• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області»

Завершена

951 386.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 513.86 UAH
Період оскарження: 12.05.2023 18:53 - 19.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні критерії

Номер: 096926c1161f4854bca3c829ab61e1ca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-012569-a.c1
Назва: Дискримінаційні критерії
Вимога:
Шановний замовнику відповідно до умов Тендерної документації, а саме підпункту 5 пункту 1 Правомочність на укладання договору про закупівлю та підписання пропозиції передбачено, що учасник процедури в складі пропозиції повинен надати: «Акт огляду об’єкта, складений у довільній формі та підписаний уповноваженими представниками замовника та учасника проце-дури закупівлі». Повідомляємо що дана вимога являється дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників про що свідчать рішення Антимонопольного комітету України, а саме: Рішення Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022(щодо огляду об’єкту), Рішення АМКУ № 21058-р/пк-пз від 15.09.2021(щодо огляду об’єкту), Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022(щодо огляду об’єкту). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних умов, в іншому випадку ми як потенційний учасник закупівлі будемо змушені звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу Вашої вимоги повідомляємо. Відповідно до ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановлювати, крім визначених Законом, інші вимоги до учасників для участі у процедурі закупівлі. Положення ЗУ «Про публічні закупівлі» не містять визначення поняття дискримінаційних вимог та не описують обставини, які кваліфікують вимоги як дискримінаційні. З огляду на вказане, замовник не вважає зазначену вимогу потенційного учасника підставною та такою, що підлягає задоволенню. Акт огляду об’єкту допоможе учаснику реально оцінити вартість робіт, обсяг та можливості при складанні цінової пропозиції і не в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності відповідно до статті 5 Закону. Окрім того виникають сумніви щодо доцільності участі потенційного учасника у процедурі закупівлі коли він не має можливості провести огляд об’єкта в той час, як серед вимог замовника встановлено надання гарантій щодо можливості постійного перебування на об’єкті.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2023 00:01