• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги відмінено

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2023 13:28 - 21.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні умови

Номер: ab16da41683c4248b3b1e8c0211ec119
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-007479-a.c3
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було оголошено відкриті торги з особливостями категорія 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до умов тендерної документації п.1.4. Вами вимагається: 1.4. Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсинераторного комплексу) (не менше двох одиниць); Вимагаємо прибрати дискримінаційні та протизаконні вимоги встановлені задля обмеження кола учасників та пояснити яким чином вимагається не менше двох одиниць сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) і щоб дане обладнання було на балансі? Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не передбаченно кількість наявності матеріально-технічної бази для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. А також слід наголосити, що суб’єкт господарювання має право брати в оренду матеріально-технічну базу без взяття на балансовий облік орендованого основного засобу. Отже, враховуючи вище викладене вимагаємо викласти п. 1.4. в такій редакції: надати підтверджуючі документи права користування/розпорядження сміттєспалювальної печі. У випадку не задоволення нашої скарги ми будемо змушені звернутись до АМКУ України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваше звернення розглянуто та прийнято рішення: в з'язку з неможливістю вносити зміни в оголошення про закупівлю та в річний план,вирішено відмінити цю закупівлю,та оголосити нову,з врахуванням ваших вимог.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 3b401bae99b74dbd9ad5b8acfbd5293d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-007479-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було оголошено відкриті торги з особливостями категорія 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до умов тендерної документації п.1.2. Вами вимагається: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;. Як вбачається із Додатку 2 тендерної документації – предметом закупівлі є саме медичні відходи. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення. Видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил. Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року (у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсинерації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст. 6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсинерація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення та оброблення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Оброблення та видалення» до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та оброблення є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на ОБРОБЛЕННЯ ТА ВИДАЛЕННЯ. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 4c8999378f0443799b8fc8eba5f64965
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-007479-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії). Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на видалення та утилізацію. Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників. У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав. Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами та доповненнями та згідно з листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами та доповненнями та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами та доповненнями. Ваше звернення розглянуто та прийнято рішення внести в тендерну документацію в додаток 2 відповідні зміни. Уповноважена особа Людмила Кралевська
Статус вимоги: Задоволено