-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по здійсненню цілодобового спостереження за виникненням пожежі в приміщеннях (пожежна охорона об'єктів ГУ ДПС у Черкаській області)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2023 14:18 - 24.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
c4a8730d249749828f0c116bd6afc03e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-008350-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
У тендерній документації міститься вимога: "4. Надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності на послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування Вказаний сертифікат не відповідає ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, тим паче як зазначалося вище цей сертифікат видається органами поліції Державній службі охорони, що , зрозуміло ліквідує всих учасників , які хочуть прийняти участь в цій закупівлі. Який сенс це робити? У Вас буде один учасник по максимальній ціні. Ці послуги можна надавати якісно за меншу ціну. Але цими тендерними умовами Ви створюєте монополіста,.У нас є приклади державних установ, де на протязі не одного року прописувалися умови під Державну службу охорони , саме вище зазначений сертифікат та сертифікат на ПЦО,де вони були переможцями по максимальній ціні, що було визнано аудит службою як порушення, і були накладені штрафні санкціії. Але це Ваш вибір .Ми повністю з Вами погоджуємося , що навчання по "Тірасу", має бути в цій закупівлі, так як потрібно буде працювати з цим обладнанням. Головним документом надання вказаних послуг згідно предмету закупівлі є Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме „спостерігання за системами протипожежного захисту”, (відповідно до вимог постанови КМУ України від 23.11.2016 № 852 „Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”). Відповідно до ч.4 ст 22 Закону України» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2023 10:32
Вирішення:
Шановний учасник, чинне законодавство не містить обмежень та перешкод у отриманні сертифікату відповідності на послуги з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування. Наявність даного сертифікату підтверджує можливість отримання послуг належної якості по даному предмету закупівлі.
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Виконавець здійснює технічного обслуговування пристроїв, що якого в тому числі входять різні види перевірок, чищення, контроль функціонування пристроїв на інше.
Надання послуг, що є предметом закупівлі регламентовано Національним стандартом України ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. Наявність зазначеного Сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту. З урахуванням зазначеного, вимоги тендерної документації щодо надання сертифікату жодним чином не порушують законодавство у сфері публічних закупівель
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.05.2023 00:01
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
283092c01406408e984cf963fdf47a7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-15-008350-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо прибрати дискримінаційні вимоги, які містяться в тендереій документації, бо ці умови конкретно Вами прописані під Державну службу охорони, не зрозуміло згідно , яких нормативних документів складалася тендерна документація,а саме:
1. Надати посвідчення на «надання робіт (послуг), пов’язаних з централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами» Це стосується ОХОРОНИ!!! Де в ліцензійних вимогах по пожежному спостереженню є підохоронні об'єкти. Просимо вилучити цю вимогу з тендерної документації, бо будемо змушені звертатися до АМКУ.
2.Надати - пульт централізованого спостереження, який повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Пункт централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень категорії І і послуги з централізованого спостереження за підоохоронними об’єктами». На підтвердження Учасник в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності. Цей сертифікат стосується підохоронних об'єктів, а саме ОХОРОНИ, і є він тільки в Державній службі охорони, бр видається він органами поліції, що теж не стосується саме пожежного спостерігання.
3.Надати - Сертифікат відповідності «Послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщування». На підтвердження Учасник в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності;
- Сертифікат про проходження навчання персоналу Учасника на тему: «Монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування охоронного та протипожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12»»;
Ці перелічені вище документи не мають ніякого відношення саме до предмету закупівлі, Послуги по здійсненню цілободобого спостереження за виникненням пожежі в приміщеннях (пожежна охорона об’єктів ГУ ДПС у Черкаській області) (код ДК 021:2015 – 75250000-3). Ці сертифікати відповідності не мають посилань саме на пожежне спостерігання, вони відносяться до монтажу, проектування. ремонту та обслуговування.
Шановний Замовнику! Кожна закупівля рано чи піздно проходить аудит, і відповідальність за законність проведення тендеру лягає саме на Вас, а на сьогоднішній день з такою тендерною докуменацією у Вас буде один учасник по максимальній ціні! Зробіть правильні висновки і внесіть зміни до тендерної документації, не змушуючи інших звертатись до АМКУ, і дати можливість на участь в тендері іншим учасникам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2023 11:40
Вирішення:
Шановний учасник, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: щодо посвідчення на «надання робіт (послуг), пов’язаних з централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами» та пульта централізованого спостереження Замовником буде переглянуто умови тендерної документації та знесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо зазначених сертифікатів відмічаємо, що відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Виконавець здійснює технічного обслуговування пристроїв, що якого в тому числі входять різні види перевірок, чищення, контроль функціонування пристроїв на інше. Наголошуємо, що у Замовника встановлено обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12», тобто надавач послуг повинен мати навички щодо роботи з таким обладнанням. Перешкоди у отриманні відповідних сертифікатів в учасників відсутні, оскільки законодавство не містить обмежень щодо суб’єктів, яку можуть пройти відповідну сертифікацію. Окрім того відповідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
ч.3 ст. 22. Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надання послуг, що є предметом закупівлі регламентовано Національним стандартом України ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. Наявність зазначених Сертифікатів підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту. З урахуванням зазначеного, вимоги тендерної документації щодо надання сертифікатів жодним чином не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено