• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали: лот 1 - приладдя для венепункції та забору крові; лот 2 - медичні рукавички; лот 3 - перев'язувальні матеріали; лот 4 - пакети для забору крові; лот 5 - стоматологічні матеріали; лот 6 - продукти переробки крові; лот №7-шприці

детальна інформація у тендерній документації до закупівлі

Завершена

277 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2018 14:42 - 18.02.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 4395f20b13c242bb805160bc374e2004
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-000676-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Снігурівській ЦРЛ ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2078637, номер тендеру у UA-2018-02-05-000676-c) 22.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі ЛОТу 1 в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування предмету закупівлі Од. виміру кількість 1 Пробірка типу «Еппендорф» Шт.. 6000 2 Вакуумні пробірки Шт.. 1000 3 Тримач до вакуумної пробірки Шт.. 1000 4 Двосторонні голки з прозорою каню - лею для забору крові у вакуумні пробірки Шт.. 1000 5 Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів шт. 3000 6 Пристрій для вливання крові шт 200 7 Шприц ін’єкційний 1мл. з голкою +0,33х12 шт 1000 8 Шприц ін’єкційний 2 мл. з голкою 0,6х30 шт. 5000 9 Шприц ін’єкційний 5 мл. з голкою 0,7х35 шт. 8000 10 Шприц ін’єкційний 10 мл. з голкою 0,8х40 шт. 3000 11 Шприц ін’єкційний 20 мл. з голкою 0,8х40 шт. 1000 12 Скарифікатори медичністерильні шт. 10000 13 Щіточкацитологічна одноразова стерильна шт. 1000 14 Лезо для скальпеля одноразове стерильне (р22; 24) шт 200 15 Трубка едотрахеальна з манжетою№7 шт 10 16 Трубка едотрахеальна з манжетою№7,5 шт 10 17 Трубка ендотрахеальна Розмір : №2,0;2,5;3,0-( по 10шт кожного розміру) шт 30 18 Катетер Фолея №16 шт 20 19 Катетер внутрішньовенний № G 20 шт 100 20 Катетер внутрішньовенний № G 22 шт 100 21 Затиск для пуповини шт 200 22 Катетер носовий кисневий дорослий шт 20 23 Катетер носовий кисневий дитячий шт 50 24 Катетер для годування новонароджених ( розмір- №8) шт 30 25 Ємність для забору сечі 120мл шт 500 26 Ємність для забору калу шт 200 27 Ємність для забору мокротиння шт 200 28 Катетер носовий секреторний (дитячий) шт 20 29 Катетер аспіраційний Розмір:№6-салатовий; №8-синій; №12-білий; №14-зелений;(по 20шт кожного розміру) шт 80 30 Канюля внутрішньовенна «метелик» Розмір: 23G(синій), 25 G( помаранчевий) шт 100 31 Мундштук до апарату Alkotest Drager 6810 шт 100 32 Сечоприймач шт 30 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів шт. 3000 Пристрій для вливання крові шт 200 Шприц ін’єкційний 1мл. з голкою +0,33х12 шт 1000 Шприц ін’єкційний 2 мл. з голкою 0,6х30 шт. 5000 Шприц ін’єкційний 5 мл. з голкою 0,7х35 шт. 8000 Шприц ін’єкційний 10 мл. з голкою 0,8х40 шт. 3000 Шприц ін’єкційний 20 мл. з голкою 0,8х40 шт. 1000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2078637, номер тендеру у UA-2018-02-05-000676-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Адміністрація Снігурівської ЦРЛ повідомляє про те, що зміни до тендерної документації внесено. Зміни оприлюдненно згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено