• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція лінії електропостачання з встановленням та підключенням дизель-генератора за адресою: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 174»)

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2023 12:10 - 22.05.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасування переможця

Номер: be2e6f3d6d2a48a2bb39e88ee20ff974
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.c7
Назва: Вимога про скасування переможця
Вимога:
Відсутній фахівець для виконання розділу проекту "Автоматична система пожежогасіння"
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Про деякі невідповідності загальних положень Тендерної документації діючим документам.

Номер: 718886b4a867477bb87585a8874523c6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.b6
Назва: Про деякі невідповідності загальних положень Тендерної документації діючим документам.
Вимога:
Розділ 1 «Загальні положення»,п.3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», абзац 2 «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:», 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проте, відповідно до вимог пункту 44 Особливостей (Постанова 1178 від 12 жовтня 2022 р із змінами: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Не врахування вимог п.44 Особливостей може призвести до випадку неповернення гарантійного забезпечення незважаючи на виконання діючих на сьогодні вимог щодо завантаження документів переможця за підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Враховуючи наведене вище, зважаємо за необхідне поставити питання щодо внесення змін в ТД цієї закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесено відповідну зміну до абзацу 9 пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Вимогу задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

про містобуди

Номер: bfdaad17629046c2afa83475f9e9be51
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.b5
Назва: про містобуди
Вимога:
п. 17 додатку 3 завдання на проєктування суперечить п.3 ПКМУ від 7 червня 2017 р. № 406 ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію: 3. реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення внутрішніх систем: силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд. Просимо привезти у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті Вашого звернення звертаємо увагу, що відповідно статті 26. Забудова територій Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: 1. Забудова територій здійснюється шляхом розміщення об’єктів будівництва. 2. Суб’єкти містобудування зобов’язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об’єктів. 3. Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону. 4. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації. 5. Проектування та будівництво об’єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 3-1) отримання права на виконання підготовчих та будівельних робіт у випадках, визначених цим Законом; {Частину п'яту статті 26 доповнено пунктом 3-1 згідно із Законом № 2518-IX від 15.08.2022} 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 4-1) державна реєстрація спеціального майнового права на об’єкт незавершеного будівництва та майбутній об’єкт нерухомості у випадках, визначених законом; {Частину п'яту статті 26 доповнено пунктом 4-1 згідно із Законом № 2518-IX від 15.08.2022} 4-2) проведення контрольного геодезичного знімання закінчених будівництвом об’єктів (крім об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)) та здійснення їх технічної інвентаризації (крім об’єктів, перелік яких визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування); {Частину п'яту статті 26 доповнено пунктом згідно із Законом № 199-IX від 17.10.2019} 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів; 6) державна реєстрація права власності на закінчений будівництвом та прийнятий в експлуатацію у випадках, визначених цим Законом, об’єкт (його складову). {Пункт 6 частини п'ятої статті 26 в редакції Закону № 2518-IX від 15.08.2022} Та звертаємо Вашу увагу, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва і є одним із складових вихідних даних для проектування. Проєктувальник/Виконавець може визначити межі та параметри майбутнього будівництва. Для отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки потрібні наступні документи: - засвідчена копія документа, що підтверджує право власності, користування земельною ділянкою або ж договір-суперфіція (надає Замовник); - топографо-геодезичний план М 1:2000 з нанесенням контурів ділянки (виконує Проєктувальник/Виконавець). Враховуючи пункт 2 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва. З огляду на вищевикладене, відсутня необхідність внесення змін до завдання на проектування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

про експертизу

Номер: c05ccebce2984301a5fc8baf16fcce19
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.b4
Назва: про експертизу
Вимога:
п.36 завдання на проєктування не відповідає вимогам п.2 ст.31 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності а саме: 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. Просимо усунути невідповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу першого пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»: Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про не вірне зрозуміння пункту 9.6. розділу VІІІ. «Електроустановки спеціального призначення» наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів»

Номер: 37b0293f03a240f3981d54a5d7495b76
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.c3
Назва: Про не вірне зрозуміння пункту 9.6. розділу VІІІ. «Електроустановки спеціального призначення» наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів»
Вимога:
Ваша відповідь на мою вимогу UA-2023-05-12-005886-a.c2, не відповідає редакції цього пункту 9.6. розділу VІІІ. «Електроустановки спеціального призначення» наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017. В оригіналі це викладено в такій редакції: 9.6. Перед уведенням в експлуатацію автономної електростанції споживач повинен розробити та узгодити з електропередавальною організацією інструкцію про порядок включення її в роботу та положення про взаємовідносини з електропередавальною організацією, що включатиме розділ «оперативне керування». Інструкція про порядок включення в роботу автономної електростанції обов'язково повинна містити: • список осіб споживача, які мають право оперативних переговорів з оперативними працівниками електропередавальної організації та право оперативних перемикань; • наказ про призначення особи, відповідальної за технічний стан і експлуатацію автономної електростанції; • номери телефонів диспетчерського зв'язку електропередавальної організації; • узгоджену електропередавальною організацією електричну схему приєднання автономної електростанції до мережі електропередавальної організації. 1. Перед введенням в експлуатацію, це не на етапі проектування, а після виконання електромонтажних робі. 2. Не Виконавець виконує, а СПОЖИВАЧ (власник який має договір з електропостачання з електропередавальною організацією). Прошу видалити ці пункти з Додатку №3 «Завдання на проектування».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті Вашого звернення звертаємо увагу, що Замовник покладає виконання даних послуг на Проєктувальника/Виконавця. З огляду на вищевикладене, відсутня необхідність внесення змін до завдання на проектування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про деякі не точності назви документів, та не можливості виконання п.20 Завдання на проектування на етапі проектування.

Номер: 2bc7b6e9a4334f41ae407904745ae7b3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.c2
Назва: Про деякі не точності назви документів, та не можливості виконання п.20 Завдання на проектування на етапі проектування.
Вимога:
У Додаток № 3 до тендерної документації, «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Завдання на проектування, п. 20 «Погодження лінійної схеми приєднання та інструкції про взаємодію з електропередавальною організацією (ДТЕК)». 1. Не вірно назва документа, не інструкція про взаємодію, а «Положення про взаємовідносини оперативних працівників споживача». 2. Не вірно назва схеми, не лінійної схеми приєднання, а «Однолінійна схема підключення ДЕС в мережу». 3. Погодження дозвільної документації з електропередавальною організацією ДТЕК КЕ: - ПОЛОЖЕННЯ про взаємовідносини оперативних працівників споживача; - ІНСТРУКЦІЯ про порядок включення ДЕС; - ОДНОЛІНІЙНА СХЕМА підключення ДЕС в мережу, Погоджуються з електропередавальною організацією після виконання електромонтажних робіт, коли об’єкт здається в експлуатацію. Необхідно п.20 виключити з Додатку №3. Він відноситься не до проектних робіт, а до будівельних, розділ електромонтажні роботи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По суті Вашого звернення звертаємо увагу, що відповідно до пункту 9.6. розділу VІІІ. «Електроустановки спеціального призначення» наказу Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за № 1143/13017, Виконавець повинен розробити та узгодити з електропередавальною організацією інструкцію про порядок включення її в роботу. Інструкція про порядок включення в роботу автономної електростанції обов'язково повинна містити: - список осіб споживача, які мають право оперативних переговорів з оперативними працівниками електропередавальної організації та право оперативних перемикань; - наказ про призначення особи, відповідальної за технічний стан і експлуатацію автономної електростанції; - номери телефонів диспетчерського зв'язку електропередавальної організації; - узгоджену електропередавальною організацією електричну схему приєднання автономної електростанції до мережі електропередавальної організації. Враховуючи наведене, Замовник правомірно визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації. Вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Деякі неточності тендерного завданя: - відповідність кваліфікації інженерів-проектувальників відносно до об'єкту проектування; - посилання на документи, які втратили чинність; - подвійне розуміння інженерно-геодезичних робіт.

Номер: cd5cff0430ae40a0b26e0b66913bdafc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-12-005886-a.a1
Назва: Деякі неточності тендерного завданя: - відповідність кваліфікації інженерів-проектувальників відносно до об'єкту проектування; - посилання на документи, які втратили чинність; - подвійне розуміння інженерно-геодезичних робіт.
Вимога:
1. У розділі 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додаток № 1 до тендерної документації вказано, що у довідці з інформацією про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації та необхідної кількості, у відповідності з переліченими видами робіт, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з інженерного проектування, а саме: - провідного інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки); - інженер-проектувальник I категорії – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки); - провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки). Всі розділу проекту однакові по складності виконання їх, та об’єкт будівництва має один і той же клас наслідків. Інженер- проектувальник 1-категоріх має право проектувати об’єкти класу наслідків СС2 і нижче. Провідний інженер-проектувальник має право проектувати об’єкти класу наслідків СС3 і нижче. Чому така дискримінація? Об’єкт замовником визначено клас наслідків СС2, хоча визначаються проектом, і всі розділи проекту відносяться до об’єкту с класом наслідків СС2. Інженери проектувальники повинні мати одну й туж категорію, або 1-у категорію, або провідний. 2. У пункті 23 «Вимоги до проекту оцінка впливів на навколишнє середовище», Додатку №3 до тендерної документації не вірно вказано ДБН А.2.2-1-2003 та його назва. Даний документ втратив свою чинність. Заміст нього вийшов ДБН А.2.2-1.2021 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС)». 3. У пункті 13, Додатку №3 до тендерної документації вказані «Інженерно-геодезичні вишукування». Результатам проведення даних вишукувань є «Технічний звіт з виконання топографо-геодезичних вишукувань на об’єкті в М 1:500, М 1:2000 в об’ємі необхідному для розробки РП». П.п.15;14 даного Додатку №3 не потрібні, тому що вони входять до п.13. Відповідно до вище сказаного, у Додатку №3.1. до додатку №3 до тендерної документації «Договірна ціна», не потрібен п.1. «Інженерно-геодезичні роботи (М 1:500; М 1:2000)», тому що вартість цих робіт входить до п.2 «Інженерно-геодезичні вишукування».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь 1: По суті Вашого звернення звертаємо увагу, що відповідно до ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, Вам необхідно надати підтвердження відповідної кваліфікації фахівців, копія кваліфікаційного сертифікату з підписом та особистою печаткою фахівця (копія вірна), а також копія свідоцтва про підвищення кваліфікації. Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Крім того, робочий проект підписується сертифікованими виконавцями, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту. Відповідно до таблиці 1, ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», в адмінбудівлі постійно перебувають від 100 до 150 осіб, що попередньо відповідають класу наслідків (відповідальності) - СС2 середні наслідки. Виконавець під час розробки Робочого проекту, клас наслідків підтверджує відповідним розрахунком. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в документації. Вимогу відхилено. Відповідь 2.: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації у новій редакції тендерної документації зокрема в додатку № 3 Завдання на проектування. Вимогу задоволено. Відповідь 3: Дякуємо за вимогу! Відповідно до пункту 1.5 ДБН А.2.1-1-2008 "Інженерні вишукування для будівництва", інженерні вишукування для будівництва включають такі види вишукувань: - Інженерно-геодизичні; - Інженерно-геологічні. Враховуючи наведене, Замовник правомірно визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації. Вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено