• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

персональний нагрудний відеореєстратор

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2023 21:08 - 20.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів на підставі рішення Замовника від 15.08.2023)

Номер: 28852a0f3a7743169baaec6353e2cb59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-014253-a.b4
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів на підставі рішення Замовника від 15.08.2023)
Скарга:
15.05.2023 КОМУНАЛЬНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Персональний нагрудний відеореєстратор, за (32333000-6 Апаратура для відеозапису та відео відтворення) ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – відкриті торги за Особливостями) за ціною – 1 200 000,00 грн. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23.05.2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — 1. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ ID: 962a3e9770304c7e820fc540392cb30c з пропозицією в 600 000,00 грн. — 2. ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" ID: 4d78998222c94f38b550d691224d6e1d з пропозицією в 999 600,00 грн. — 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" ID: 1d55c09421024b07ac02849ea0f23c6e з пропозицією в 697 800,00 грн. — 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" ID: 724f5f9a3d694eb494a268748a2d12df з пропозицією в 900 000,00 грн. Відповідно до Протокольного рішення (протокол) від 30.05.2023 Уповноваженої особи – Снігур Лесі Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівель комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Муніципальна охорона", код ЄДРПОУ 41680696 (далі - Рішення), прийнято рішення про відміну процедури закупівлі: персональний нагрудний відеореєстратор код ДК 021:2015 (CPV): 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, оскільки замовником було виявлено помилки в технічному завданні, які неможливо виправити, а саме: не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі. 31.05.2023 мною направлено скаргу UA-2023-05-15-014253-a.a1, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів) до Органу оскарження. Рішенням Органу оскарження від 12.06.2023 № 8448 скаргу задоволено та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "персональний нагрудний відеореєстратор", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-15-014253-a. Під час розгляду скарги, Замовник мотивував своє рішення про відміну процедури закупівлі тим, що Замовником було виявлено помилки в технічному завданні, які неможливо виправити, а саме: не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі, а саме не передбачено наявність обов’язкової функції GPS моніторингу, зокрема встановлення геоміток під час запису відео на пристрою. Мною було надано пояснення Замовнику, що запропонований мною товар може містити функцію GPS моніторингу, зокрема встановлення геоміток під час запису відео на пристрою та вартісь товару від цього не змінюється і для цього не потрібно відміняти процедуру закупівлі. Крім того, після винесення Рішення Органу оскарження від 12.06.2023 № 8448, мною направлено лист (14.06.2023 № 12/Т2-1) до Замовника про те, що я ФОП Кириченко Антон Володимирович пропоную нагрудні відеореєстратори моделі Е-Eye з функцією GPS моніторингу за ціною, як зазначено в тендерній пропозиції 6 000,00 грн за одиницю. Тобто вартість обладнання з функцією GPS або без неї, не змінюється та залишається на рівні 6 000, 00 грн за одиницю товару. Однак, Замовник вирішив проігнорувати Рішення Органу оскарження від 12.06.2023 № 8448 та лист 14.06.2023 № 12/Т2-1, та повторно прийняв рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до Протокольного рішення (протокол) Уповноваженої особи – Снігур Лесі Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Муніципальна охорона", код ЄДРПОУ 41680696 від 22.06.2023 року 26.06.2023 мною направлено скаргу UA-2023-05-15-014253-a.c3, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів) до Органу оскарження. Рішенням Органу оскарження від 11.07.2023 № 10423р/пк-пз скаргу задоволено та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "персональний нагрудний відеореєстратор", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-15-014253-a. Не зважаючи на вищевикладене Замовник вирішив проігнорувати рішення органу оскарження від 12.06.2023 № 8448 та від 11.07.2023 № 10423р/пк-пз та в третій раз прийняв рішення про відміну процедури закупівлі. Відповідно до Протокольного рішення (протокол) Уповноваженої особи – Снігур Лесі Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Муніципальна охорона", код ЄДРПОУ 41680696 від 15.08.2023 року : «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 23 травня 2023 року, станом на 15 серпня строк розгляду не було продовжено та пропозиції не було розглянуто. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні». Частиною сімнадцятою статті 18 Закону № 922-VIII установлено, що після подання суб`єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження. Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Згідно з частиною вісімнадцятою статті 18 Закону № 922-VIII за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз`яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п`яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів (частина шоста статті 33 Закону № 922-VIII). Хронологія подій проведення процедури закупівлі : - згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 23.05.2023 року пропозиція Скаржника визначено найбільш економічно вигідною; - на п’ятий робочий день розгляду тендерних пропозицій, протокольним рішенням (протокол) від 30.05.2023 з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Замовником було виявлено помилки в технічному завданні, які неможливо виправити (не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі), прийнято рішення про відміну процедури закупівлі; - 31.05.2023 року рішення Замовника було оскаржене до АМКУ; - 12.06.2023 рішення замовника про відміну процедури закупівлі - скасовано колегією АМКУ; - 22.06.2023 року о 15-12 годин, Замовник виконав рішення колегії АМКУ; - 22.06.2023 року о 15-42, замовник повторно прийняв рішення про відміну процедури закупівлі; - 26.06.2023 року рішення Замовника було оскаржене до АМКУ; - 11.07.2023 рішення Замовника про відміну процедури закупівлі касовано колегією АМКУ; - 24.07.2023 року Замовник виконав рішення колегії АМКУ; - 15.08.2023 року Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі з причин не прийняття рішення на протязі 5 ( п’яти) робочих днів із дня розгляду тендерної пропозиції що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та не прийняття ним же рішення про продовження цього строку до 20 робочих днів. Тобто, замовник, умисно не використавши своє право на продовження строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, передбачене частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII, не продовжив відповідний строк до 20 робочих днів. При цьому, Замовник повинен був зробити це зробити, ще 24.07.2023 року, коли виконав повторне рішення колегії АМКУ. Жодних обґрунтованих причин щодо не прийняття рішення про продовження строку розгляду пропозиції, Замовник в оскаржуємому рішенні не зазначив. У прийнятому рішенні уповноваженої особи підстава для відміни процедури закупівлі, яка виникла із умисних дій Замовника, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, в частині дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення публічних закупівель на всіх стадіях закупівель, як то передбачено пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) . Відміняючи процедуру закупівлі із підстав, які виникли в наслідок умисного недодержання самим же Замовником вимог Закону, він порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників конкурсних торгів. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник своїм Рішенням порушив одночасно майже всі принципи, а саме: 1. «Щодо добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності» Учасниками надані такі пропозиції що менше ніж заявлені замовником щонайменше на 600 000, 00 грн. Причому якість товару по технічним характеристикам краще ніж заявлені Замовником. — 1. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ ID: 962a3e9770304c7e820fc540392cb30c з пропозицією в 600 000,00 грн. — 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" ID: 1d55c09421024b07ac02849ea0f23c6e з пропозицією в 697 800,00 грн. — 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" ID: 724f5f9a3d694eb494a268748a2d12df з пропозицією в 900 000,00 грн. — 2. ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" ID: 4d78998222c94f38b550d691224d6e1d з пропозицією в 999 600,00 грн. Однак незважаючи на максимально економічні пропозиції Учасників, Замовник вирішив необгрунтовано відмінити процедуру закупівлі. 2. «Щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель» Приймаючи необґрунтоване рішенні про відміну процедури закупівлі, Замовник продемонстрував порушення законодавства щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 3. «Щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також запобігання корупційним діям і зловживанням» Слід звернути увагу на документ учасника ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" під назвою «2. Кваліфікаційні документи.pdf». В зазначеному документі додано попередній договір та видаткову накладну Учасника ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" із з Замовником на придбання аналогічних заявлених нагрудних відеорежстраторів у кількості 200 шт на загальну суму 1 999 200,00 грн. Тобто один відеореєстратор коштував 9 996,00 грн. У закупівлі що відбулась за ідентифікатором UA-2023-05-15-014253-a, Учасниками запропоновано аналогічний товар та кращий по деяким характеристикам за ціною: - ФОП Кириченко А. В. - 6 000, 00 грн за шт.; - ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ" – 6 978, 00 грн за шт.; - ТОВ "АЛТАЮР" – 9 000, 00 грн за шт.; - ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" – 9 996, 00 грн за шт. Тобто учасниками надано більш економічно вигідну ціну у порівнянні з попереднім замовленням Замовника з Учасником ТОВ "ГРАФІКАПРОМ. Знов таки, своїм необґрунтованим Рішенні про відміну процедури закупівлі, Замовник продемонстрував порушення законодавства дискримінації учасників та не рівного ставлення до них, а також не вжив заходи щодо запобігання корупційним діям і зловживанням. Не зважаючи на те, що Учасник надав пропозиції що на 600 000, 00 грн менше чим заявлена, Замовник вирішив проігнорувати цю пропозицію та необґрунтовано відмінив закупівлію. Можливо Замовник розраховував укласти договір з Учасником ТОВ "ГРАФІКАПРОМ» на загальну суму 999 600,00 грн., але побачивши більш економічно вигідні пропозиції учасників вирішив відмінити процедуру закупівлі. Даний факт підкреслює, що Замовник не вжив заходів щодо запобігання корупційним діям і зловживанням та продемонстрував не рівне ставлення до учасників. Керуючись пунктом 56, 59 Особливостей та статтями 5, 18, Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати порушення процедури закупівлі за номером ЦБД UA-2023-05-15-014253-a за предметом закупівлі «Персональний нагрудний відеореєстратор» ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення, в частині незаконної відміни процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника: - скасувати своє Рішення про відміну процедури закупівлі; - провести у спосіб та терміни передбачені вимогами Закону оцінку тендерних пропозицій учасників та визначити переможця торгів.
Дата розгляду скарги: 30.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2023 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2023 15:24
Дата виконання рішення Замовником: 06.09.2023 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення АМКУ було скасовано рішення про відміну процедури закупівлі
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів)

Номер: 10d2a7a6a05747189c04bfd5c817494d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-014253-a.c3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів)
Скарга:
15.05.2023 КОМУНАЛЬНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Персональний нагрудний відеореєстратор, за (32333000-6 Апаратура для відеозапису та відео відтворення) ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – відкриті торги за Особливостями) за ціною – 1 200 000,00 грн. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23.05.2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — 1. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ ID: 962a3e9770304c7e820fc540392cb30c з пропозицією в 600 000,00 грн. — 2. ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" ID: 4d78998222c94f38b550d691224d6e1d з пропозицією в 999 600,00 грн. — 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" ID: 1d55c09421024b07ac02849ea0f23c6e з пропозицією в 697 800,00 грн. — 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" ID: 724f5f9a3d694eb494a268748a2d12df з пропозицією в 900 000,00 грн. — Відповідно до Протокольного рішення (протокол) від 30.05.2023 Уповноваженої особи – Снігур Лесі Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівель комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Муніципальна охорона", код ЄДРПОУ 41680696 (далі - Рішення), прийнято рішення про відміну процедури закупівлі: персональний нагрудний відеореєстратор код ДК 021:2015 (CPV): 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, оскільки замовником було виявлено помилки в технічному завданні, які неможливо виправити, а саме: не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі. 31.05.2023 мною направлено скаргу UA-2023-05-15-014253-a.a1 про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів) до Органу оскарження. Рішенням Органу оскарження від 12.06.2023 № 8448 скаргу задоволено та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "персональний нагрудний відеореєстратор", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-15-014253-a. Під час розгляду скарги, Замовник мотивував своє рішення про відміну процедури закупівлі тим, що Замовником було виявлено помилки в технічному завданні, які неможливо виправити, а саме: не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі, а саме не передбачено наявність обов’язкової функції GPS моніторингу, зокрема встановлення геоміток під час запису відео на пристрою. Мною було надано пояснення Замовнику, що запропонований мною товар може містити функцію GPS моніторингу, зокрема встановлення геоміток під час запису відео на пристрою та вартісь товару від цього не змінюється і для цього не потрібно відміняти процедуру закупівлі. Крім того, після винесення Рішення Органу оскарження від 12.06.2023 № 8448, мною направлено лист (14.06.2023 № 12/Т2-1) до Замовника про те, що я ФОП Кириченко Антон Володимирович пропоную нагрудні відеореєстратори моделі Е-Eye з функцією GPS моніторингу за ціною як зазначено в тендерній пропозиції 6 000,00 грн за одиницю. Тобто вартість обладнання з функцією GPS або без неї, не змінюється та залишається на рівні 6 000, 00 грн за одиницю товару. Однак, Замовник вирішив проігнорувати Рішення Органу оскарження від 12.06.2023 № 8448 та лист 14.06.2023 № 12/Т2-1, та повторно прийняти рішення про відміну процедури закупівлі відповідно до Протокольного рішення (протокол) Уповноваженої особи – Снігур Лесі Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Муніципальна охорона", код ЄДРПОУ 41680696 від 22.06.2023 року Так зазначена у прийнятому Рішенні уповноваженої особи підстава для відміни процедури закупівлі порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, в частині дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення публічних закупівель на всіх стадіях закупівель, як то передбачено пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі». Ухвалюючи подібні рішення Замовник закупівлі порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та порушує наше право та законні інтереси охоронювані законодавством у сфері публічних закупівель з наступних підстав. Відміняючи процедуру закупівлі із зазначених підстав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовник порушує наші та інших учасників конкурсних торгів законні права та інтереси охоронювані законодавством про публічні закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата розгляду скарги: 11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2023 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2023 10:10
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2023 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Замовника щодо відміни закупівлі скасовано
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua
Скарга
Скасована

Додатковий лист

Номер: a8bb8400500241239048f35692767631
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-014253-a.c2
Назва: Додатковий лист
Скарга:
Додатковий лист
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.06.2023 00:01
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів)

Номер: e2d3b5e0fde94ce59edc183d9ccab77b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-014253-a.a1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів)
Скарга:
15.05.2023 КОМУНАЛЬНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Персональний нагрудний відеореєстратор, за (32333000-6 Апаратура для відеозапису та відео відтворення) ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – відкриті торги за Особливостями) за ціною – 1 200 000,00 грн. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23.05.2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — 1. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ ID: 962a3e9770304c7e820fc540392cb30c з пропозицією в 600 000,00 грн. — 2. ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" ID: 4d78998222c94f38b550d691224d6e1d з пропозицією в 999 600,00 грн. — 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" ID: 1d55c09421024b07ac02849ea0f23c6e з пропозицією в 697 800,00 грн. — 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" ID: 724f5f9a3d694eb494a268748a2d12df з пропозицією в 900 000,00 грн. — Відповідно до Протокольного рішення (протокол) від 30.05.2023 Уповноваженої особи – Снігур Лесі Олександрівни, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівель комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Муніципальна охорона", код ЄДРПОУ 41680696 (далі - Рішення), прийнято рішення про відміну процедури закупівлі: персональний нагрудний відеореєстратор код ДК 021:2015 (CPV): 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, оскільки замовником було виявлено помилки в технічному завданні, які неможливо виправити, а саме: не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі. Так зазначена у прийнятому Рішенні уповноваженої особи підстава для відміни процедури закупівлі не відповідає дійсності та порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, в частині дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення публічних закупівель на всіх стадіях закупівель, як то передбачено пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі». Ухвалюючи подібні рішення Замовник закупівлі порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та порушує наше право та законні інтереси охоронювані законодавством у сфері публічних закупівель з наступних підстав. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень У прийнятому Рішенні уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі не зазначено конкретний опис таких порушень, а лише формально зазначено, що «не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі». Не зрозуміло які саме технічні параметри предмету закупівлі не враховані? Просто фраза «не враховано додаткові технічні параметри предмету закупівлі» не описує в повній мірі порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель які неможливості усунення та носить формальний характер. Немає конкретики та чітко встановлених технічних параметрів які не враховані. Відміняючи процедуру закупівлі із зазначених підстав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовник порушує наші та інших учасників конкурсних торгів законні права та інтереси охоронювані законодавством про публічні закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник своїм Рішенням порушив одночасно майже всі принципи.
Дата розгляду скарги: 12.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2023 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.06.2023 15:03
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2023 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник скасував рішення про відміну процедури закупівлі
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua