-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Топорівської територіальної громади (ДК 021:2015: 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії)»
Завершена
225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2023 07:59 - 21.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Додатку1 до тендерної документації.
Номер:
53824261869348d4b7f08dc3ceb781c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-16-000048-a.c1
Назва:
Внесення змін до Додатку1 до тендерної документації.
Вимога:
Доброго дня. Згідно тендерної документації предметом закупівлі є Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території Топорівської територіальної громади ДК 021:2015:71350000-6 - Науково- технічні послуги в галузі інженерії. Також згідно даної тендерної документації визначено Вимоги до послуги де Виконавець зобов’язується здійснити: розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території а згідно Додатку 3 до Проекту Договору (Додаток 3) результатами надання послуг виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали:- Проект землеустрою щодо встановлення меж території Топорівської сільської територіальної громади Чернівецької області – у паперовому вигляді.- Проект землеустрою щодо встановлення меж території Топорівської сільської територіальної громади Чернівецької області – в електронній формі (формат зображення - PDF;).- Електронний документ, що містить відомості про межі території Топорівської сільської територіальної громади Чернівецької області, відповідно до вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.- Геопросторові дані імпортуються до бази геоданих містобудівного кадастру Чернівецької області (за наявності) або геопорталу (містобудівного кадастру/інтерактивної карти земель) Топорівської сільської територіальної громади (за наявності), а також передаються Замовнику у вигляді електронних файлів:у векторному поданні у файловій базі даних ArcGIS – цифрові векторні набори геопросторових даних у форматі *.gbd у місцевій системі координат МСК-73, з документами карт (креслень) у форматі *.mxd;у векторному поданні у файловій базі даних ArcGIS – цифрові векторні набори геопросторових даних у форматі *.gbd у державній системі координат УСК-2000, з документами карт (креслень) у форматі *.mxd;у векторному форматі *.shp у місцевій системі координат МСК-73;у векторному форматі *.shp у державній системі координат УСК-2000.
У відповідності ст.1 Закону України «Про землеустрій» Проект землеустрою-сукупність економічних, проектних і технічних документів, щодо обгрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом.
Згідно ст.46,46-1 Закону України «Про землеустрій» Проект землеустрою включає: а) пояснювальну записку;б) завдання на виконання робіт;в) викопіювання із проекту формування території сільської (селищної) ради (за наявності);г) опис меж території територіальної громади;ґ) креслення меж території територіальної громади, складене у відповідному масштабі; д) каталог координат поворотних точок меж території територіальної громади. А із Технічними вимогами (Додаток 3 проекту Договору Додаток 3) даної Тендерної документації Вихідними даними для даного виду робіт є: Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів;- Проекти формування територій і встановлення меж сільських, селищних рад;- Топографічні плани територій в межах Топорівської територіальної громади;- Затверджена містобудівна документація (схеми планування території, генеральні плани, плани зонування, детальні плани території);- Відомості Державного земельного кадастру;- Документація з Державного фонду документації із землеустрою, що відповідає вимогам ст. 46,46-1 Закону України "Про Землеустрій".
У відповідності до вище зазначеного Розроблення проекту землеустрою здійснюється у відповідності до Закону України "Про землеустрій" та не передбачає залучення до розроблення Проекту Землеустрою Сертифікованих інженерів-геодезистів, так як даний вид робіт здійснюється у відповідності до ст.26 Закону України «Про землеустрій», де визначено, що розробниками документації із землеустрою є: - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Також необхідно зауважити що згідно статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій».
Отже, в Додатку 1 до Тендерної документації №1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід» необхідно виключити в п.1.1 примітку " *з метою забезпечення належних умов виконання договору, під терміном «достатня кількість» у п. 1.1. слід розуміти наявність не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів" та замінити на "*з метою забезпечення належних умов виконання договору, під терміном «достатня кількість» у п. 1.1. слід розуміти наявність одного сертифікованого інженера-землевпорядника", в п.1.3 відповідно замінити " кваліфікаційних сертифікатів інженерів-геодезистів " на "сертифікат інженера-землевпорядника"
З чого слідує необхідність внесення змін до п.2. Додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної необхідної для виконання договору.». Пропонуємо Замовнику із переліку обладнання п.3.1 виключити абз.2, в абзаці 3 замінити кількість тахеометрів "не менше 2 одиниць" на " в кількості -1 одиниця", виключити абзац 5 та абз.6 враховуючи що відсутня необхідність виконання робіт в даному програмному забезпеченні, а саме GIS 6 та Arc GIS та виключити п.3.2 в повному обсязі.
Пропонуємо Замовнику привести Тендерну документацію в повному обсязі до вимог чинного законодавства України та внести відповідні зазначені зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 17:35
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо наданої Вами вимоги повідомляємо наступне:
1. Відповідно до статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою.
Виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт може здійснюватися за такими напрямами:
а) основні геодезичні роботи;
б) загальнодержавні топографічні знімання;
в) інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання.
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою). Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит та одержала кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом робіт. Відомості про сертифікованих інженерів-геодезистів вносяться до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог цього Закону.
Окремо зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
За замовчуванням, в рамках надання послуг з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж території кожен учасник як потенційний розробник такого в своїй діяльності керується Законом України «Про землеустрій», де згідно статті 26 розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Дана вимога, в частині наявності сертифікованого інженера-землевпорядника, встановлена нормами чинного законодавства за замовчуванням, а тому дублювати таку в рамках тендерної документації не є доцільним.
Натомість, Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» дає можливість на законодавчому рівні встановити вимогу щодо відповідальності за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, що є обов’язковою умовою для Замовника в раках проведення закупівлі за державні кошти. Окремо, наголошуємо, що множинне значення в частині наявності інженерів-геодезистів аналогічно є імперативною нормою, встановленою саме статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», де таке вживається саме в множині.
Виходячи з обов’язковості наявності вищевказаних працівників, а саме інженерів-геодезистів обґрунтованою є необхідність наявності обладнання, а саме тахеометрів у кількості 2 одиниці та застосування програмного забезпечення GIS 6 (або аналог) та ArcGis або інше програмне забезпечення (аналог), придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb.
Отже, з урахуванням усього вищезазначеного, Вами документально не підтверджено наявність дискримінаційних вимог в цій частині та необґрунтоване й відповідне порушення норм чинного законодавства в цій частині. Внесення змін є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено