-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів категорії В та С)»
Торги відмінено
1 015 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 152.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 152.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2023 15:25 - 20.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на протокольне рішення Замовника
Номер:
33768b49fcf94645bdf987838a4f2530
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.c8
Назва:
Скарга на протокольне рішення Замовника
Скарга:
Прийом пропозицій тривав від 15.05.2023, 15:25 до 23.05.2023, 15:00, період кваліфікації тривав від 23.05.2023, 15:00 до 19.06.2023, 15:39. Питань до кінця прийому пропозицій від учасників не було, але були вимоги та скарга.
У закупівлі прийняли участь з пропозиціями:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 707 850 грн
ТОВ "ЕКО НОВА" 910 800 грн
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією учасників визначено системою ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ".
В процесі кваліфікації Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Протокол №211 від 26.05.2023). ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" оскаржив рішення Замовника шляхом подачі скарги в АМКУ від 31.05.2023. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішенням № 8451 -р/пк-пз від 12.06.2023 задовольнила Скаргу Учасника закупівлі та зобов'язала комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" за процедурою закупівлі — "Послуги з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів категорії В та С)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-15-010496-a. Замовник Протокольним рішенням №238 від 15.06.2023 виконав вимогу Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник закупівлі продовжив кваліфікацію учасників та 16.06.23 о 15:00 опублікував Вимогу про усунення порушення:
«Відповідно до п. 1 р. 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав тендерну пропозицію з підписом всієї тендерної пропозиції вцілому (кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП)).
Ряд документів не містять печаток учасника та/або підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), окремо не накладено КЕП/УЕП:
- накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації на: Мусієнко С.Б., Погорєлов М.А., Шутенко О.В., Руднєв Д.М., Олійников І.І., Гайдар М.Ю.;
- технологічний регламент;
- статут+опис;
- документ на підтвердження повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - Протокол №89.
Серед завантажених відсутні в тендерній пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" наступні документи:
2.1. Наказ про прийняття на роботу працівника відповідної кваліфікації на Чорного В.І., який в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказаний штатним працівником.
2.2. Підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) з НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок.
Згідно умови Додатку №2 до тендерної документації: Якщо Учасник не в змозі надати в складі своєї пропозиції певний документ (довідку, свідоцтво, дозвіл, ліцензію тощо), який вимагається Замовником - він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому обов’язково потрібно вказати підстави ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ.
Учасник не надав письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з підставами ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ.
На підставі «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника виправити вищезазначене.».
Внаслідок виконання Вимоги про усунення порушення до 17.06.23, 15:00 ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Замовник оприлюднив Протокольне рішення №243 від 19.06.2023, згідно якого за результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику та ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" було визначено переможцем закупівлі.
Проте ТОВ "ЕКО НОВА" не погоджується з Рішенням Замовника та вказує на порушення учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», яке прямо відноситься до предмету закупівлі.
Згідно Додатку №2 до тендерної документації присутні вимоги Замовника:
- Довідку про наявність спецтранспорту (власного або найманого, або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами:
• свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів);
• договір про організацію перевезень (у разі залучення субпідрядника).
- У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у Довідці про наявність спеціалізованого транспорту Вих. 01/03-1056/9 від 22.05.2023 вказав на залучення для перевезення власного спеціалізованого вантажного самоскида ЗИЛ 5301 з реєстраційним номером ВН1604НВ (документи до цінової пропозиції.pdf). Це підтверджує і Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС637546 (документи на матбазу.pdf, 29.2 документи на матбазу.pdf), в якому зазначений вище спеціалізований самоскид є власністю ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має повну масу 6950 кг, що не відповідає вимозі Замовника про надання вантажного спеціалізованого автомобіля, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Важливим доповненням до вище вказаної інформації про залучений автотранспорт також є і те, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» гарантував вивезення відходів згідно Гарантійного листа щодо вивезення Вих.01/03-1056/10 від 22.05.2023 (документи до цінової пропозиції.pdf), гарантував транспортування ємностей у Гарантійному листі щодо ємностей Вих.01/03-1056/11 від 22.05.2023 (документи до цінової пропозиції.pdf) та погодив технічні, кількісні, якісні вимоги Замовника згідно Довідки щодо погодження з технічними вимогами Вих.01/03-1056/8 від 22.05.2023 (документи до цінової пропозиції.pdf), що не може бути правдивою інформацією для Замовника від ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» оскільки останній у своїй тендерній пропозиції не надав інформації іншої, окрім як залучення вже вказаного автомобіля ЗИЛ 5301 з повною масою 6950 кг. Також щодо залучення субпідрядника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав Довідку щодо незалучення субпідрядника Вих.01/03-1056/4 від 22.05.2023 (документи до цінової пропозиції.pdf), де проінформував про те, що не планує залучати іншого суб’єкта господарювання, як субпідрядника до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
На наш погляд залучення автомобіля ЗИЛ 5301 з повною масою 6950 кг, що не відповідає вимозі Замовника про надання вантажного спеціалізованого автомобіля, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг, прямо відноситься до предмету даної закупівлі, оскільки, згідно тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» іншого автомобільного транспорту для перевезення особливо небезпечних медичних відходів не вказано.
Окрім того, в період уточнень питання та вимоги щодо надання учасниками вантажного спеціалізованого автомобіля, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг, відсутні. Також відсутні і скарги щодо даної вимоги Замовника від учасників.
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації якщо Учасник не в змозі надати в складі своєї пропозиції певний документ (довідку, свідоцтво, дозвіл, ліцензію тощо), який вимагається Замовником - він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому обов’язково потрібно вказати підстави ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не надав пояснень.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей.
На наш погляд, навіть як би Замовник надав Вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» впродовж 24 годин – усунення такої невідповідності потягло б зміну ряду документів Учасника (довідок, гарантійних листів, свідоцтва про реєстрацію автотранспорта тощо) та призвело б до зміни частини предмета закупівлі (у значенні перевезення як складової предмета закупівлі), запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію, на наш погляд, наявні підстави для задоволення Скарги. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Підтвердити та визнати порушення учасника закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".
2. Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради, скасувати Протокольне рішення №243 від 19.06.2023, згідно якого за результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику та ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" було визначено переможцем закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради, перейти до розгляду пропозиції іншого учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 243.pdf 22.06.2023 10:19
- 29.2 документи на матбазу.pdf 22.06.2023 10:19
- документи до цінової пропозиції.PDF 22.06.2023 10:19
- Скарга в АМКУ.pdf 22.06.2023 10:19
- документи на матбазу.pdf 22.06.2023 10:19
- Скарга АМКУ - Волинська обл кл л.docx 22.06.2023 10:19
- Заперечення на Відповідь на скаргу КП ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ВІД 28 06 2023.docx 29.06.2023 11:25
- РІШЕННЯ АМКУ 3718 р пк пз від 27.03.2023.pdf 29.06.2023 11:25
- Заперечення на Відповідь на скаргу КП ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ВІД 28 06 2023.pdf 29.06.2023 11:25
- Додаткова інформація до Скарги АМКУ - Волинська обл кл л.docx 06.07.2023 18:25
- Дозвіл на експлуатацію.pdf 06.07.2023 18:25
- документи до цінової пропозиції.PDF 06.07.2023 18:25
- ДОЗВІЛ _ устаткування машин підвищенної небезпеки (1).PDF 06.07.2023 18:25
- Лист-пояснення щодо документів.pdf 06.07.2023 18:25
- ДОЗВІЛ _ роботи (1).PDF 06.07.2023 18:25
- Додаткова інформація до Скарги АМКУ - Волинська обл кл л.pdf 06.07.2023 18:25
- сертифікати+декларація.PDF 06.07.2023 18:25
- рішення від 26.06.2023 № 9282.pdf 26.06.2023 18:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2023 № 10236.pdf 11.07.2023 18:32
- рішення від 10.07.2023 № 10236.pdf 13.07.2023 17:02
- Договір страхування перевезення.pdf.pdf 28.06.2023 16:25
- 29.2 документи на матбазу.pdf.pdf 28.06.2023 16:25
- Накази Чорний В.І..pdf.pdf 28.06.2023 16:25
- Скан відповіді на скаргу.pdf 28.06.2023 16:25
- документи до цінової пропозиції.PDF.PDF 28.06.2023 16:25
- Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.docx 28.06.2023 16:25
- відповідь на скаргу.docx 28.06.2023 16:25
- pішення №8451 від 12.06.2023.pdf 28.06.2023 16:25
- відповідь на заперечення.pdf 06.07.2023 13:41
- відповідь на заперечення.docx 06.07.2023 13:41
- Тендерна документація.docx 06.07.2023 13:41
- Протокол 305.pdf 20.07.2023 12:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2023 10:32
Дата розгляду скарги:
10.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2023 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2023 17:03
Дата виконання рішення Замовником:
20.07.2023 12:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 19.06.2023 р. № 243.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e9529a9ab0fb4708bd8e09610c89fff1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
На рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- гарантійий лист щодо захисту довкілля.pdf 31.05.2023 10:08
- гарантійний лист щодо актів.pdf 31.05.2023 10:08
- гарантійний лист щодо вивезення.pdf 31.05.2023 10:08
- гарантійний лист щодо ємностей.pdf 31.05.2023 10:08
- гарантійний лист щодо паковання.pdf 31.05.2023 10:08
- довідка про наявність матбази.pdf 31.05.2023 10:08
- довідка про наявність демеркуризатору.pdf 31.05.2023 10:08
- довідка про наявність працівників.pdf 31.05.2023 10:08
- довідка про погодження з технічними вимогами.pdf 31.05.2023 10:08
- довідка про наявність спецтранспорту.pdf 31.05.2023 10:08
- Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.docx 31.05.2023 10:08
- документи до цінової пропозиції.PDF 31.05.2023 10:08
- Скарга до АМКУ.PDF 31.05.2023 10:08
- Протокол 211 (1).pdf 31.05.2023 10:08
- Тендерна документація зі змінами.docx 31.05.2023 10:08
- рішення від 02.06.2023 №7910.pdf 02.06.2023 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2023 № 8451.pdf 13.06.2023 09:52
- рішення від 12.06.2023 № 8451.pdf 14.06.2023 14:50
- Відповідь на скаргу небезпечні відходи.pdf 06.06.2023 15:28
- Протокол 238.pdf 15.06.2023 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2023 10:53
Дата розгляду скарги:
12.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2023 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.06.2023 14:51
Дата виконання рішення Замовником:
15.06.2023 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано Рішення від 26.05.2023 р. № 211.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5cf3fabf208e4aaa876d41f7d9006d87
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
У зв'язку з тим, що ви навіть не відкривали документи учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" та відхилили найбільш економічно вигідну пропозицію навіть не дослідивши документи - очікуйте найближчим часом скаргу до АМКУ, а також до правоохоронних органів.
Якби ви ретельно вивчили документи до тендерной пропозиції, ви б не укладали протокольне рішення про відхилення, яке взагалі не відповідає дійсності
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2023 15:41
Вирішення:
Шановний Учасник.
Додаток 2 до тендерної документації встановлює: «Рекомендується надавати документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим умовам тендерної документації, з чіткими назвами документів, окремими один від одного без зайвої (другорядної) інформації, для більш швидкого визначення уповноваженою особою відповідності Учасника всім критеріям даної закупівлі.».
Учасником було надано ряд документів, які не мають жодного відношення до тендерної пропозиції та вимог Замовника, що в свою чергу ускладнило перевірку пропозиції Учасника.
Оскільки ваші гарантійні листи містились у файлі «документи до цінової пропозиції.PDF», виникла такого роду ситуація, запобігти якій при всій обачності і об’єктивній добросовісності ми не могли, адже згадані обставини залежали не від нас.
Звертаємо Вашу увагу на те, що функціональні можливості електронної системи закупівель не дозволяють Замовнику повернути дискваліфікованого учасника на кваліфікацію.
Окрім того, у вашій тендерній пропозиції міститься ряд невідповідностей.
Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Учасник закупівлі надав тендерну пропозицію з підписом всієї тендерної пропозиції вцілому (кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП)).
Ряд документів не містять печаток учасника та/або підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи):
- накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації на: Мусієнко С.Б., Погорєлов М.А., Шутенко О.В., Руднєв Д.М., Олійников І.І., ГайдарМ.Ю.;
-технологічнийрегламент;
-статут+опис;
- документ на підтвердження повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - Протокол №89.
Учасник не виконав вимогу замовника п. 1 р. 3 тендерної документації закупівлі.
2. Замовником вимагалися ряд документів, що зазначені в Додатку №2 до тендерної документації.
Серед завантажених відсутні в тендерній пропозиції учасника наступні документи:
2.1. Наказ про прийняття на роботу працівника відповідної кваліфікації на Чорного В.І., який в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказаний штатним працівником.
2.2. Підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) з
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок.
Згідно умови Додатку №2 до тендерної документації: Якщо Учасник не в змозі надати в складі своєї пропозиції певний документ (довідку, свідоцтво, дозвіл, ліцензію тощо), який вимагається Замовником - він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому обов’язково потрібно вказати підстави ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ.
Учасник не надав письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з підставами ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ.
Згідно умови Додатку №2 до тендерної документації: Відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції.
3. Згідно умови Додатку №2 до тендерної документації: У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Учасник завантажив в тендерній пропозиції інформацію щодо спеціалізованого автомобіля ЗИЛ 5301, повна маса якого 6950 кг (відповідно до свідоцтва про реєстрацію СХС637546), що не відповідає умові Додатку №2 до тендерної документації. Інша інформація про інший спеціалізований автомобіль в тендерній пропозиції учасника відсутня.
Згідно умови Додатку №2 до тендерної документації: Якщо Учасник не в змозі надати в складі своєї пропозиції певний документ (довідку, свідоцтво, дозвіл, ліцензію тощо), який вимагається Замовником - він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому обов’язково потрібно вказати підстави ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ.
Учасник не надав письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з підставами ненадання таких документів з посиланням на чинний нормативно-правовий документ.
Згідно умови Додатку №2 до тендерної документації: Відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції.
Згідно п.3 р.5 тендерної документації закупівлі: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
61a3169ae2034f9aad4cbe89b0805aef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, ви вимагаєте "Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії)."
Звертаємо вашу увагу, що з 2015 році, Міністерство екології та природних ресурсів не видає ліцензію на "перевезення", ця ліцензія видається "Державною службою України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА)".
Таким чином просимо внести зміни до п.7 Додатку 2 тендерної документації, та викласти його у наступній редакції :"Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 11:35
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатами розгляду вимоги Ідентифікатор: UA-2023-05-15-010496-a.b5повідомляємо Вам наступне.
Наш медичний заклад погоджується з тим, що ліцензія на перевезення небезпечних вантажів та відходів з 2015 року видається Державною службою України з безпеки на транспорті(УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
Внесення змін на викласти у редакції «Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).» не є можливим, оскільки згідно наказу №1602 МОЗ України інсинерація/кремація - спалення небезпечних медичних відходів категорії В та всі види поводження з небезпечними відходами (утилізація або знешкодження, або видалення) мають на увазі один і той же процес та результат. Ви ж запропонували «утилізація, знешкодження, видалення» що може дискримінувати інших учасників закупівлі за видом поводження з відходами.
Але, разом з тим, даною відповіддю на вашу вимогу, ми не маємо на меті обмеження кола учасників/дискримінацію за видом поводження «перевезення», саме тому в п.8 Додатку 2 до тендерної документації присутня вимога «Ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів (надати копію ліцензії або витягу).».
Тобто, надавши Замовнику Ліцензію від Укртрансбезпеки щодо «перевезення» Учасник не буде дискваліфікований.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
762452f66bb240c09202f2af5a005308
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, вимагається "Інформацію щодо відповідності об’єкту поводження з відходами, технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів та матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи)."
Звертаємо Вашу увагу, що "обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України" - зазначається у Додатку до дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Таким чином, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи у цій частині є недоцільною, вимагаємо її видалити !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 11:02
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатами розгляду вимоги Ідентифікатор: UA-2023-05-15-010496-a.b4 повідомляємо Вам наступне.
Згідно пункту 11 Організаційних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: ...наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт поводження з небезпечними відходами.
Детальна інформація щодо наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт поводження з небезпечними відходами в Постанові не зазначені.
У зв’язку з цим Замовник зобов’язаний вимагати від учасників висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
9d2750706cc843dbbe7631b55efb6b28
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, згідно технічного завдання ви вимагаєте "Підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) з: "НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок".
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", з огляду чого не зрозуміло яким чином експлуатація електротстанцій та теплових мереж може відноситься до предмету закупівлі.
Вимагаємо видалити зазначену вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 10:38
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатами розгляду вимоги Ідентифікатор: UA-2023-05-15-010496-a.b3 повідомляємо Вам наступне.
Звертаємо вашу увагу, що вимоги щодо підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) присутні в тендерій документації на підставі Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017) працівники суб’єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці.
Зокрема вимога «Підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) з: «НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок» присутня у зв’язку з вище вказаним наказом.
Окрім того, Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок прямо відносяться до Предмету закупівлі, оскільки НПАОП 0.00-1.69-13 охоплює не тільки експлуатацію електростанцій та теплових мереж, але і тепловикористовувальні установки, що включає в себе сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс з додатковим обладнянням.
У зв’язку з цим вимога є доцільною та законодавчо обгрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2023 15:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників закупівлі
Номер:
6e8330f55555402a9723aa8fef7d477c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.b2
Назва:
Дискримінація Учасників закупівлі
Вимога:
1. Предмет закупівлі «Послуги з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів категорії В та С)». Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я №325 від 08.06.2015 року «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» в редакції від 29.11.2022 (далі – Наказ МОЗ»), відходи зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, а саме: клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.), клінічні та подібні їм відходи(засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані), клінічні та подібні їм відходи (біологічні відходи), непридатні для використання фармацевтичні препарати, відносяться до небезпечних медичних відходів категорії В. Відходи зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, а саме: люмінісцентні лампи, ртутні термометри, згідно пункту 2 розділу VI Наказу МОЗ відносяться до токсикологічних небезпечних відходів.. Просимо сформувати предмет закупівлі коректно, а саме «Послуги з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів категорії В та токсикологічних небезпечних відходів).
2. Відповідно до пункту 17 розділу V Наказу МОЗ медичні відходи категорії В підлягають інсинерації. Інсинерація – це спалювання відходів в печах-інсинераторах. Відповідно термінів ЗУ «Про відходи» цей процес відноситься до знешкодження відходів. Враховуючи вимогу Додатка 2 до тендерної документації (копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі) вказуємо на дискримінацію учасників в даній закупівлі, що порушує частину першу статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладені зауваження прошу сформувати вимогу таким чином «Надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме:
збирання, зберігання, знешкодження (для відходів категорії В)
збирання, зберігання, оброблення, утилізація (для інших токсикологічних небезпечних відходів),
що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.
3. Вимоги Додатку 2 до тендерної документації «Залучення субпідрядних організацій забороняється» та «Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп» є порушенням другого абзацу пункту другого статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Просимо прибрати вимогу «Залучення субпідрядних організацій забороняється» та сформувати вимогу наступним чином «Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2023 17:21
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Ідентифікатор: UA-2023-05-15-010496-a.b2 повідомляємо Вам наступне.
Розділ VI Наказу МОЗ від 06.09.2022 №1602 встановлює, що до відходів категорії С належать: інші токсикологічно небезпечні відходи (наприклад, елементи живлення; вироби, що містять ртуть; прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення, відходи дезінфекційних хімічних засобів). У зв’язку з тим, що предмет закупівлі сформульований коректно є недоцільним вносити зміни до назви.
Замовник частково погоджується з інформацією, викладеною у вимозі та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників закупівлі за технічною характеристикою печі (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С) у вимозі п.4 Додатку 2 до тендерної документації.
Номер:
c448c2fc39b34773b9b66a135bc726f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.b1
Назва:
Дискримінація Учасників закупівлі за технічною характеристикою печі (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С) у вимозі п.4 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимога:
Доброго дня.
Враховуючи вимогу Замовника в Додатку 2 (Атестат виробництва, копія технічного паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С), вказуємо на дискримінацію учасників в даній закупівлі.
Температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С жодним нормативно-правовим актом не визначена, а тому є ймовірність дискримінаційного підходу у Замовника до визначення імовірного переможця процедури закупівлі із наявним обладнанням. Саме тому вказана вимога тендерної документації у наведеній редакції є необґрунтованою та безпідставною, допускаючи до участі лише учасників, які мають саме таку піч, температура спалювання в камері якої не менше 11000 С, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Частиною першою статті 5 ЗУ Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В підтвердження дискримінації надаємо посилання на рішення АМКУ №3888 -р/пк-пз від 29.03.2023 на скаргу UA-2023-03-16-009852-a.b3 закупівлі UA-2023-03-16-009852-a.
Просимо Замовника переглянути дану вимогу та замінити її на "Атестат виробництва, копія технічного паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч".
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 29.03.2023 № 3888.pdf 15.05.2023 17:10
Дата подачі:
15.05.2023 17:10
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Ідентифікатор: UA-2023-05-15-010496-a.b1 повідомляємо Вам наступне.
Замовник погоджується з інформацією, викладеною у вимозі та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на Протокольне рішення Замовника №306 від 20.07.2023 про неправомірну відміну закупівлі
Номер:
137c992d512b4a0ba1e0316f5421fe91
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-010496-a.c9
Назва:
Скарга на Протокольне рішення Замовника №306 від 20.07.2023 про неправомірну відміну закупівлі
Скарга:
Учасник закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО НОВА" подав Скаргу Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на Протокольне рішення Замовника від 22 червня 2023 № UA-202305-15-010496-a.c8.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО НОВА" від 22 червня 2023 № UA-2023- 05-15-010496-a.c8 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів категорії В та С)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-202305-15-010496-a.
Замовник закупівлі UA-2023-05-15-010496-a КП "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради (надалі – Замовник) 20.07.2023 виконав РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10236-р/пк-пз від 10.07.2023 шляхом відміни Рішення від 19.06.2023 №243 Протокольним рішенням №305 від 19.07.2023.
Також Замовник закупівлі 21.07.2023 опублікував Протокольне рішення №306 від 20.07.2023 про відміну процедури закупівлі з поясненнями:
«Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі - Учасник), Замовник, не виявивши невідповідність в деяких документах та не надавши Учаснику можливість виправити невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі) та частини дев'ятої статті 26 Закону. У зв'язку з тим, що Учаснику було надано вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено не всі наявні невідповідності в документах пропозиції Учасника.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.».
ТОВ «ЕКО НОВА» не погоджується з Рішенням №306 від 20.07.2023 Замовника закупівлі про відміну закупівлі.
На думку товариства, Замовник порушив вимоги Закону України Про публічні закупівлі, що передбачені п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, таким чином неправомірно відмінивши закупівлю.
Товариство вважає, що «…Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити…», як вказано в Рішенні №306 від 20.07.2023 Замовника закупівлі, є твердження хибним та таким, що не відповідає Закону України Про публічні закупівлі, адже Замовник міг «усунути чи виправити зазначені порушення».
Також ТОВ «ЕКО НОВА» впевнена – Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з підстав, що відповідають ЗУ Про публічні закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, на наш погляд, наявні підстави для задоволення Скарги. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Підтвердити та визнати порушення Замовником закупівлі UA-2023-05-15-010496-a КП "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради ЗУ Про публічні закупівлі, що полягає в неправомірній відміні закупівлі.
2. Зобов’язати Замовника, комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради, скасувати Протокольне рішення №306 від 20.07.2023 про відміну закупівлі UA-2023-05-15-010496-a.
3. Зобов’язати Замовника, комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради, провести кваліфікаційну оцінку тендерних пропозицій учасників закупівлі UA-2023-05-15-010496-a, враховуючи всі деталі невідповідностей та порушень ЗУ Про публічні закупівлі учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та безпосередньо Замовника, а також враховуючи всю вказану інформацію від ТОВ «ЕКО НОВА» про наявні порушення як в Скарзі на Протокольне рішення Замовника від 22 червня 2023 № UA-202305-15-010496-a.c8, так і в Додатковій інформації (файл Додаткова інформація до Скарги АМКУ - Волинська обл кл л.docx), що надана до вказаної Скарги.
Пов'язані документи:
Замовник
- лист 2426.pdf 08.09.2023 15:59
- протокол 374.pdf 08.09.2023 15:59
- рішення від 12.06.2023 № 8451.pdf 02.08.2023 14:23
- Відповідь на скаргу.pdf 02.08.2023 14:23
- Відповідь.docx 02.08.2023 14:23
- рішення від 10.07.2023 № 10236.pdf 02.08.2023 14:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2023 № 12504.pdf 11.08.2023 13:53
- рішення від 10.08.2023 № 12504.pdf 15.08.2023 14:36
- рішення від 31.07.2023 № 11649.pdf 31.07.2023 18:44
- Скарга в АМКУ Волинська лікарня.pdf 27.07.2023 09:38
- Скарга АМКУ - на відміну закупівлі - Волинська обл кл л.doc 27.07.2023 09:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2023 16:32
Дата розгляду скарги:
10.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2023 18:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.08.2023 14:37
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2023 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії від 10.08.2023 № 12504-р/пк-пз замовником прийнято рішення про скасування рішення про відміну закупівлі UA-2023-05-15-010496-a.