-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (послуги проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації - Капітальний ремонт першої секції ТП 1105 зі встановленням та підключенням дизельного генератора AJ-S 330, резервною потужністю 330 кВА до першої секції в ТП 1105 за адресою: м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1)
Завершена
141 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2023 10:02 - 19.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо визначення та обгрунтування вартості ПВР
Номер:
48eaf8e5e76c42a68744af74a413b5a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.a7
Назва:
Щодо визначення та обгрунтування вартості ПВР
Вимога:
Щановний Замовнику.
Ми вражені вашою підготовгою до тендерної документації, але зважаємо Вашу увагу на необхідність врахування відопідність вимогам тендерної документації вимогам "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
Згідно п.п.2 розділу І тендерної документції обов’язковою є наявність у учасника наступного програмного забезпечення: - АВК-5 або еквівалент;
- системи автоматичного проектування та чернення.
Згідно вищезгадених вимог, вимгаємо від Вас внесення до тендерної документації, а саме:
1) наявність у учасника наступного програмного забезпечення:
- АВК-5 або еквівалент;
- "Будівельні технології - Кошторис ПВР" або еквівалент;
- системи автоматичного проектування та чернення.
У разі забезпечення вимог щодо відповідності вимог тенедрної пропозиції вимогам тендерної документації, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: зобов'язання наявність у учасника програмного забезпечення "Будівельні технології - Кошторис ПВР" або еквівалент; та відповідного розрахунку вартості проєктних, проєктно-вишукувальних та інших робіт з наданням, згідно п.п.2.2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, підтверджих документів.
Окремо, звертаємо Вашу увагу на розрахунок з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, оскільки у разі відсутності або неправомірності використання/застосування тих чи інишх розцінок/коефіцієнтів ми змушені будемо зверататись до АКМУ щодо правомірності їх застосування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 23:45
Вирішення:
Шановний Учасник, надаючи відповідь на Вашу Вимогу Звертаємо Вашу увагу, на те, що Замовник при підготовці Тендерної пропозиції не вимагає від Учасника надати розрахунок вартості проектних робіт з використання спеціалізованого програмного комплексу АВК-5. При розрахунку та підготовці Тендерної прорпозиції Учасник повинен керуватись положеннями та додатками "Кошторисних норм України. Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" (далі Норми), та за результатами складання таких розрахунків несе повну відповідальність за їх відповідність діючим нормам. Розрахунок вартості проектних робіт може бути виконано на підставі додатків до цих Норм, тому наявність в Учасника програмного забезпечення "Будівельні технології - Кошторис ПВР" не є обов’язковим.
Однією із складових частин проекту «Капітальний ремонт першої секції в ТП 1105 зі встановленням та підключенням дизельного генератора AJ-S 330, резервною потужністю 330 кВА, до першої секції в ТП 1105» є розділ «Кошторисна документація». Цей розділ визначає вартість будівельно-монтажних робіт при реалізації цього проекту. При розробці розділу «Кошторисна документація» повинен бути використан один із спеціалізованих програмних комплексів, які рекомендовані Мінрегіоном України. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства, таким чином зазначений у п.п.2.2 розділу 2 Додатку 1 ПК «АВК-5» відповідає наявним можливостям Замовника. Разом з тим варто відзначити, що Замовник не заперечує проти розробки розділу «Кошторисна документація» з використанням інших спеціалізованих програмних комплексів рекомендованих Мінрегіоном України.
Згідно вище викладеного внесення додаткових змін до тендерної документації та додатків, в частині розрахунку вартості розроблення проектної документації та використання автоматичних програмних комплексів/програмного забезпечення не є обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо термінів/строку виконання робіт
Номер:
54962f922b36411f838e017d2d6ee0c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.c6
Назва:
Щодо термінів/строку виконання робіт
Вимога:
Шановиний Замовник.
Вкотре зветраємо Вашу увагу не неузгодженість вимог тендерної документації між собою, а саме:
1) п.п.4 п.1 додатку 2 тендерної документації зазначено наступне:
"Терміни завершення робіт – 60 календарних днів від дати підписання договору"
2) п.4.4. "Розділ 1. Загальні положення" тендерної документації зазначено наступне:
"Від дати підписання договору на закупівлю послуг до 31.07.2023р."
3) п.6.1. статт додатку 3 до тедерної документації "6.1. Передбачені договором послуги виконуються протягом 60 днів з дня підписання договору."
Окрім цього, звертаємо Вашу увагу не наобхідність врахування періоду оскражень, завантаження документів Переможцем, тривалості підписання документів Переможцем, видхилення пропозиції Переможця, розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі та інших формальних дій під час підписання договору.
Просимо Вас привести у відопвідність усі вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 20:04
Вирішення:
Доброго дня! Будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатків до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо використання печатки Учасником
Номер:
213f35cb6a964beba564a583d400cdf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.c5
Назва:
Щодо використання печатки Учасником
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно зі змістом тендерної документації (п.1, Додаток 2 тендерної документації) передбачено наcтупне:
"1) Довідка (повинна містити вказану нижче таблицю 1), складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника:"
Зазначимо, що законодавством України передбачено, господарська діяльність здійснюється без використання печатки, у відповідності до положень статті 58 Господарського кодексу України та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями».
На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону , а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації, вимоги:
"та завірена печаткою учасника"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 19:52
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник. Що до використання печатки: В Тендерній документації зазначено:
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
В Додатку 2 розділу 1 буде внесено доповнення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо перевірки знань з охорони праці
Номер:
157b8e5ef4394e81a1e18b9bfbbd596a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.c4
Назва:
Щодо перевірки знань з охорони праці
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно зі змістом тендерної документації (п.п3, п.1, Додаток 1 тендерної документації) передбачено наcтупне:
"3.1.3. Усі працівники, які залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі повинні бути навчанні та пройти перевірку знань з охорони праці. На підтвердження цього, учасник повинен надати копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників які плануються залучатися.
3.1.4. Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності на підприємстві особи, відповідальної за охорону праці (скановану копію з оригіналу відповідного наказу по підприємству та посвідчення про проходження курсу з охорони праці)."
Вищевказана вимога, на нашу думку, є недоцільною та дискримінаційною з наступних причин:
По-перше, неузгодженість вимог між собою, наприклад:
"3.1.2. Учасник обов’язково повинен підтвердити факт правовідносин учасника та вищевказаних працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), або цивільно-правого договору, або інші підстави залучення."
Тобто, Замовник розуміє що не може обмежувати Учасника у праві вибору трудових відносин з працівниками та способу підтвердження зазначених відносин, але не дотримується даного підходу до перевірки знань з охорони праці.
По-друге, згідно Закону України "Про охорону праці" на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Окрім цього, згідно Закону України "Про охорону праці", роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю. У разі самостійного здійснення підприємницької діяльності Учасником Закон України "Про хорону праці" - не поширюється. А у разі зулучення учансиком виконавців на підставі цивільно-правого договору або інших підстав залучення, Закон України "Про хорону праці" - набуає сили з моменту набуття чинності відповідних підстав.
По-третє, звертаємо Вашу увагу на те що Закон України "Про охорону праці" регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. В зазначеному законі не згадується можливість, необхідність або інші підстави для надання інформації третім сторонам щодо дотримання законодавства, окрім відповідних органів державної влади.
На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону , а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації, вимоги:
"3.1.3. Усі працівники, які залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі повинні бути навчанні та пройти перевірку знань з охорони праці. На підтвердження цього, учасник повинен надати копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників які плануються залучатися. 3.1.4. Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності на підприємстві особи, відповідальної за охорону праці (скановану копію з оригіналу відповідного наказу по підприємству та посвідчення про проходження курсу з охорони праці)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 18:30
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до типу виконання робіт, а саме Реконструкція системи електропостачання, Замовник користується своїм правом вимагати від Учасника процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому не порушуючи вимоги статті 22 та статті 16 Закону та Особливостей.
Відповідно до змісту п.3.1.2, 3.1.3, 3.1.4 Додатку 1 Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника закупівлі підтвердження можливості якісного виконання послуг зумовлених Оголошенням про проведення закупівлі. Таким підтвердженням є наявність на підприємстві кваліфікованих спеціалістів здатних виконати ці роботи.
П.3.1.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником факту правовідносин між Учасником торгів та робітниками, які братимуть участь у виготовлені проектної документації зумовлену умовами процедури закупівлі. Вимоги цього пункту Додатку 1 до тендерної документації ніяким чином не обмежує учасника у праві вибору форми трудових відносин. Всі документи запрошені для підтвердження трудових відносин визначені чинним законодавством України
Згідно п.п.3.1.3 ,3.1.4 Додатку 1 Тендерної документації вимагається, що всі працівники які залучатимуться до надання послуг повинні бути навчені та пройти перевірку знань з охорони праці. Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» (далі Закон), який визначає право працівників на охорону життя і здоров’я в процесі трудової діяльності на безпечні здорові умови праці з питань безпеки і гігієни праці, і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Згідно ст.2 Закону дія цього Закону поширюються на всіх юридичних та фізичних осіб які відповідно до норм законодавства використовують найману працю та на всіх працюючих, також згідно статтею 4 Закону встановлено розповсюдження єдиних вимог з охорони праці для всіх підприємств та суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності.
Згідно Закону відповідальність за охорону праці на підприємстві несе роботодавець. Він повинен зробити на кожному робочому місці умови праці з додержанням вимог з охорони праці Своїм наказом він призначає посадових осіб, які мають відповідну підготовку, та забезпечують вирішення конкретних питань з охорони праці а також контролюють їх виконання.
Згідно Закону ст.14 Закону працівник зобов’язаний знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці , правила поводження з засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту. Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог знань з охорони п Згідно ст. 18 Закону не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи які не пройшли навчання і перевірку знань з охорони праці.
раці
Вимога Тендерної документації, щодо навчання та перевірки знань з охорони праці працівників Учасника, або Учасника Фізичної особи підприємства, який самостійно здійснює підприємницьку діяльність не є дискримінаційною, повністю відповідає Закону України «Про охорону праці» та обумовлена прагненням безпечного виконання робіт пов’язаних з обстеженням та підготовкою проектної документації зазначеної в Оголошені про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо ISO 9001:2015
Номер:
595771b250a44f4ab7196eaca1acdb2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.c3
Назва:
Щодо ISO 9001:2015
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно зі змістом тендерної документації (п.п.8, п.4, Додаток 1 тендерної документації) передбачено наcтупне:
"Сканований сертифікат систем менеджменту якості ДСТУ, ISO 9001:2015 у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 71.12 Діяльність у сфері інженірингу стосовно надання послуг (виконання робіт) зазначенних в ТД"
Вищевказана вимога, на нашу думку, є завищеною та дискримінаційною з наступних причин:
Відповідність Товару вимогам державних стандартів визначається Сертифікатом відповідності продукції вимогам ТУ (технічних умов), або ДСТУ Державної системи сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. У той же час, сертифікат ISO 9001 підтверджує не якість самої продукції, а, згідно з ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Національний стандарт України. Системи управління якістю» установлює вимоги до системи управління якістю. Вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Тобто сертифікації за ISO 9001 підлягає не якість самої продукції, а система управління (менеджмент) виробника.
Згідно з чинним законодавством України Сертифікація за стандартами ISO 9001 не є обов’язковою. Таким чином, учасник, який є безпосереднім сертифікованим Державною системою сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України виробником зазначеного у документації обладнання, має власні технічні можливості та працівників відповідного кваліфікаційного рівня для забезпечення самостійного якісного проектування, виготовлення, а також гарантійного та післягарантійного сервісне обслуговування продукції власного виробництва, не потребує обов’язкової сертифікації за стандартами ISO 9001.
Вимогою до учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції сертифікату за стандартами ISO 9001 Замовник обмежує коло учасників, у тому числі і безпосередніх виробників предмету закупівлі, такими, які мають вказаний необов’язковий сертифікат. Тобто, для учасників створюються дискримінаційні умови, які негативно впливають на конкуренцію, що у свою чергу перешкоджає максимальній економії та ефективності використання бюджетних коштів, виділених на цю закупівлю. Враховуючи викладене, зміст та вимоги тендерної документації Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), згідно з якими «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», а також частини 4 ст. 22 «Тендерна документація» вказаного Закону, згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрм цього, звертаємо Вашу увагу на те що тендерною документацією вимагається надання сертифкату ISO (ISO 9001:2015 у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи), який не має жодного відношення до закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
На підставі викладеного, з метою дотримання вимог щодо принципів публічної закупівлі, викладених у ст. 3 Закону , а також вимог ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 вказаного Закону та усунення дискримінації учасників вимогами вищевказаної тендерної документації, керуючись частиною 1 статті 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» вищевказаного Закону, просимо виключити зі змісту тендерної документації, вимогу «Сканований сертифікат систем менеджменту якості ДСТУ, ISO 9001:2015 у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 71.12 Діяльність у сфері інженірингу стосовно надання послуг (виконання робіт) зазначенних в ТД».
Між іншим, згідно частини 11 статті 26 Закону - ненадання Учасником документа, отримання якого не є обов'язковим , не є порушенням тендерної документації та не може бути наслідком відхилення пропозиції Учасника Замовником.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 13:54
Вирішення:
Шановний Учасник. Відповідно до п.п.8, п.4, Додаток 1 тендерної документації, Замовник просить надати учасником в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам міжнародних стандартів у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаний сертифікат відповідності.
Разом з тим, повідомляємо, що Ви, як Учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку.
Застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління визначає, що учасник: поліпшує загальну дієвість та забезпечує міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку; покращує якість послуг, тим самим підвищує задоволеність своїх замовників; є конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; забезпечує прозорість та легкість управління діяльністю організації; запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаних сертифікатів обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту, тому що об’єкт на якому будуть проводитись роботи відноситься до об’єктів критичної інфраструктури та з масовим перебуванням людей.
Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію в короткі терміни.
Зважаючи на специфіку предмета закупівлі: розробка проектної документації «Капітальний ремонт першої секції ТП 1105 зі встановленням та підключенням дизельного генератора AJ-S 330, резервною потужністю 330 кВА до першої секції в ТП 1105», надання вищезгаданих сертифікатів вимагається у сфері сертифікації 43.21 Електромонтажні роботи, оскільки проектування робіт буде здійснюватися саме у цій сфері.
З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Запит про надання пояснень
Номер:
806ab7fb2594403382876f0e6a49fcf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Вимога:
Шановний Замовник,
просимо Вас надати інформацію на підставі яких документів та яким чином здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, тривалість виконання/надання зазначених робіт/послуг?
Пояснення (інформацію, документи) просимо надати через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 11:21
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник. На підставі цінових пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог до наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази
Номер:
1e9ce87ac6a3445ead894631d1ba396f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-001901-a.c1
Назва:
Щодо вимог до наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази
Вимога:
Шановний Замовнику,
звертаємо Вашу увагу на невідповідність законодавству вимог зазначених у п.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
1. зазначення в тендерній документації вичерпного переліку документів, що підтверджують наявність у учасника зазначеного програмного забезпечення. Зауважимо, що ринок програмного забезпечення доволі широкий і деякі з продуктів мають відкритий вихідний код, відповідно, комерційне використання даних продуктів не потребує ліцензій та/або договорів на придбання/супроводження.
2. надання копії документів, що підтверджують право власності або договір оренди офісних приміщень. Зауважимо. що згідно законодавства фізична особа-підприємець може здійснювати підприємницьку діяльність за місцем проживання.
Відповідно, просимо Вас видалити дані вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь на дану Вимогу, просимо надати до 16:00 15.05.2023 року, для забезпечення Учаснику можливості оскраження вимог тендерної документації в АМКУ, у разі незадовлення вимоги зі сторони Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2023 10:56
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. В даному разі від Учасника потрібна інформація про наявність програмного забезпечення «або еквівалента» для виконання необхідної послуги - ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (послуги проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації - Капітальний ремонт першої секції ТП 1105 зі встановленням та підключенням дизельного генератора AJ-S 330, резервною потужністю 330 кВА до першої секції в ТП 1105 за адресою: м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1).
Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо). Це може бути довідка з зазначенням місця здійснення необхідної для виконання послуги; в т.ч. за місцем проживання.
Статус вимоги:
Відхилено