-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Рукавички оглядові)
Завершена
188 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 880.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2023 16:46 - 17.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
4579866a108f4509b6568e0acad8e586
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-12-012082-a.a3
Назва:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Необхідність скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Повний текст скарги у файлі "Скарга до АМКУ від 27.05.2023"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ від 27.05.2023.docx.asice.zip 27.05.2023 13:57
- рішення від 30.05.2023 № 7583.pdf 30.05.2023 17:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2023 № 8273.pdf 08.06.2023 13:46
- рішення від 07.06.2023 № 8273.pdf 12.06.2023 14:43
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 01.06.2023 17:11
- 58 3 ВТ за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 14.06.2023 16:22
- 58 4 ВТ відхилення.pdf 14.06.2023 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2023 14:55
Дата розгляду скарги:
07.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2023 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.06.2023 14:43
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2023 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі).
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
fc085334e0034708a27ece52ecae4d98
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-12-012082-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Необхідність скасування рішення про визначення переможця. Повний текст вимоги у файлі "Вимога від 23.05.2023"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 23.05.2023.docx.asice.zip 23.05.2023 12:33
Дата подачі:
23.05.2023 12:33
Вирішення:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 8273 -р/пк-пз від 07.06.2023 за скаргою фізичної особи-підприємця товариства з обмеженою відповідальністю "КЛІЄНТ ЮА" від 27 травня 2023 (надалі Скарга) зобов’язано Державну установу "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву" скасувати Рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Еквівалент
Номер:
d52e1dc21e7a47608ba7ad2582a83b15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-12-012082-a.b1
Назва:
Еквівалент
Вимога:
Шановний, Замовнику!
Просимо переглянути рішення про не допущення еквіваленту товару до розгляду. Нагадуємо Вам про те, що допущення до розгляду товарів еквівалентів дозволить значно розширити коло учасників та забезпечити добросовісну конкуренцію на ринку, а отже надасть потенційну економічну вигоду для Замовника.
Також нагадуємо, що Відповідно до ст.23 Закону №922 «Про публічні закупівлі» щодо проведення процедур публічних закупівель за державні кошти "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Виходячи з вищезазначеного просимо переглянути Ваше рішення та внести зміни в тендерну документацію, як того вимагає ст.23 Закону №922«Про публічні закупівлі».
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2023 17:39
Вирішення:
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму: «Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації». Керуючись даною нормою Закону, Уповноважена особа включила до Оголошення всі умови закупівлі, які вважає достатніми для закупівлі товару! Під час формування вимог до предмету закупівлі було враховано всі принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі принцип максимальної економії, ефективності, якості та пропорційності - є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії (не тільки при закупівлі товару, а і при подальшій його експлуатації) та зроблено зважений підхід до формування переліку товару. Вимоги до предмету закупівлі сформовано з дотриманням законодавства, закупівлею не встановлено надмірних вимог, що ускладнюють участь у закупівлях та штучно обмежують коло потенційних учасників. Уповноважена особа самостійно визначає перелік вимог до предмету закупівлі, які вважає допустимими та належними для закупівлі даного виду товару. Згідно зі статті 19 Конституції України «правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством». Перелік товарів був визначений в процесі вивчення потреб закладу, враховуючи з врахуванням максимальної економії витрат та максимальної якості та зручності. Аналізуючи ринок зазначений у закупівлі товар не містить будь яких обмежень щодо продажу та його розповсюдження. А отже вимоги щодо марки товару не є дискримінаційними. Таким чином Замовником буде розглядатися товар, який буде відповідати медико – технічним вимогам до товару, визначеного в Оголошенні. З урахуванням зазначеної вище інформації, інформуємо про те, що зміни до ТД вноситися не будуть, вимогу - не задоволено
Статус вимоги:
Відхилено