-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо дизельне, Бензин А-92, Бензин А-95
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 - Нафта і дистиляти. У зв"язку із певними технічними обмеженнями даного майданчика щодо вказівки строків постачання товарів, Замовником у оголошенні вказується орієнтовний (приблизний) строк поставки, який може змінитися залежно від ходу перебігу процедури закупівлі та буде уточнений при підписанні договору
Торги не відбулися
1 714 985.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2018 17:59 - 25.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження щодо дискваліфікації перепможця
Номер:
f5c8ac666be848e69add1fe05d3ecd21
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-14-001351-a.c1
Назва:
Оскарження щодо дискваліфікації перепможця
Вимога:
ТОВ "КОНДОР ЛОГІСТИК" надає інформацію щодо відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження 05.03.2018 13:54
- лист-гарантія 05.03.2018 13:54
Дата подачі:
05.03.2018 13:54
Вирішення:
«Шановний учасник.
З приводу вашої скарги повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1, 3 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Тобто, як випливає з даних положень Закону, учасник може подати тільки одну тендерну пропозицію і тільки у встановлений строк.
Також згідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник має право ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної пропозиції ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ЇЇ ПОДАННЯ. Такі зміни враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками ДО ЗАКІНЧЕННЯ строку подання пропозицій.
Крім того, варто звернути увагу, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації, замовником передбачено, які документи мають міститися у складі тендерної пропозиції учасника. Деякі з цих документів у встановлений строк ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК не подав у складі тендерної пропозиції. Тобто наявні обов’язкові підстави для відхилення вашої пропозиції згідно ст. 30 Закону. А саме:
1. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації була передбачена вимога щодо подання учасниками ДВОХ ОКРЕМИХ документів: «1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «1.2. Довідка із зазначенням місця знаходження всіх наявних АЗС/чи АЗС партнера в межах Львівської обл. (в тому числі обов’язкова наявність не менше 10 АЗС/чи АЗС партнера у м. Львові)». Всупереч зазначеній вимозі у вашій пропозиції ВІДСУТНЯ «1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
2. У пункті 3.1. Додатку 1 Тендерної документації зазначалася вимога про те, що у довідці про виконання аналогічного договору згідно предмета закупівлі мала зазначатися інформація про контактну особу ЗАМОВНИКА (прізвище, ініціали та контактний телефон), а не учасника, для здійснення зв’язку та перевірки (у разі необхідності) поданої вами інформації. Зазначена інформація відсутня у вашій довідці чи у будь-яких інших ваших документах.
3. Всуперенч вимог п. 6.4. Розділу І Тендерної документації, у складі вашої пропозиції ВІДСУТНІЙ гарантійний лист про те, що ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України, а також включає усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Зазначена інформація відсутня також і у будь-яких інших ваших документах.
4. Всупереч вимог п. 1 розділу V Тендерної документації, у складі вашої пропозиції ВІДСУТНІЙ гарантійний лист про те, що під час участі в аукціоні учасник зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін. Це є ОКРЕМА ВИМОГА Тендерної документації, яка не має жодного відношення до ст. 17 Закону, та зокрема і до вашого підтвердження про те, що протягом останніх 3 років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
5. Всупереч п. 1.1 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації учасник ви взагалі не надали «Інформаційну довідку, щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди), про закупівлю». Тобто у вас взагалі відсутній такий документ, а не окрема інформація. Враховуючи також те, що не завжди ті уповноважені особи, які зазначені у Статуті підписують документи пропозиції, а також зважаючи на те, що у Статуті НЕ ПРОПИСУЄТЬСЯ ЧІТКО право підпису САМЕ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, є необхідність вимагати додаткове підтвердження, які саме особи мають право підпису документів Тендерної пропозиції.
6. Всупереч п. 1.4 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації у складі вашої пропозиції відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Враховуючи той факт, що отримання та формування Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, ЯК ОКРЕМОГО ДОКУМЕНТА, Є ОПЛАТНОЮ ПОСЛУГОЮ, саме тому з метою економії бюджетних коштів замовника такий документ вимагається у складі пропозиції учасника. Крім того з часом відомості про учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань можуть змінюватися. Тому замовнику необхідно мати документальне підтвердження зазначеної інформації про учасника станом на момент проведення відкритих торгів.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до норм чинного законодавства. Відповідно наявні достатні підстви для відхилення тендерної пропозиції ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, згідно переліку, який передбачений ст. 30 Закону».
Статус вимоги:
Не задоволено