-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з технічним переоснащенням системи лікувальних газів у відділенні трансплантації кісткового мозку та лабораторії стовбурових клітин в КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І.Миколайчука, 9» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Під час публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливо опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 1 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги.
Завершена
8 281 679.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 816.79 UAH
мін. крок: 1% або 82 816.79 UAH
Період оскарження:
11.05.2023 08:53 - 16.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги тендерної документації
Номер:
9e89d343e9f041cb900c1ed1d6bdbd12
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-11-000491-a.c1
Назва:
Вимоги тендерної документації
Вимога:
У пункті 6. Розділу 3 тендерної документації - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації підпунктом 6.1. вказано, що предметом закупівлі є «Капітальний ремонт з технічним переоснащенням системи лікувальних газів у відділенні трансплантації кісткового мозку та лабораторії стовбурових клітин в КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул.І.Миколайчука, 9». Проте у підпункті 6.2. вказан перелік і обсяги послуг/робіт, які підлягають виконанню в рамках договору про закупівлю, подані у Додатку № 2 до тендерної документації. Уважно вивчивши Додаток № 2 до тендерної закупівлі, дійсно можна прийти до виводу, що роботами є монтаж обладнання та внутрішньої системи лікувальних газів. Проте у підпункті 6.9. Замовник вимагає від Учасника сертифікати ISO у сфері (будівництво нежитлових будівель), що ніяким чином не стосується даної закупівлі. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: або встановити відповідну сферу сертифікації, або взагалі видалити її.
У п. 13 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікат відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Учаснику та Сертифікат відповідності на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», що виданий Учаснику та Сертифікат відповідності на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що виданий Учаснику.
Повідомляємо, що стандарти інформаційної безпеки ДСТУ ISO / IEC 27001:2015 та ДСТУ ISO / IEC 27002:2015 розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. Учасник займається проектуванням, монтажем , та технічнім обслуговуванням і ремонтами систем лікавального газопостачання, та замовником оголошено закупівлю на капітальний ремонт з технічним переоснащенням системи лікувальних газів. Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає замовнику додаткової гарантії щодо гарантії постачання. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу, щодо надання даного сертифікату.
У пункті 6. Розділу 3 тендерної документації - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації підпунктом 6.10. вказано, що Учасник повинен гарантувати замовнику виконати роботи/послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість робіт, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Також у Додатку № 2 до тендерної документації Технічне завдання вказується, що у разі, якщо нижче по тексту технічні специфікації містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. - читати "або еквівалент". В разі наявності в технічному завданні (технічній специфікації) посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання обгрунтоване тим, що технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ. Вищезазначені умови вказують, що Учасник надаючи свою пропозицію на участь у відкритих торгах підтверджує свою кваліфікацію, та не зобов’язаний надавати у складі пропозиції Сертифікат відповідності на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що виданий Учаснику, які не мають прямого відношення до даної закупівлі. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відмова у задоволенні даної вимоги вказує на те, що судячи з кількості вимагаємих Замовником сертифікатів ISO, в Замовника вже є компанія, яка буде переможцем у даних торгах. Також повідомляємо, що у випадку відмови вимушені будемо подавати скаргу в АМКУ.
Також повідомляємо, щодо вимоги надання аналогічних договорів. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення. Аналогічний договір або аналогічні договори в сукупності повинні в сумі бути не менше, ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт з технічним переоснащенням системи лікувальних газів у відділенні трансплантації кісткового мозку та лабораторії стовбурових клітин в КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул.І.Миколайчука, 9», тобто згідно предмету закупівлі договори повинні бути не на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення, а на капітальний ремонт/реконструкцію системи лікувальних газів. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що для виконання робіт згідно даної закупівлі Учаснику не обов’язково мати у штаті головного інженера, інженера-проектувальника, інженера-будівельника, та не менше трьох виконробів. Маючи великий досвід у виконанні аналогічних робіт, повідомляємо, що для виконання робіт у строки згідно умов закупівлі достатньо одного виконроба, двох електрогазозварювальників та двох слюсарей/монтажників. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2023 15:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
На Вашу вимогу надаємо наступні пояснення:
Щодо сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT)
У підпункті 1 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікат відповідності на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», що виданий Учаснику. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Також, потрібно зазначити, що керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) в якості підтвердження того факту, що система управління інформаційною безпекою учасників забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації.
Отримати сертифікат ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання умов договору.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікатів ISO ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», а також Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво нежитлових будівель), Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будівництво нежитлових будівель), Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у відповідній сфері (будівництво нежитлових будівель)
Замовником у тендерній документації, а саме в підпункті 13 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації була встановлена вимога, відповідно до якої у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікат відповідності на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що виданий Учаснику.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Потрібно зазначити, що керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій вищенаведених сертифікатів.
Встановлення в тендерній документації зазначеної вище вимоги, а саме надання сертифікатів ДСТУ ISO у відповідній сфері (будівництво нежитлових будівель) передусім зумовлено тим, що нам, як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості та у відповідності до встановлених міжнародних та національних стандартів.
Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі лікарні, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме такими сертифікатами. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних.
Окрім цього, жоден з учасників не обмежений у праві отримати вищанаведені сертифікати. Отримати вищенаведені сертифікати ДСТУ ISO може будь-яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання умов договору.
Щодо аналогічного договору
У пункті 3 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, відповідно до якої:
Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів (не менше двох).
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення. Аналогічний договір або аналогічні договори в сукупності повинні в сумі бути не менше, ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі.
3.2. Для підтвердження відповідності учасник надає:
• довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2018-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та строків виконання.
• Скан-копію аналогічних договорів разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3);
Оригінал або скановану копію декларації про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів).
Хочемо наголосити, що саме замовник за Законом володіє прерогативою формувати перелік кваліфікаційних критеріїв в тендерній документації та встановлювати інформацію та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На нашу думку, сформовані нами вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору жодним чином не можна назвати дискримінаційними, оскільки вони не передбачають створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших, не обмежують право учасників взяти участь у тендері та спрямовані на досягнення правомірної, об’єктивно обґрунтованої мети, способи досягнення якої є належними та необхідними. Вважаємо, що, враховуючи приписи Закону, Особливостей, Замовник правомірно, з дотриманням нормативів в сфері публічних закупівель, встановив вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Також, необхідно зазначити про те, що встановлення в тендерній документації вищенаведеної вимоги надасть Замовнику можливість здійснити відбір досвідченого Учасника, що зможе здійснити виконання робіт в повній відповідності до технічного завдання та у встановлені строки.
Щодо наявності працівників
Відповідно до пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні виконати наступні вимоги:
Надати інформаційну довідку учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника);
Учасник повинен підтвердити наявність за посадою чи кваліфікацією головного інженера, інженера-проектувальника, інженера-будівельника, електрогазозварника та не менше трьох виконробів.
У відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на предмет закупівлі.
Вимога про наявність в штаті Учасника головного інженера, інженера-проектувальника, інженера-будівельника та не менше трьох виконробів надасть Замовнику можливість пересвідчитися в тому, що виконання робіт буде здійснювати у відповідності до вимог, які встановлені Замовником у технічному завданні, належної якості та в строки встановлені в договорі, укладеному за результатами процедури закупівлі кваліфікованими працівниками, які мають належний рівень знань та досвід.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.05.2023 00:02