-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Східного ТУОМ
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
4 338 947.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 43 389.47 UAH
мін. крок: 1% або 43 389.47 UAH
Період оскарження:
15.05.2023 15:29 - 21.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дозвільні документи на виконання верхолазних робіт
Номер:
7a2252be82d6445088011cb146e8e6f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010617-a.b3
Назва:
Дозвільні документи на виконання верхолазних робіт
Вимога:
Шановний замовник, Ви внесли зміни до тендерної документації проте з переліку документів, які має надати учасник, виключили дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників), чим звузили кількість учасників.
До постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» неодноразово вносились зміни в перелік робіт підвищеної небезпеки, які мають виконуватись при наявності дозволу, та відповідно, декларації. Так роботи верхолазні спочатку були в дозволі, потім їх перенесли до декларації, а також змінювалась назва даного виду робіт.
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
І дозвіл, і декларація є документами, що підтверджують право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, і вимагати один із них є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимоги щодо наявності дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки в наступній редакції:
- Дозвіл на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт – що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- Гарантійний лист від Учасника про те, що він має дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників), або про те, що учасник має декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання верхолазних робіт та промисловий альпінізм, або про те, що до початку надання послуг, буде укладено договір з організацією, яка має відповідне право та дозвільний документ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 17:30
Вирішення:
Шановний учасник.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що в жодній з редакцій тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Східного ТУОМ» замовник не вимагає від учасника дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників).
Разом з цим, в останній редакції тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 19.05.2023 р. № 008291/04/23, замовник, серед іншого, вимагає від учасника надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Учасника про те, що він має право на виконання верхолазних робіт та промисловий альпінізм та відповідну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або про те, що учасником до початку надання послуг, буде укладено договір з організацією, яка має відповідне право та дозвільні документи.
Відповідно до чинної редакції постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» верхолазні роботи та промисловий альпінізм відносяться до виду робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Замовник дає право на участь у торгах учасникам, які мають дозвіл на виконання робіт «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм», що повинно підтверджуватись декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а також учасникам, які не мають відповідного документа, який дозволяють займатися верхолазними роботами та промисловим альпінізмом, проте має право залучити організацію на виконання таких робіт.
Тож вимога пункту 6 Розділ ІІ Додатку 3 до тендерної документації цілком відповідає нормам постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в чинній редакції.
Також повідомляємо, що НЕК «Укренерго» у своїй діяльності неухильно дотримується норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципів їх здійснення та недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
7dfab233e3fd448eacb7748257510176
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010617-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації встановлена вимога щодо надання:
"7. Копія сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Копія звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001:2015, IDT), у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року.
8. Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці." Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Копія звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року."
Просимо розяснити, чому саме до сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) встановлена вимога обовязкової її видачі органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Чому така вимога тоді не встановлена до сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001:2015, IDT). Яким чином вирішено, що до одного сертифікату орган її видачі є важливою характеристикою, а для другого ні.
Окремо зазначаємо, що маючи такі сертифікати, видані органом з сертифікації, який не є акредитованим національним агентством з акредитації України ми не маємо можливості прийняти участь у такій процедурі закупівлі на рівних умовах. Станом на сьогодні ви дискримінуєте нас як потенційного учасника та унеможливлюєте нашу участь на рівних умовах. Просимо видалити вимогу щодо такої акредитації та окремо наголошуємо, що колегія АМКУ неодноразово виносила рішення ідентичне з нашою позицією та зобовязувала внести зміни в цій частині. Такі рішення були опубліковані в рамках процедури закупівлі № у ЦБД UA-2023-04-20-006540-a (рішення від 04.05.2023 № 5960).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2023 10:53
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Східного ТУОМ» було внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Некоректно викладена умова тендерної документації
Номер:
2e229a3460ed41edb0056e8274eafa76
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010617-a.c1
Назва:
Некоректно викладена умова тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! В тендерній документації встановлена вимога щодо наявності техніки для прибирання снігу із зазначенням її марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію або технічного паспорту техніки (у разі використання для надання послуг власної техніки). Просимо внести зміни в цій частині та привести тендерну документацію у відповідність, а саме наприклад маючи таку техніку як комплект снігоприбиральної машини Hecht 8680 SE чи снігоприбиральний відвал СО-1 ми не можемо отримати на таку свідоцтва про реєстрацію/технічний паспорт техніки оскільки така не реєструється у відповідності до норм чинного законодавства. Це є неможливим. Чинне законодавство не передбачає обовязкову реєстацію в цій частині, що унеможливлює нашу участь та відповідно дискримінує нас як потенційного учасника ринку. Просимо усунути в цій частині порушення, без подальшого звернення до АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2023 10:43
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Східного ТУОМ» було внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено