• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеських місцевих прокуратур, розташованих за адресами: 1) м. Одеса, вул. Краснова, 10 (Одеська місцева прокуратура №1); 2) м. Одеса, вул. Головківська, 1 (Одеська місцева прокуратура №2); 3) м. Одеса, вул. Черняховського, 6 (Одеська місцева прокуратура №3); 4) м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 89 (Одеська місцева прокуратура №4))

Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеських місцевих прокуратур, розташованих за адресами: 1) м. Одеса, вул. Краснова, 10 (Одеська місцева прокуратура №1); 2) м. Одеса, вул. Головківська, 1 (Одеська місцева прокуратура №2); 3) м. Одеса, вул. Черняховського, 6 (Одеська місцева прокуратура №3); 4) м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 89 (Одеська місцева прокуратура №4))

Завершена

1 175 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2018 11:13 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення Тендерного комітету

Номер: 173da748822d4a0c833eeb5dadd25bed
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-000664-a.b2
Назва: Скарга на рішення Тендерного комітету
Вимога:
СКАРГА на рішення Тендерного комітета Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» 09 лютого 2018 року, з метою участі у тендері, подало свою тендерну пропозицію, згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-01-24-000664-a від 24.01.2018р. Свої пропозиції на тендер подали наступні Учасники: 1. «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ). 2. ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА». 3. ПП «ОЛІМП-ЮГ». 4. ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ОХОРОННІ-ТЕХНОЛОГІЇ». 5. ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА). 6. ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС». 7. ПП Ланжерон-охорона. 12-го лютого відбувся аукціон, який завершився о 16:24 з наступними результатами: 1. ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ОХОРОННІ-ТЕХНОЛОГІЇ» - 949`800.00 грн. 2. ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» - 992`908.80 грн. 3. ПП «ОЛІМП-ЮГ» - 995`846.40 грн. 4. ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА» - 999`619.00 грн. 5. ПП Ланжерон-охорона - 1`030`000.00 грн. 6. ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) - 1`057`536.00 грн. 7. «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ) - 1`126`569.60 грн. Після чого, Тендерний комітет Замовника (далі за текстом – ТК) розпочав розгляд та оцінку Тендерних пропозицій (далі за текстом – ТП) Учасників. Слід зазначити, що Тендерний комітет Прокуратури Одеської області, повинен здійснювати закупівлю за державні кошти за умовами, порядком та процедурами закупівель товарів, робіт і послуг, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон). 19.02.2018р. о 17:52 год. ТК оприлюднює Протокол № 15 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 19.02.2018р., згідно якого вирішив продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20-ти робочих днів. 28.02.2018р. о 10:39 год. ТК оприлюднює Протокол № 23 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 28.02.2018р., в якому своїм рішенням відхиляє ТП ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ОХОРОННІ-ТЕХНОЛОГІЇ», на підставі п. 4, ч. 1, ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. 28.02.2018р. о 10:41 год. ТК оприлюднює Протокол № 23 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 28.02.2018р., в якому своїм рішенням відхиляє ТП ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», на підставі п. 4, ч. 1, ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: «Голова тендерного комітету Жученка О.Д. проінформував присутніх членів комітету, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію, з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ОХОРОННІ-ТЕХНОЛОГІЇ», наступною для розгляду, що вважається найбільш економічно вигідною пропозицією, є тендерна пропозиція ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС». Згідно із аналізу тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» встановлено наступне: Відповідно до п.п. 1.2.3. Додатку 1 Тендерної документації, Учаснику торгів необхідно надати Довідку у довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у штаті суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу особи (осіб), до посадових обов’язків якої (яких) входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи (осіб) кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. Учасник ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» надав довідку, в якій зазначив про те, що він відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960 з наданням підтверджуючих документів. Пунктом 14 вищевказаної постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960 передбачено: Кадрові вимоги, а саме: «До штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Вимога, визначена абзацом першим цього пункту, не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які відповідають вимогам, визначеним абзацом п’ятим, шостим чи сьомим цього пункту. Під час прийняття на роботу фахівець (фахівці) з організації заходів охорони подає (подають) документи, перелічені у пункті 17 цих Ліцензійних умов. Зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів: вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.» Документи, перелічені у пункті 17 цих Ліцензійних умов постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960 учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» подано. Проте, відповідно до наданої копії трудової книжки Матяша Д.І., відповідальної особи, до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, стаж його роботи на керівних посадах в охоронній структурі обраховується з 23.08.2016, отже є меншим трьох років. Також, Матяш Д.І. має вищу освіту, але не юридичну. Отже, з документів, які надано Учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» вбачається, що Матяш Д.І., відповідальна особа, до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, не відповідає освітнім та кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. Зважаючи на зазначене порушення, голова тендерного комітету Жученко О.Д. запропонував проголосувати за відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», відповідно до пункту 4 частини першої статті ЗО Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.». 28.02.2018р. о 10:43 год. ТК оприлюднює Протокол № 23 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 28.02.2018р., в якому своїм рішенням відхиляє ТП ПП «ОЛІМП-ЮГ», на підставі п. 4, ч. 1, ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. 28.02.2018р. о 10:45 год. ТК оприлюднює Протокол № 23 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 28.02.2018р., в якому своїм рішенням відхиляє ТП ПП «УКРТЕКБЕЗПЕКА», на підставі п. 4, ч. 1, ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. 28.02.2018р. о 10:47 год. ТК оприлюднює Протокол № 23 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 28.02.2018р., в якому своїм рішенням відхиляє ТП ПП Ланжерон-охорона, на підставі п. 4, ч. 1, ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. 28.02.2018р. о 10:48 год. ТК оприлюднює Протокол № 23 засідання тендерного комітету прокуратури Одеської області від 28.02.2018р., в якому своїм рішенням визнає переможцем процедури закупівлі - ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА). 28.02.2018р. о 10:48 год. ТК опубліковує: повідомлення про визнання переможцем процедури закупівлі - ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) та повідомлення про намір укласти договір з ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА). ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», категорично не погоджується з рішенням Тендерного комітету, стосовно підстав відхилення ТП (дискваліфікації) ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС». Своїми незаконними рішеннями про відхилення ТП (дискваліфікації) ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», визнання переможцем ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) та намір укласти договір з ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА), Тендерним комітетом були порушені права та законні інтереси Учасника: ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС». Прямо порушено Принципи здійснення закупівель, викладені у ст. 3 Закону, а саме принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Та порушено положення: ч. 3, ст. 11 Закону – не забезпечено рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Тендерна пропозиція ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» - в повному обсязі відповідає умовам Тендерної документації. Так в складі Тендерної пропозиції, на сторінці 169, файлу «1. Інформація та документи на відповідність кваліфікаційним критеріям» міститься 12 та 13 сторінки завіреної належним чином копії трудової книжки фахівця з організації заходів охорони, директора ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» Матяш Дмитра Івановича, на яких міститься інформація, під №№ 19-20 запису, що Матяш Дмитро Іванович з 01.08.2011р. по 27.02.2015р. обіймав посаду директора в ТОВ «МАКС». Зазначений період перевищує три роки. ТОВ «МАКС» - є суб’єктом охоронної діяльності. На підтвердження цього надаємо сканкопії оригіналів: Ліцензії серії АВ № 343393 виданої Міністерством Внутрішніх Справ України товариству з обмеженою відповідальністю «МАКС», на надання послуг, пов’язаних з охороною, строком дії з 27.05.2007р. по 27.05.2012р. (Додаток № 1); Ліцензії серії АД № 076537 виданої міністерством Внутрішніх Справ України товариству з обмеженою відповідальністю «МАКС» на надання послуг з охорони власності та громадян, строком дії з 21.08.2012р. – безстрокова (Додаток № 2) та Довідки АА № 582410 з ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ) (Додаток № 3), в якій значиться, що керівником ТОВ «МАКС» (на той період) є - Матяш Дмитро Іванович та видами діяльності ТОВ «МАКС» за КВЕД-2010 (на той період) є: 80.10 Діяльність приватних охоронних служб та 80.20 Обслуговування систем безпеки. Виходячи з вищенаведеного, директор ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» Матяш Дмитро Іванович – відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960, як фахівець з організації заходів охорони, який має вищу освіту і стаж роботи на керівній посаді (директором) суб’єкта охоронної діяльності, а саме ТОВ «МАКС», більше трьох років. Крім цього, Тендерний комітет, несумлінно поставився до своїх обов’язків, в разі сумнівів щодо достовірності наданої, ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», інформації в складі Тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», стосовно невідповідності директора ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» Матяш Дмитра Івановича кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960, як фахівця з організації заходів охорони, Тендерний комітет мав право скористатися положеннями Закону, а саме: ч. 7, ст. 28 «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Але Тендерний комітет чомусь не скористався своїм правом та не звернувся до органу ліцензування за підтвердженням вищезазначеної інформації. Або навмисно цього не зробив. Отже рішення Тендерного комітету Прокуратури Одеської області про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», про визнання переможцем ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) та намір укласти договір з ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) – є необґрунтованими та незаконними. На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 3, 11, 18, 30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги не вчиняти будь-які дії та не приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі не укладати договір про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. 3. Скасувати рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції (дискваліфікації) ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС» та підчас здійснення публічних закупівель діяти виключно в рамках Закону. 4. Відмінити рішення про визнання переможцем Тендеру ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА). 5. Відмінити рішення про намір укласти договір з ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА). 6. Приступити до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС». 7. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - відмінити торги. В разі не виконання, Тендерним комітетом, вимог ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЗЕВС», ми змушені будемо повідомити Південний офіс Держаудитслужби України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будемо оскаржувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України, звертатимемося до Уповноважених органів, Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункової палати - стосовно захисту наших прав та законних інтересів. Додаток: 1. Сканкопія оригіналу Ліцензії серії АВ № 343393 виданої Міністерством Внутрішніх Справ України товариству з обмеженою відповідальністю «МАКС», на надання послуг, пов’язаних з охороною, строком дії з 27.05.2007р. по 27.05.2012р. 2. Сканкопія оригіналу Ліцензії серії АД № 076537 виданої міністерством Внутрішніх Справ України товариству з обмеженою відповідальністю «МАКС» на надання послуг з охорони власності та громадян, строком дії з 21.08.2012р. – безстрокова. 3. Сканкопія оригіналу Довідки АА № 582410 з ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ) ТОВ «МАКС».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: У зв'язку з економічною недоцільністю.
Дата скасування: 07.03.2018 14:53
Вимога
Є відповідь

Помилка при прийняття рішення про переможця

Номер: 43fc4de977ad45f58d14e58a058d1d0c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-000664-a.a1
Назва: Помилка при прийняття рішення про переможця
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Згідно протоколу від 28.02.2018 року за даною процедурою закупівлі тендерну пропозицію ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) було визнано такою, яка відповідає вимогам тендерної документації, а ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) – переможцем. Зважаючи на великий об’єм роботи по перевірці документів тендерної пропозиції через можливу причину великої завантаженості Замовника, на нашу думку, була допущена помилка при перевірці документів Учасника, що визнаний переможцем. Згідно п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження уповноваженої посадової/службової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.» ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСИ) невірно розцінивши вимогу тендерної документації надала наказ про призначення Канаву Олександра Петровича командиром військової частини. Даний документ не підтверджує повноваження на підписання документів пропозиції та/або договору, а довіреність/доручення в складі тендерної пропозиції надана не була. Виходячи з вищевикладеного тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо врахувати дане зауваження та винести протокольне рішення щодо визначення тендерної пропозиції ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступного учасника. «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» ТОВ з повагою ставиться як до всіх учасників даної тендерної процедури, так і до Замовника торгів, при цьому вважає важливим, щоб рішення про переможця було прийнято в суворій відповідності до вимог тендерної документації Замовника і без винесення даної прикрої помилки на розгляд постійної діючої адміністративної колегії АМК України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно абзацу 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зважаючи на те, що тендерна пропозиція «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» ТОВ не розглядалась тендерним комітетом, Ваше підприємство не наділено правом на звернення з вимогою. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 Тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження уповноваженої посадової/службової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. У складі тендерної пропозиції військової частини 3014 надано витяг з наказу командувача Національної гвардії України від 04.07.2014 № 44 о/с відповідно до якого Канаву Олександра Петровича призначено командиром військової частини 3014. Відповідно до пункту 3.5. Положення про військові частини і підрозділи з охорони громадського порядку Національної гвардії України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 16.06.2014 № 567, виданого відповідно до статті 2 та частини шостої статті 5 Закону України «Про Національну гвардію України», визначено повноваження командира військової частини. Зокрема, передбачено, що він представляє інтереси військової частини у відносинах з іншими органами державної влади, підприємствами, установами організаціями та укладає відповідно до чинного законодавства України договори. Вимогами тендерної документації не передбачалось зазначення у наказі про призначення інформації, що підтверджує повноваження уповноваженої посадової/службової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. Так як повноваження командира військової частини визначається підзаконними нормативно-правовими актами, наказ про призначення Канави Олександра Петровича командиром військової частини 3014 Національної гвардії України (м. Одеса) - є належним документом, що надає йому право як на підпис тендерної пропозиції, так і на підпис договору про закупівлю.»
Статус вимоги: Відхилено