• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби з поліетилену для подачі питної води)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2023 16:44 - 20.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 81168f70513d43fcafdf39f42b2d4255
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-012971-a.c1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до тендерної документації Вами висунута наступна вимога щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору,а саме: «В разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель «Прозорро» Учасник має надати копії банківських виписок, які підтверджують отримання коштів за вказаним у довідці договором згідно п.п. 3.1 (зазначені виписки обов’язково повинні бути завірені банківською установою у якій відкрито рахунок на який надходили кошти).» З огляду на те, що банківська виписка про отримання коштів не є документом, який підтверджує факт постачання товару за договором, цей документ не може вважатися таким, що документально підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Фактом виконанням договору з боку Постачальника (Продавця) можуть бути наступні, підписані сторонами договору, документи: видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт приймання-передачі товару та позитивний лист-відгук від Замовника (Покупця). Більш того, треба враховувати, що постачання товарів за договорами проводяться з відтермінуванням платежу на досить великі терміни – від 30 до 180 днів і більше. Наприклад, з боку Постачальника (Продавця) умови договору виконані на 100%, а розрахунки за поставлений товар ще не проводилися в рамках умов договору. Таким чином, враховуючи вимоги Замовника щодо надання банківської виписки, потенційний Учасник, який має успішний досвід в постачанні аналогічного товару не через систему електронних закупівель «Прозорро», не може приймати участь у даній процедурі закупівлі. Ми вважаємо, що дана вимога носить дискримінаційний характер, та вимагаємо на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», скасувати дану вимогу. В тому числі, вимога Замовника про надання довідки, що містить інформацію щодо раніше укладених на постачання труб з поліетилену для подачі питної води, а не товарів за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, теж обмежує коло потенційних учасників, що можна кваліфікувати як дискримінацію і обмеження конкуренції на процедурі закупівлі. Вимагаємо на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни у вимогах «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», викладених у Додатку 1 документації. В разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та залишити відповідний відгук в системі «Прозорро».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Окрім встановлення вимог до учасників, які прямо передбачені законодавством, замовник також має право встановлювати й інші вимоги/умови, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана норма установлена замовником не для дискримінації учасників, а для попередження участі у закупівлі учасників, які не матимуть досвіду, належної матеріально-технічної бази, кваліфікованих кадрів для постачання товарів належної якості в умовах воєнного стану. Просимо потенційного Учасника урахувати й те, що товар буде поставлятись не однією партією, а відповідно до заявки замовника (читайте Додаток 2 до Тендерної документації «Постачання в залежності від потреби Замовника. Строк поставки Товару 15 (п'ятнадцять) календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника в залежності від потреби на електронну чи поштову адресу Постачальника, транспортом Постачальника та за його рахунок. Кількість Товару та її номенклатуру в кожній замовленій партії встановлює Замовник»). Нагадуємо про існування етичних норм поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях. Ви чините тиск на замовника торгів з метою умисного затягування або зриву процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено