• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з друкування

послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018»

Завершена

8 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 100.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2018 16:04 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: d19a56fcb85645b3a3bd869e023344b9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-003655-c.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу засідання тендерного комітету управління сім’ї, молоді та Спорту Житомирської обласної державної адміністрації № 13 від 20.02.2018р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Оскарження протоколу засідання тендерного комітету управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації №13 від 20.02.2018р. подане ФОП «РАТУШИНСЬКИЙ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ».
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2018 17:27
Підтвердження вирішення: Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Оскарження протоколу засідання тендерного комітету управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації №13 від 20.02.2018р. подане ФОП «РАТУШИНСЬКИЙ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ». Обгрунтування: В оголошенні про проведення закупівлі UA-2018-02-01-003655-c предмет закупівлі: Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV) - 79800000-2 Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі учаснику необхідно надати копію договору на надання аналогічних послуг по предмету закупівлі, зазначеному в специфікації закупівлі, який виконувався у 2018 або у 2017 роках та копії документів, які підтверджують виконання цих договорів у повному обсязі. Учасником ФОП «РАТУШИНСЬКИЙ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ» подано договір №1 від 23.01.2017р. Предмет договору – постачання товару.
Вимога
Відхилено

Вимога до перегляду пропозиціі ФОП Резнікової О.А.

Номер: b7bbb53ab09240eb94bf702b6b33b4e9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-003655-c.a1
Назва: Вимога до перегляду пропозиціі ФОП Резнікової О.А.
Вимога:
Згідно Протоколу №10 від 12 лютого 2018 р. Управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації моя пропозиція по предмету закупівлі Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV) -79800000-2- послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖМІ 2018» була дискваліфікована з причині відсутності копії документів, передбачених додатком 2 оголошення про проведення закупівлі по предмету закупівлі Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (СРУ) - 79800000-2-послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018», які підтверджують виконання договору №1670 від 08.09.2017, АЛЕ, в документах, які були мною завантажені «Тендерна пропозиція» від 06.02.2018, є завантажений договір №1670 та Акт виконаних робіт №16 з підписами та печатками обох сторін. Якщо потрібно було надати конкретні документи, що підтверджують виконання господарської операції, то це мало бути прописано в вимогах Додатка 2 або вказана конкретна назва документу. Спираючись на все вищесказане, прошу повторно розглянути мою пропозицію в закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018»
Вирішення: Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Вимогу ФОП Резнікова Олена Олександрівна від 16.02.2018 року до закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018».
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 19.02.2018 18:09
Підтвердження вирішення: Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Вимогу ФОП Резнікова Олена Олександрівна від 16.02.2018 року до закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018». Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV) - 79800000-2 – послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018» необхідно надати копію договору на надання аналогічних послуг по предмету закупівлі, зазначеному в специфікації закупівлі, який виконувався у 2018 або у 2017 роках та копії документів, які підтверджують виконання цих договорів у повному обсязі. Причини відхилення Вимоги: - Акт здачі- прийняття робіт (надання послуг) .№ 16 від 04.09.2017 року тендерним комітетом не може бути прийнятим до розгляду, так як дата підписання цього акту на чотири дні раніше за дату укладання договору № 1670 від 08.09.2017року; - Акт здачі- прийняття робіт (надання послуг) .№ 16 від 04.09.2017 року не містить посилання на договір № 1670 від 08.09.2017року.