-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон
Завершена
368 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 682.80 UAH
мін. крок: 1% або 3 682.80 UAH
Період оскарження:
11.05.2023 16:15 - 16.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення учасника
Номер:
44b90d3dc04c443ea66fe917485c39c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-012630-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення учасника
Вимога:
Уповноваженій особі із закупівель
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту
Державної служби України
з надзвичайних ситуацій
ВИМОГА
Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-11-012630-a) щодо предмету закупівлі: ««Послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон» ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель»
на суму 368 280,00 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 19-05-2023, 08:00.
19.05.2023 о 08:00 по даній закупівлі було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "АКОРД" на суму 255 360,00 UAH, з ПДВ
3. ТОВ "Електромережбуд-7" на суму 318 360,00 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник) на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ була визнана аномальною ціною. Відповідно до діючого законодавства та вимог тендерної документації Скаржник надав та завантажив у систему ЕСЗ належне обґрунтування аномальної ціни, а саме:
«Наше підприємство ТОВ «Українське міське будівництво» , як учасник закупівлі «Послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон» «ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель» подало свою тендерну пропозицію, яка за результатами аукціону була визнана аномально низькою ціною ЕСЗ. З цього приводу надаємо відповідне обґрунтування, а саме:
- Нашим підприємством неодноразово виконувались аналогічні роботи з належною якістю, про що у складі тендерної пропозиції надані відповідні документи, ціна вказаних робіт стала можливою завдяки досягнення економії застосованому технологічному процесу з технічного обслуговування металопластикових вікон та досягнення оптимізації порядку надання послуг чи технологій;
- Наше підприємство є офіційним дилером заводу –виробника металопластикових вікон ПП «Екіпаж» та має сприятливі умови, за якими може поставити товари (комплектуючі для металопластикових вікон), надати послуги та виконати роботи, зокрема спеціальній ціновій пропозиції (знижки)».
Розглянувши тендерну пропозицію Скаржника та обґрунтування аномальної ціни Замовник відповідно до протоколу №62 від 23.-05.2023р. прийняв рішення про відхилення даної пропозиції з наступних підстав:
« Учасник ТОВ «Українське міське будівництво» не надав належного обґрунтування аномально низької ціни зазначеної в тендерній пропозиції, яка була визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною» (цитата з протоколу).
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українське міське будівництво», що було проведено уповноваженою особою з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Постанова КМУ №1178) та вимог Тендерної документації на закупівлю: так як пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника з наступних підстав:
Свої виводи про неналежне обґрунтування аномально низької ціни Замовник виходить з наведених фактів при порівнянні цінових характеристик наданих послуг даної закупівлі з наданими послугами по завантажених Скаржником виконаних аналогічних договорів, а саме:
1. « У підпункті 4 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Заміна поворотно-відкидної фурнітури вікна» в одиницях виміру вказано , що необхідна заміна комплектів, а не частини фурнітури. У тендерній пропозиції Учасника вказана ціна 166,67грн без ПДВ за одиницю з роботою. За аналогічну послугу , у договорі з ПрАТ «АК «Київводоканал « від 07.04.2023 № 496/4/16-23 вартість «ремонту фурнітури в металопластикових конструкціях» становить 1500грн. без ПДВ , у договорі з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 09.08.2022 №571/ВЕБС-22 вартість «заміни комплекту фурнітури» становить 2146,73 грн. без ПДВ» (цитата).
Замовник не враховує, які саме встановленні металопластикові вікна на об’єктах Замовників вказаних вище договорів:
- Комплекти фурнітури металопластикових вікон бувають різні в залежності їх геометричних розмірів та функціонального призначення.
- Комплекти фурнітури металопластикових вікон на ринку в Україні представлені різних виробників від економ до преміум класу, які відповідно мають різну ціну;
- Є різні умови виробництва при виконанні робіт (стисненні умови, наявність шкідливих факторів, наявність небезпечного устаткування в місцях проведення робіт, тощо)
- В наданому обґрунтуванні вказано, що Скаржник є офіційним дилером заводу виробника віконних та дверних виробів та завдяки цьому має спеціальну ціну на вироби, тобто знижку.
Крім того Скаржник в наданих документах тендерної пропозиції чітко вказав , що ціна на даний вид робіт вказана саме за комплект фурнітури , а не за її частину. Також Скаржник сам визначає розмір свого прибутку при виконанні робіт, а також аж до нуля чи збитку. Формування загального прибутку по підприємству розраховується відповідно до діючого податкового законодавства. Звертаємо Вашу особливу увагу на те що, умовами ТД не передбачалось надання підтверджуючих документів щодо вартості використовуваних матеріалів та калькуляційних розрахунків виконання даних робіт. Діюче законодавство також не передбачає надання даних документів при підтвердженні аномально низької ціни.
Тому висновок з цього приводу є суб’єктивним та неправомірним, так як діючим законодавством не передбачено робити такі висновки при порівнянні раніш укладених договорів Учасником закупівлі
2. « У підпункті 2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Заміна поворотної ручки «Норе» (натискна) у тендерній пропозиції учасника вказана ціна 66,67 грн. без ПДВ за одиницю з роботою. За аналогічну послугу, у договорі з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 09.08.2022 №571/ВЕБС-22 вартість «заміни ручки (віконної, дверної) становить 128,70грн. без ПДВ» (цитата з протоколу).
Замовник не враховує, які саме ручки дверні чи віконні були замінні по даному договору:
- Дверні ручки за дорожче ніж віконні так як мають натискний механізм;
- Віконні ручки бувають з замками;
- Дверні та віконні ручки на ринку в Україні представлені різних виробників від економ до преміум класу, які відповідно мають різну ціну;
- Є різні умови виробництва при виконанні робіт (стисненні умови, наявність шкідливих факторів, наявність небезпечного устаткування в місцях проведення робіт, тощо)
- В наданому обґрунтуванні вказано, що Скаржник є офіційним дилером заводу виробника віконних та дверних виробів та завдяки цьому має спеціальну ціну на вироби, тобто знижку.
Також Скаржник сам визначає розмір свого прибутку при виконанні робіт, а також аж до нуля чи збитку. Формування загального прибутку по підприємству розраховується відповідно до діючого податкового законодавства. Звертаємо Вашу особливу увагу на те що, умовами ТД не передбачалось надання підтверджуючих документів щодо вартості використовуваних матеріалів та калькуляційних розрахунків виконання даних робіт. Діюче законодавство також не передбачає надання даних документів при підтвердженні аномально низької ціни.
Тому висновок з цього приводу є суб’єктивним та неправомірним, так як діючим законодавством не передбачено робити такі висновки при порівнянні раніш укладених договорів Учасником закупівлі
3. « У підпункті 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Заміна гумового ущільнювача на металопластикових вікнах» у тендерній пропозиції учасника вказана ціна 38.00 грн. без ПДВ за метр погонний з роботою. За аналогічну послугу , у договорі з ПрАТ «АК «Київводоканал « від 07.04.2023 № 496/4/16-23 вартість «Заміна ущільнювача в рамі, стулці» становить 50грн. без ПДВ , у договорі з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 09.08.2022 №571/ВЕБС-22 вартість «Заміна ущільнювача» становить 43,65 грн. без ПДВ» (цитата).
Замовник не враховує, який саме гумовий ущільнювач був замінений по вказаних договорах:
- Гумовий ущільнювач для металопластикових конструкцій буває різний в залежності від його виду та функціонального призначення.
- Гумовий ущільнювач для металопластикових конструкцій на ринку в Україні представлений різних виробників від економ до преміум класу, які відповідно мають різну ціну;
- Є різні умови виробництва при виконанні робіт (стисненні умови, наявність шкідливих факторів, наявність небезпечного устаткування в місцях проведення робіт, тощо)- В наданому обґрунтуванні вказано, що Скаржник є офіційним дилером заводу виробника віконних та дверних виробів та завдяки цьому має спеціальну ціну на вироби, тобто знижку.
Також Скаржник сам визначає розмір свого прибутку при виконанні робіт, а також аж до нуля чи збитку. Формування загального прибутку по підприємству розраховується відповідно до діючого податкового законодавства. Звертаємо Вашу особливу увагу на те що, умовами ТД не передбачалось надання підтверджуючих документів щодо вартості використовуваних матеріалів та калькуляційних розрахунків виконання даних робіт. Діюче законодавство також не передбачає надання даних документів при підтвердженні аномально низької ціни.
Тому висновок з цього приводу є суб’єктивним та неправомірним, так як діючим законодавством не передбачено робити такі висновки при порівнянні раніш укладених договорів Учасником закупівлі
Крім того , Скаржником повністю у вичерпному вигляді надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції відповідно до діючого законодавства та умов тендерної документації
Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну відповідність пропозиції Скаржника тендерній документації та діючому законодавству. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Відмінити протокол Замовника №62 від 23.-05.2023р., за яким було відхилено пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ.
3. Визнати пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ як таку , що відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству.
Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ДСНС регулювання.pdf 28.05.2023 20:34
- Протокол УО 69.PDF 31.05.2023 20:37
Дата подачі:
28.05.2023 20:34
Вирішення:
Шановний Учаснику. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей.
Відповідно до пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації “Виконавець послуг (робіт) зобов’язаний виконати послуги (роботи) у відповідності до норм і правил, передбачених чинним законодавством та нормами, власним матеріалом та інструментами”. Проаналізувавши надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" обґрунтування та документи щодо аномально низької ціни, аналогічні договори щодо предмету закупівлі, які були надані у складі тендерної пропозиції, та врахувавши вартість матеріалів, які мають бути використані при технічному обслуговуванні металопластикових вікон, було виявлено ряд невідповідностей, а саме:
- У підпункті 4 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації “Заміна поворотно-відкидної фурнітури вікна” в одиницях виміру вказано, що необхідна заміна саме комплектів, а не частини фурнітури. У тендерній пропозиції учасника вказана ціна 166,67 грн. без ПДВ за одиницю з роботою. За аналогічну послугу, у договорі з ПрАТ “АК “Київводоканал” від 07.04.2023 № 496/4/16-23 вартість “ремонту фурнітури в металопластикових конструкціях” становить 1500,00 грн. без ПДВ, у договорі з КП “КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО” від 09.08.2022 № 571/ВЕБС-22 вартість “заміни комплекту фурнітури” становить 2146,73 грн. без ПДВ.
- У підпункті 2 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації “Заміна поворотної ручки “Hope” (натискна)” у тендерній пропозиції учасника вказана ціна 66,67 грн. без ПДВ за одиницю з роботою. За аналогічну послугу, у договорі з КП “КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО” від 09.08.2022 № 571/ВЕБС-22 вартість “заміни ручки (віконної, дверної)” становить 128,70 грн. без ПДВ.
- У підпункті 1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації “Заміна гумового ущільнювача на металопластикових вікнах” у тендерній пропозиції учасника вказана ціна 38,00 грн. без ПДВ за метр погонний з роботою. За аналогічну послугу, у договорі з ПрАТ “АК “Київводоканал” від 07.04.2023 № 496/4/16-23 вартість “заміна ущільнювача в рамі, стулці” становить 50,00 грн. без ПДВ, у договорі з КП “КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО” від 09.08.2022 № 571/ВЕБС-22 вартість “заміни комплекту фурнітури” становить 43,65 грн. без ПДВ.
За наявною інформацією, завод-виробник металопластикових вікон ПП “Екіпаж”, офіційним ділером якого Ви являєтесь, не виготовляє фурнітуру самостійно, а закуповує її у виробників. Мінімальна ціна за комплект фурнітури українського виробника Axor для вікна розміром 0,5 м * 1,0 м, яку встановлює на свої металопластикові конструкції ПП “Екіпаж” становить 700,00 грн. Вікна у приміщеннях замовника значно більші за розмірами але Ви не звертались до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
З огляду на викладене керуючись встановленим законом порядком у уповноваженої особи немає підстав для відміни протоколу № 62 від 23.05.2023 р, за яким було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО".
При цьому, ми розуміємо та поважаємо Ваше право оскаржити наше рішення в АМКУ або суді.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Номер:
fb0aba79373541329d9e5c49af89d61e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-012630-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Скарга:
Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-11-012630-a) щодо предмету закупівлі: ««Послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон» ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель»
на суму 368 280,00 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 19-05-2023, 08:00.
19.05.2023 о 08:00 по даній закупівлі було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "АКОРД" на суму 255 360,00 UAH, з ПДВ
3. ТОВ "Електромережбуд-7" на суму 318 360,00 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник) на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ була визнана аномальною ціною. Відповідно до діючого законодавства та вимог тендерної документації Скаржник надав та завантажив у систему ЕСЗ належне обґрунтування аномальної ціни, а саме:
«Наше підприємство ТОВ «Українське міське будівництво» , як учасник закупівлі «Послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон»
«ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель» подало свою тендерну пропозицію, яка за результатами аукціону була визнана аномально низькою ціною ЕСЗ. З цього приводу надаємо відповідне обґрунтування, а саме:
- Нашим підприємством неодноразово виконувались аналогічні роботи з належною якістю, про що у складі тендерної пропозиції надані відповідні документи, ціна вказаних робіт стала можливою завдяки досягнення економії застосованому технологічному процесу з технічного обслуговування металопластикових вікон та досягнення оптимізації порядку надання послуг чи технологій;
- Наше підприємство є офіційним дилером заводу –виробника металопластикових вікон ПП «Екіпаж» та має сприятливі умови, за якими може поставити товари (комплектуючі для металопластикових вікон), надати послуги та виконати роботи, зокрема спеціальній ціновій пропозиції (знижки)».
Розглянувши тендерну пропозицію Скаржника та обґрунтування аномальної ціни Замовник відповідно до протоколу №62 від 23.-05.2023р. прийняв рішення про відхилення даної пропозиції з наступних підстав:
« Учасник ТОВ «Українське міське будівництво» не надав належного обґрунтування аномально низької ціни зазначеної в тендерній пропозиції, яка була визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною» (цитата з протоколу).
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українське міське будівництво», що було проведено уповноваженою особою з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Постанова КМУ №1178) та вимог Тендерної документації на закупівлю: так як пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника з наступних підстав:
Свої виводи про неналежне обґрунтування аномально низької ціни Замовник виходить з наведених фактів при порівнянні цінових характеристик наданих послуг даної закупівлі з наданими послугами по завантажених Скаржником виконаних аналогічних договорів, а саме:
1. « У підпункті 4 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Заміна поворотно-відкидної фурнітури вікна» в одиницях виміру вказано , що необхідна заміна комплектів, а не частини фурнітури. У тендерній пропозиції Учасника вказана ціна 166,67грн без ПДВ за одиницю з роботою. За аналогічну послугу , у договорі з ПрАТ «АК «Київводоканал « від 07.04.2023 № 496/4/16-23 вартість «ремонту фурнітури в металопластикових конструкціях» становить 1500грн. без ПДВ , у договорі з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 09.08.2022 №571/ВЕБС-22 вартість «заміни комплекту фурнітури» становить 2146,73 грн. без ПДВ» (цитата).
Замовник не враховує, які саме встановленні металопластикові вікна на об’єктах Замовників вказаних вище договорів:
- Комплекти фурнітури металопластикових вікон бувають різні в залежності їх геометричних розмірів та функціонального призначення.
- Комплекти фурнітури металопластикових вікон на ринку в Україні представлені різних виробників від економ до преміум класу, які відповідно мають різну ціну;
- Є різні умови виробництва при виконанні робіт (стисненні умови, наявність шкідливих факторів, наявність небезпечного устаткування в місцях проведення робіт, тощо)
- В наданому обґрунтуванні вказано, що Скаржник є офіційним дилером заводу виробника віконних та дверних виробів та завдяки цьому має спеціальну ціну на вироби, тобто знижку.
Крім того Скаржник в наданих документах тендерної пропозиції чітко вказав , що ціна на даний вид робіт вказана саме за комплект фурнітури , а не за її частину.
Тому висновок з цього приводу є суб’єктивним та неправомірним, так як діючим законодавством не передбачено робити такі висновки при порівнянні раніш укладених договорів Учасником закупівлі
2. « У підпункті 2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Заміна поворотної ручки «Норе» (натискна) у тендерній пропозиції учасника вказана ціна 66,67 грн. без ПДВ за одиницю з роботою. За аналогічну послугу, у договорі з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 09.08.2022 №571/ВЕБС-22 вартість «заміни ручки (віконної, дверної) становить 128,70грн. без ПДВ» (цитата з протоколу).
Замовник не враховує, які саме ручки дверні чи віконні були замінні по даному договору:
- Дверні ручки за дорожче ніж віконні так як мають натискний механізм;
- Віконні ручки бувають з замками;
- Дверні та віконні ручки на ринку в Україні представлені різних виробників від економ до преміум класу, які відповідно мають різну ціну;
- Є різні умови виробництва при виконанні робіт (стисненні умови, наявність шкідливих факторів, наявність небезпечного устаткування в місцях проведення робіт, тощо)
- В наданому обґрунтуванні вказано, що Скаржник є офіційним дилером заводу виробника віконних та дверних виробів та завдяки цьому має спеціальну ціну на вироби, тобто знижку.
Тому висновок з цього приводу є суб’єктивним та неправомірним, так як діючим законодавством не передбачено робити такі висновки при порівнянні раніш укладених договорів Учасником закупівлі
3. « У підпункті 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Заміна гумового ущільнювача на металопластикових вікнах» у тендерній пропозиції учасника вказана ціна 38.00 грн. без ПДВ за метр погонний з роботою. За аналогічну послугу , у договорі з ПрАТ «АК «Київводоканал « від 07.04.2023 № 496/4/16-23 вартість «Заміна ущільнювача в рамі, стулці» становить 50грн. без ПДВ , у договорі з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 09.08.2022 №571/ВЕБС-22 вартість «Заміна ущільнювача» становить 43,65 грн. без ПДВ» (цитата).
Замовник не враховує, який саме гумовий ущільнювач був замінений по вказаних договорах:
- Гумовий ущільнювач для металопластикових конструкцій буває різний в залежності від його виду та функціонального призначення.
- Гумовий ущільнювач для металопластикових конструкцій на ринку в Україні представлений різних виробників від економ до преміум класу, які відповідно мають різну ціну;
- Є різні умови виробництва при виконанні робіт (стисненні умови, наявність шкідливих факторів, наявність небезпечного устаткування в місцях проведення робіт, тощо)- В наданому обґрунтуванні вказано, що Скаржник є офіційним дилером заводу виробника віконних та дверних виробів та завдяки цьому має спеціальну ціну на вироби, тобто знижку.
Тому висновок з цього приводу є суб’єктивним та неправомірним, так як діючим законодавством не передбачено робити такі висновки при порівнянні раніш укладених договорів Учасником закупівлі
Крім того , Скаржником повністю у вичерпному вигляді надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції відповідно до діючого законодавства та умов тендерної документації
Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну відповідність пропозиції Скаржника тендерній документації та діючому законодавству. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Уповноважену особу Замовника скасувати протокол Замовника №62 від 23.05.2023р. за яким була відхилена пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму
154 601,82 UAH, з ПДВ.
3. Визнати пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 154 601,82 UAH, з ПДВ як таку , що відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству.
Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ДСНС регулювання.pdf.asice.zip 26.05.2023 11:31
- Протокол УО № 62 від 23.05.2023.PDF 26.05.2023 11:34
- 99 Додаток 3 згода ТЗ.pdf 26.05.2023 11:35
- 99 обгрунтування аномальної ціни.pdf 26.05.2023 11:35
- Витяг УМБ від 31.03.2023.pdf 26.05.2023 11:35
- аналогічні.rar 26.05.2023 11:36
- 99 цінова пропозиція.pdf 26.05.2023 11:37
- Авторизаційний лист ТОВ УМБ.PDF 26.05.2023 11:41
- ділерський договір з Екіпаж.pdf 26.05.2023 11:41
- Платіжна-інструкція-Прозорро-3000-від-26-05-2023.pdf 28.05.2023 17:08
- рішення вів 29.05.2023 № 7436.pdf 29.05.2023 17:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2023 № 8165.pdf 07.06.2023 11:32
- рішення від 06.06.2023 № 8165.pdf 09.06.2023 11:38
- Протокол УО № 53 від 11.05.2023.docx 31.05.2023 20:51
- Лист від 31.05.2023 до АМКУ на скаргу по закупівлі ТО металопластикових вікон.PDF 31.05.2023 20:51
- Протокол № 69 від 31.05.2023 надання відповіді на вимогу.docx 31.05.2023 20:51
- Протокол УО № 62 від 23.05.2023.PDF 31.05.2023 20:51
- протокол УО № 53 від 11.05.2023.PDF 31.05.2023 20:51
- Протокол УО № 62 від 23.05.2023.docx 31.05.2023 20:51
- ТД на відкриті торги з особливостями 50710000-5 від 11.05.2023.docx 31.05.2023 20:51
- Протокол УО № 50 від 05.05.2023.PDF 31.05.2023 20:51
- Лист від 31.05.2023 до АМКУ на скаргу по закупівлі ТО металопластикових вікон.docx 31.05.2023 20:51
- ТД на відкриті торги з особливостями 50710000-5 від 11.05.2023.PDF 31.05.2023 20:51
- Протокол УО 69 від 31.05.2023 про надання відповіді на вимогу.PDF 31.05.2023 20:51
- Протокол УО № 50 від 05.05.2023.docx 31.05.2023 20:51
- Протокол УО 79 від 12.06.2023.PDF 12.06.2023 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2023 11:39
Дата розгляду скарги:
06.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2023 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2023 11:39
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2023 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 року №8165-р/пк-пз уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення скасувати попередньо прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, яке було оформлено протоколом від 23.05.2023 року № 62.