• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення( рукавички, маски)

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 12:16 - 26.02.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги

Номер: e8d7d26aad4f44f9962b421a4b429951
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000320-a.a1
Назва: Вимоги
Вимога:
КП Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2150044, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-000320-a 20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Назва Од. Кількість 1. Рукавичка оглядова латексна не стерильні з пудрою М пар 15000 2. Рукавичка оглядова латексна не стерильна з пудрою S пар 6500 3. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, (Luer slip) шт. 3210 4. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (Luer slip) шт. 80 5. Одноразова системи для вливання інфузійних розчинів ( 4- ходова) шт 5 6. Маска медична одноразового використання з петлями шт. 3000 7. Пробірка VACUTEST PLAST з активатором згортання діаметр 13х100 мм. об’єм 6 мл стерильна 1уп-100шт 100шт 13 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в данихдопорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, (Luer slip) шт. 3210 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (Luer slip) шт. 80 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2150044, номер тендеру у UA-2018-02-20-000320-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, (Luer slip) шт. 3210 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників (Luer slip) шт. 80 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку , встановленому Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454( далі Порядок). Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку під час здійснення закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Статус вимоги: Не задоволено