• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

7 629 816.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 76 298.16 UAH
Період оскарження: 15.05.2023 14:50 - 27.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення нашої пропозиції

Номер: 6ed8aecfd2fb4fbdb6a658bbd095b570
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-009325-a.c5
Назва: Неправомірне відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Станом на 30.05.2023 о 09:52 нами було накладено електронний підпис на пропозицію. Де, перевіривши такий підпис на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify маємо наступне: Підписувачі Підписувач КАРИМОВ МАКСИМ РАТМІРОВИЧ П.І.Б. КАРИМОВ МАКСИМ РАТМІРОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3283501450 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" Код ЄДРПОУ 38748221 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 09:52:41 30.05.2023 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 689FA00700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований За результатами перевірки вказані файли було збережено і відкрито в текстовому форматі (файл «sign», додаємо окремим документом), який містить посилання на індивідуальні адреси місцезнаходження файлів, що надані у складі нашої тендерної пропозиції та відповідно документально підтверджує, що УСІ надані у складі нашої тендерної пропозиції документи містять накладений електронний підпис (УЕП). Станом на сьогодні вже неодноразово було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України. Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Замовника, що висвітлена в рішенні № 28181-р/пк-пз від 22.12.2021 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-11-09-002101-c), тощо. Просимо скасувати таке рішення та повідомляємо про подальше наше звернення до АМКУ з метою захисту наших прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) документи, які надаються учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника та надаватися в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) АБО у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом. У випадку відсутності підпису уповноваженої особи або печатки на документі та/або накладеного КЕП або УЕП на електронному документі, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до вимог п.п. 1.1. п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку (складену в довільній формі), в якій зазначається наступна інформація: наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг/поставки товарів визначених у технічних вимогах, а саме: - офісного та складського приміщення; - копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м; - не менше 2-х одиниць автотранспорту із зазначенням його марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), або номеру та дати договору оренди/суборенди/лізингу/надання послуг/тощо, марки та моделі транспортного засобу, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг залученого автотранспорту); - техніки для прибирання снігу із зазначенням її марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію для техніки, яка є транспортним засобом або із зазначенням марки та моделі та надання копії технічного паспорту/паспорту на виріб для техніки, яка не є транспортним засобом (у разі використання для надання послуг власної техніки), або номеру та дати договору оренди/суборенди/лізингу/надання послуг/тощо, марки та моделі техніки, серії і номеру свідоцтва про реєстрацію для техніки, яка є транспортним засобом або із зазначенням марки та моделі та надання копії технічного паспорту/паспорту на виріб для техніки, яка не є транспортним засобом (у разі використання для надання послуг залученої техніки); - механізмів для покосу; - механізмів для чищення килимового покриття. На виконання зазначеної вимоги ТД, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав відповідну довідку від 23.05.2023р. вих. №02, в якій, серед іншого, зазначив наявність наступної техніки для прибирання снігу: - HUSQVARNA ST 151; - HUNDAI Snow Blower S 5555, S 5560, S 6560. Разом з тим, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав файли: «2.2_Паспорт якості_снігоочисник.pdf», «2.3_Тех.паспорт_сніпр.м..pdf», які не містять підпису уповноваженої особи або печатки на документі та/або накладеного кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на електронному документі, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ ТД є невідповідністю пропозиції Учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимогам до Учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c71f107903c84cacb7f925618bacd0fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-009325-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Дата розгляду скарги: 19.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.06.2023 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.06.2023 18:02
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2023 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2023р. № 8874 -р/пк-пз, скасувати Протокольне рішення № 008281/11/23 від 05.06.2023р. про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38748221) по закупівлі: «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ».
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 griffinservice@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дозвільні документи на виконання верхолазних робіт

Номер: 1e753956229340cd96073ab49859f903
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-009325-a.b3
Назва: Дозвільні документи на виконання верхолазних робіт
Вимога:
Шановний замовник, Ви внесли зміни до тендерної документації проте з переліку документів, які має надати учасник, виключили дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників), чим звузили кількість учасників. До постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» неодноразово вносились зміни в перелік робіт підвищеної небезпеки, які мають виконуватись при наявності дозволу, та відповідно, декларації. Так роботи верхолазні спочатку були в дозволі, потім їх перенесли до декларації, а також змінювалась назва даного виду робіт. Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. І дозвіл, і декларація є документами, що підтверджують право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, і вимагати один із них є дискримінаційною вимогою. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимоги щодо наявності дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки в наступній редакції: - Дозвіл на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт – що виконуються на висоті понад 1,3 метра. - Гарантійний лист від Учасника про те, що він має дозвіл на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників), або про те, що учасник має декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання верхолазних робіт та промисловий альпінізм, або про те, що до початку надання послуг, буде укладено договір з організацією, яка має відповідне право та дозвільний документ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що в жодній з редакцій тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ» замовник не вимагає від учасника дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників). Разом з цим, в останній редакції тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 19.05.2023 р. № 008281/04/23, замовник, серед іншого, вимагає від учасника надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Учасника про те, що він має право на виконання верхолазних робіт та промисловий альпінізм та відповідну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або про те, що учасником до початку надання послуг, буде укладено договір з організацією, яка має відповідне право та дозвільні документи. Відповідно до чинної редакції постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» верхолазні роботи та промисловий альпінізм відносяться до виду робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Замовник дає право на участь у торгах учасникам, які мають дозвіл на виконання робіт «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм», що повинно підтверджуватись декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а також учасникам, які не мають відповідного документа, який дозволяють займатися верхолазними роботами та промисловим альпінізмом, проте має право залучити організацію на виконання таких робіт. Тож вимога пункту 6 Розділ ІІ Додатку 3 до тендерної документації цілком відповідає нормам постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в чинній редакції. Також повідомляємо, що НЕК «Укренерго» у своїй діяльності неухильно дотримується норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципів їх здійснення та недискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 9060f46bc3d2441ab296fe4eea12a70f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-009325-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації встановлена вимога щодо надання: "7. Копія сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Копія звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001:2015, IDT), у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 8. Копія сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці." Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Копія звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року." Просимо розяснити, чому саме до сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) встановлена вимога обовязкової її видачі органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Чому така вимога тоді не встановлена до сертифікату ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001:2015, IDT). Яким чином вирішено, що до одного сертифікату орган її видачі є важливою характеристикою, а для другого ні. Окремо зазначаємо, що маючи такі сертифікати, видані органом з сертифікації, який не є акредитованим національним агентством з акредитації України ми не маємо можливості прийняти участь у такій процедурі закупівлі на рівних умовах. Станом на сьогодні ви дискримінуєте нас як потенційного учасника та унеможливлюєте нашу участь на рівних умовах. Просимо видалити вимогу щодо такої акредитації та окремо наголошуємо, що колегія АМКУ неодноразово виносила рішення ідентичне з нашою позицією та зобовязувала внести зміни в цій частині. Такі рішення були опубліковані в рамках процедури закупівлі № у ЦБД UA-2023-04-20-006540-a (рішення від 04.05.2023 № 5960).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ» було внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Некоректно викладена умова тендерної документації

Номер: 489c0471939b42a0a842b3c8aa6a8a66
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-15-009325-a.a1
Назва: Некоректно викладена умова тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! В тендерній документації встановлена вимога щодо наявності техніки для прибирання снігу із зазначенням її марки, моделі та серії і номеру свідоцтва про реєстрацію або технічного паспорту техніки (у разі використання для надання послуг власної техніки). Просимо внести зміни в цій частині та привести тендерну документацію у відповідність, а саме наприклад маючи таку техніку як комплект снігоприбиральної машини Hecht 8680 SE чи снігоприбиральний відвал СО-1 ми не можемо отримати на таку свідоцтва про реєстрацію/технічний паспорт техніки оскільки така не реєструється у відповідності до норм чинного законодавства. Це є неможливим. Чинне законодавство не передбачає обовязкову реєстацію в цій частині, що унеможливлює нашу участь та відповідно дискримінує нас як потенційного учасника ринку. Просимо усунути в цій частині порушення, без подальшого звернення до АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання Західного ТУОМ» було внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено