• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Проведення інженерно-геодезичних вишукувань з подальшим виготовленням та погодженням топографічної подеревної зйомки М 1:500 для будівництва та експлуатації Національного військового меморіального кладовища

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Торги відмінено

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2023 18:34 - 24.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 7fbc608148214d10ad026839ce53ee99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-013961-a.b2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо виключити наступні дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації. 1. Згідно пункту 2.2. Таблиці 3 Додатку №5 до Тендерної документації визначено наступне. До довідки включаються працівники у складі не менше 2-х геодезичних бригад. У складі кожної бригади повинно бути не менше 3-х фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою геодезичною освітою. Хоча б одна з бригад повинна включати фахівця з освітою за спеціальністю «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство». Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Згідно з ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Тобто чинним законодавством України чітко передбачено, що для проведення інженерно-геодезичних вишукувань в штаті Учасників за основним місцем роботи достатньо наявності: сертифікованого інженера-геодезиста та сертифікованого інженера-землевпорядника. Отже, наявність таких працівників з освітою за спеціальністю, як: «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство», які працюють за основним місцем роботи в Учасника, є дискрімінаційною вимогою та не може вимагатись в Учасника, тому як дані працівники не пов’язані зі здійсненням діяльності у сфері проведення інженерно-геодезичних вишукувань згідно вищезазначених норм чинного законодавства. Крім того Замовником у Додатку №4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» наведена Нормативно-правова база для надання послуг, згідно вимог якої відсутні вищезазначені у тендерній документації працівники. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі того, що встановлені вимоги Замовника щодо наявності таких працівників, з освітою за спеціальністю, як: «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство» не передбачені чинним Законодавством, тому Замовник не може включати такі кваліфікаційні критерії щодо наявності зазначених працівників в Учасників. У штаті Учасника наявні сертифіковані інженери-геодезисти та сертифіковані інженери-землевпорядники, які мають право виконувати роботи з «інженерно-геодезичних вишукувань з подальшим виготовленням та погодженням топографічної подеревної зйомки М 1:500 для будівництва та експлуатації Національного військового меморіального кладовища» відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та мають відповідні кваліфікаційні сертифікати. Таким чином Замовником було неправомірно встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників, чим було порушено право Учасника на участь у закупівлі та порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що у свою чергу призводить до зменшення загальної кількості Учасників та обмежує право Учасника на участь у даній закупівлі. Крім того, Нами вже оскаржувались аналогічні вимоги щодо працівників, які непотрібні для надання послуг згідно технічного завдання та специфіки закупівлі та АМКУ було визнано необґрунтованими вимоги Замовника Рішення АМКУ №26090-р/пк-пз від 22.11.2021 (додається) Просимо виключити зазначених працівників зі складу вимог тендерної документації на підставі того, що такі працівники не будуть виконувати ніяких робіт згідно Технічного завдання Замовника, а також не потрібні згідно вимог чинного законодавства. 2. Згідно Таблиці 1 Додатку №5 до Тендерної документації визначено наступне. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність вiдповiдного обладнання, необхiдного для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі – Довідка) наступне обладнання: - електронні тахеометри; - супутникові GPS/GNSS-приймачі геодезичного призначення; - безпілотний літальний апарат (квадракоптер); - комп’ютери (ноутбуки); - принтери; - кольорові принтери з можливістю друку формату А3; - кольорові принтери (плотери) з можливістю друку формату А1; - кольоровий копірувальний апарат (сканер) формату А3; - транспортні засоби. Заначаємо, що для надання послуг щодо 3х (трьох) земельних ділянок загальною площею 63.02 га цілком достатньо і 1 (одного) кольорового принтеру (плотеру) з можливістю друку формату А1, тому як об’єм друку не є дуже великим та не займе багато часу. Просимо змінити кваліфікаційний критерій та встановити наявність одного кольорового принтеру (плотеру) з можливістю друку формату А1. Тому як прийняти участь можуть тільки ті учасники, які мають 2 вищезазначені плотери, але при цьому для виконання робіт достатньо і одного.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за питання та повідомляємо наступне: Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. 1. На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема фахівця з освітою за спеціальністю «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство». Оскільки предметом даної закупівлі є проведення інженерно-геодезичних вишукувань з подальшим виготовленням та погодженням топографічної подеревної зйомки М 1:500 для будівництва та експлуатації Національного військового меморіального кладовища, а технічне завдання передбачає відображання на топографічних планах масштабів 1:500 достовірно та з потрібною точністю і детальністю деревну рослинність, а саме кожного дерева з відображенням його породи, якщо діаметр його стовбура 4 см і більше Замовником було встановлено критерій відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентності, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників. З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо наявності у складі фахівця з освітою за спеціальністю «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство». Окрім цього, замовник звертає увагу учасника, що замовник не вимагав наявності вищезазначених фахівців за основним місцем роботи, про що учасник хибно наголошував, а Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 2. Замовником було встановлено вимогу щодо наявності в учасника відповідного обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема вимоги про наявність наступного обладнання: «кольорові принтери (плотери) з можливістю друку формату А1». Оскільки предметом даної закупівлі є проведення інженерно-геодезичних вишукувань з подальшим виготовленням та погодженням топографічної подеревної зйомки М 1:500 для будівництва та експлуатації Національного військового меморіального кладовища, при цьому строк виконання робіт складає: до 60 календарних днів з моменту укладання договору, а картографічні матеріали необхідно виконати та видати Замовнику, зокрема і на паперовій щільній основі у вигляді планшетів М 1:500, Замовником було встановлено критерій відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності такого обладнання як «кольорові принтери (плотери) з можливістю друку формату А1». Замовник виходить із стислих строків робіт та необхідності видати Замовнику результату робіт на паперовій щільній основі у вигляді планшетів і саме в масштабі 1:500. З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність такого обладнання: як «кольорові принтери (плотери) з можливістю друку формату А1». Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2023 00:03
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дискрімінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 25c2ee24ec164b2780737daec96fb4fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-013961-a.b1
Назва: Щодо дискрімінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо виключити наступні дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації. 1. Згідно пункту 2.2. Таблиці 3 Додатку №5 до Тендерної документації визначено наступне. До довідки включаються працівники у складі не менше 2-х геодезичних бригад. У складі кожної бригади повинно бути не менше 3-х фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою геодезичною освітою. Хоча б одна з бригад повинна включати фахівця з освітою за спеціальністю «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство». Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Згідно з ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Тобто чинним законодавством України чітко передбачено, що для проведення інженерно-геодезичних вишукувань в штаті Учасників за основним місцем роботи достатньо наявності: сертифікованого інженера-геодезиста та сертифікованого інженера-землевпорядника. Отже, наявність таких працівників з освітою за спеціальністю, як: «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство», які працюють за основним місцем роботи в Учасника, є дискрімінаційною вимогою та не може вимагатись в Учасника, тому як дані працівники не пов’язані зі здійсненням діяльності у сфері проведення інженерно-геодезичних вишукувань згідно вищезазначених норм чинного законодавства. Крім того Замовником у Додатку №4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» наведена Нормативно-правова база для надання послуг, згідно вимог якої відсутні вищезазначені у тендерній документації працівники. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі того, що встановлені вимоги Замовника щодо наявності таких працівників, з освітою за спеціальністю, як: «Картографія», фахівця з освітою за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», фахівця з освітою за спеціальністю «Садово-паркове господарство» та фахівця з освітою за спеціальністю «Лісове господарство» не передбачені чинним Законодавством, тому Замовник не може включати такі кваліфікаційні критерії щодо наявності зазначених працівників в Учасників. У штаті Учасника наявні сертифіковані інженери-геодезисти та сертифіковані інженери-землевпорядники, які мають право виконувати роботи з «інженерно-геодезичних вишукувань з подальшим виготовленням та погодженням топографічної подеревної зйомки М 1:500 для будівництва та експлуатації Національного військового меморіального кладовища» відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та мають відповідні кваліфікаційні сертифікати. Таким чином Замовником було неправомірно встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників, чим було порушено право Учасника на участь у закупівлі та порушено принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що у свою чергу призводить до зменшення загальної кількості Учасників та обмежує право Учасника на участь у даній закупівлі. Просимо виключити зазначених працівників зі складу вимог тендерної документації на підставі того, що такі працівники не будуть виконувати ніяких робіт згідно Технічного завдання Замовника, а також не потрібні згідно вимг чинного законодавства. 2. Згідно Таблиці 1 Додатку №5 до Тендерної документації визначено наступне. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність вiдповiдного обладнання, необхiдного для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі – Довідка) наступне обладнання: - електронні тахеометри; - супутникові GPS/GNSS-приймачі геодезичного призначення; - безпілотний літальний апарат (квадракоптер); - комп’ютери (ноутбуки); - принтери; - кольорові принтери з можливістю друку формату А3; - кольорові принтери (плотери) з можливістю друку формату А1; - кольоровий копірувальний апарат (сканер) формату А3; - транспортні засоби. Заначаємо, що для надання послуг щодо 3х (трьох) земельних ділянок загальною площею 63.02 га цілком достатньо і 1 (одного) кольорового принтеру (плотеру) з можливістю друку формату А1, тому як об’єм друку не є дуже великим та не займе багато часу. Просимо змінити кваліфікаційний критерій та встановити наявність одного кольорового принтеру (плотеру) з можливістю друку формату А1. Тому як прийняти участь можуть тільки ті учасники, які мають 2 вищезазначені плотери, але при цьому для виконання робіт достатньо і одного.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 19.05.2023 17:25