п.15 пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Ви як Замовник вимагаєте надання у складі пропозиції наказ про призначення в Учасника, особи відповідальної за придбання та формування медичними засобами аптечки медичної для надання першої домедичної допомоги разом із відповідним додатком до наказу, яким затверджений перелік вкладень в аптечку медичну для надання першої домедичної допомоги, а також підтверджуючий документ про придбання аптечки медичної (видаткова накладна або акт приймання-передачі).
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
За таких умов, вищезазначена умова Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Встановивши наведену вище умову у Документації, Ви як Замовник порушуєте положення пункту 29 Особливостей.
Просимо Вас як Замовника внести зміни у документацію та видалити дану умову. У разі ігнорування нашого звернення ми будемо вимушені звернутися із скаргою у Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 12:39
Вирішення:
Добрий день. Нами було внесено дані зміни в тендерну документація, але через технічні несправності майданчику підвантажити оновлену версію тендерної документації неможливо, через що торги буде відмінено.
Буде оголошено нові торги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги в ТД.
Номер:
747858f9f79a4315a3d1c498d0d46e72
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-002241-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в ТД.
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство "Герцаївська міська лікарня"
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом Вугілля кам'яне марки ДГ (13 -100) (або еквівалент) ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-16-002241-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
Вважаємо дискримінаційними наступні вимоги по зазначених позиціях:
1. Додаток № 3: «Вугілля марки ДГ має змішані від двох попередніх характеристики, оскільки є перехідною сполучною між довгополум'яним і газовими. Від газового відрізняється більш високою механічною міцністю, а від довгополум'яного - спікливістю. Вугілля марки ДГ активно використовується, як в побуті, так і на підприємствах. Легко розпалюється, має доступну вартість, довго горить і підтримує високу температуру, не схильне до самозаймання. Завдяки механічній міцності в марці переважає велика і середня фракція. Одне з найпопулярніших - вугілля ДГ 13-100 має наступні характеристики:
зольність не більше ніж 14%
вологість не більше ніж 14%
летючі речовини до 44%;
вміст сірки не більше ніж 3%;
теплота згоряння не нижче ніж 5500 ккал/кг.
масова частка кусків розміром менше нижчої границі, відсотки не більше ніж 17%.»
2.Додаток 3: « Додатково Учасник повинен підтвердити наявність в нього:
- використання системи екологічного менеджменту стосовно торгівлі твердим паливом шляхом надання у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015«Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником вказаної системи.
- використання системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно торгівлі твердим паливом шляхом надання у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 45001:2019 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником закупівлі вказаної системи.»
3.Додаток 3: «…учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: сканкопію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту.»
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, який має можливість надання ВСІХ відповідних документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання які спроможні поставити необхідний товар належної якості.
Зазначаємо, що відповідно до п. 29 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2023 зі змінами): У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Враховуючи те, що вугілля кам’яне також є твердим паливом, тим паче саме цей код ДК обрав Замовник, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом.
Повідомляємо, що національним стандартом для вугілля кам’яного є ДСТУ 7146:2010.
Відповідно до наведеного ДСТУ – відсутні такі вимоги як: Вугілля ДГ 13-100 має наступні характеристики: летючі речовини до 44%; вміст сірки не більше ніж 3%; та - використання системи екологічного менеджменту стосовно торгівлі твердим паливом шляхом надання у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015«Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником вказаної системи. - використання системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці стосовно торгівлі твердим паливом шляхом надання у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 45001:2019 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником закупівлі вказаної системи. Та …учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: сканкопію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту.
Тож, Вами встановлено вимоги на власний розсуд, всупереч положенням національного стандарту, а як наслідок і всупереч положенням п. 29 Постанови КМУ від 12.10.22 року №1178.
Отже, привести Тендерну документацію у відповідність по Постанови №1178, шляхом виключення вищенаведених дискримінаційних вимог.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2023 15:23
Опис причини скасування:
ПОМИЛКОВО СТВОРЕНА
Дата скасування:
16.05.2023 15:24