-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з друкування
послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018»
Завершена
8 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2018 16:04 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
d19a56fcb85645b3a3bd869e023344b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-003655-c.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
протоколу засідання тендерного комітету управління сім’ї,
молоді та Спорту Житомирської обласної державної адміністрації
№ 13 від 20.02.2018р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Microsoft Word _ Оскарження.pdf 21.02.2018 18:01
- Протокол 14.PDF 22.02.2018 17:24
Дата подачі:
21.02.2018 18:01
Вирішення:
Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Оскарження протоколу засідання тендерного комітету управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації №13 від 20.02.2018р. подане ФОП «РАТУШИНСЬКИЙ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ».
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2018 17:27
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Оскарження протоколу засідання тендерного комітету управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації №13 від 20.02.2018р. подане ФОП «РАТУШИНСЬКИЙ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ».
Обгрунтування: В оголошенні про проведення закупівлі UA-2018-02-01-003655-c предмет закупівлі: Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV) - 79800000-2
Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі учаснику необхідно надати копію договору на надання аналогічних послуг по предмету закупівлі, зазначеному в специфікації закупівлі, який виконувався у 2018 або у 2017 роках та копії документів, які підтверджують виконання цих договорів у повному обсязі.
Учасником ФОП «РАТУШИНСЬКИЙ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ» подано договір №1 від 23.01.2017р. Предмет договору – постачання товару.
Вимога
Відхилено
Вимога до перегляду пропозиціі ФОП Резнікової О.А.
Номер:
b7bbb53ab09240eb94bf702b6b33b4e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-01-003655-c.a1
Назва:
Вимога до перегляду пропозиціі ФОП Резнікової О.А.
Вимога:
Згідно Протоколу №10 від 12 лютого 2018 р. Управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації моя пропозиція по предмету закупівлі Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV) -79800000-2- послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖМІ 2018» була дискваліфікована з причині відсутності копії документів, передбачених додатком 2 оголошення про проведення закупівлі по предмету закупівлі Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (СРУ) - 79800000-2-послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018», які підтверджують виконання договору №1670 від 08.09.2017, АЛЕ, в документах, які були мною завантажені «Тендерна пропозиція» від 06.02.2018, є завантажений договір №1670 та Акт виконаних робіт №16 з підписами та печатками обох сторін.
Якщо потрібно було надати конкретні документи, що підтверджують виконання господарської операції, то це мало бути прописано в вимогах Додатка 2 або вказана конкретна назва документу.
Спираючись на все вищесказане, прошу повторно розглянути мою пропозицію в закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018»
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА до закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018».PDF 16.02.2018 12:57
- протокол 11.pdf 19.02.2018 18:04
Дата подачі:
16.02.2018 13:01
Вирішення:
Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Вимогу ФОП Резнікова Олена Олександрівна від 16.02.2018 року до закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018».
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2018 18:09
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом №35 Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. (зі змінами) відхилити Вимогу ФОП Резнікова Олена Олександрівна від 16.02.2018 року до закупівлі Послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018».
Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі Друкарські та супутні послуги, код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV) - 79800000-2 – послуги з друкування настінного календаря «Календар ЖВІ 2018» необхідно надати копію договору на надання аналогічних послуг по предмету закупівлі, зазначеному в специфікації закупівлі, який виконувався у 2018 або у 2017 роках та копії документів, які підтверджують виконання цих договорів у повному обсязі.
Причини відхилення Вимоги:
- Акт здачі- прийняття робіт (надання послуг) .№ 16 від 04.09.2017 року
тендерним комітетом не може бути прийнятим до розгляду, так як дата підписання цього акту на чотири дні раніше за дату укладання договору № 1670 від 08.09.2017року;
- Акт здачі- прийняття робіт (надання послуг) .№ 16 від 04.09.2017 року не містить посилання на договір № 1670 від 08.09.2017року.