-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2018 12:19 - 26.02.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
e4c99e1e3b814099937c2dc376e7c611
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-20-000555-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КП Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2150087, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-000555-b
20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ Назва Од. Кількість
1. Бинт марлевий медичний стерильний 5м х 10см, тип 17 шт 460
2. Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см, тип 17 шт 2400
3. Пакет перев'язувальний індивідуальний медичний стерильний 32смх17,5см, тип 17 шт. 10
4. Відріз марлевий медичний нестерильний 500смx90см, рулон, тип 17 шт 900
5. Бинт гіпсовий "Білосніжка" 20см х 2,7м шт 216
6. Рукавички хірургічні стерильні припудрені 7,0 п. 100
7. Рукавички хірургічні стерильні припудрені 7,5 п. 100
8. Шприц інєкційний одноразового застосування 1,0мл U-100 (інсуліновий з голкою 0,33х13мм) шт 9000
9. Шприц 2,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,6х25мм) шт 24000
10. Шприц 5,0мл. ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,7х38мм) шт 24000
11. Шприц 10,0мл. ін'єкційний одноразового застосування луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,8х38мм) шт 18000
12. Шприц 20,0 мл ін'єкційний одноразового використання, (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт 10000
13. Канюля в/в з ін'екційним клапаном 18G, 20G, 22G, 24G, 26G шт. 600
14. Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr18 шт 10
15. Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір 7,0 шт 10
16. Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір 7,5 шт 10
17. Шпатель терапевтичний дерев'яний шліфований шт 500
18. Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка, 100 г ТМ "Білосніжка" шт 490
19. Пластир медичний (в котушці; на бавовняній основі, 2см х 500см) шт 100
20. Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) п. 50
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц інєкційний одноразового застосування 1,0мл U-100 (інсуліновий з голкою 0,33х13мм) шт 9000
Шприц 2,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,6х25мм) шт 24000
Шприц 5,0мл. ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,7х38мм) шт 24000
Шприц 10,0мл. ін'єкційний одноразового застосування луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,8х38мм) шт 18000
Шприц 20,0 мл ін'єкційний одноразового використання, (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт 10000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2150087, номер тендеру у UA-2018-02-20-000555-b
шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц інєкційний одноразового застосування 1,0мл U-100 (інсуліновий з голкою 0,33х13мм) шт 9000
Шприц 2,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,6х25мм) шт 24000
Шприц 5,0мл. ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,7х38мм) шт 24000
Шприц 10,0мл. ін'єкційний одноразового застосування луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,8х38мм) шт 18000
Шприц 20,0 мл ін'єкційний одноразового використання, (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт 10000
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 26.02.2018 15:32
Дата подачі:
22.02.2018 16:38
Вирішення:
Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку , встановленому Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454( далі Порядок).
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку під час здійснення закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Статус вимоги:
Не задоволено