• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 3

Капітальний ремонт тротуару та дорожнього покриття по вул. Жулянська в с. Гатне Фастівського району Київської області

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

2 681 279.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 406.40 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 18:30 - 02.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

обмеження конкуренції

Номер: 3707e40b96bf417980b7fe13f621227f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-014723-a.b2
Назва: обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний замовнику. Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати документи, що підтверджують технічно справний стан та відповідність встановленим показникам контролю автотранспорту, машин, спец.техніки зазначеної у довідці у Таблиці 1: копії чинних протоколів/актів перевірки технічного станунадані уповноваженими суб’єктами господарювання, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження; Відповідно до статті 35 Закону України “Про дорожній рух” транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби України, не підлягають обов’язковому технічному контролю. Крім того, строк подання тендерної пропозиції не дозволяє пройти технічний огляд спец техніки у добровільному порядку до закінчення строку. Отже взяти участь у закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання які заздалегідь здійснили технічний огляд і тримали протоколи у добровільному порядку. Наша компанія не має таких протоколів на спец техніку оскільки це не передбачено законом. Описана вимога тендерної документації не дає нам змоги брати участь у закупівлі. Отже вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу UA-2023-05-10-014723-a.b2 надаємо роз'яснення:  Згідно положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону.  Відповідно перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб виходячи зі специфіки предмету закупівлі «Капітальний ремонт тротуару та дорожнього покриття по вул. Жулянська в с. Гатне Фастівського району Київської області».  Так як виконання робіт передбачено саме на території населеного пункту, Замовник вважає необхідним забезпечити безпеку на вулицях та дорогах селища. Відповідно оскільки повноважень та кваліфікації по перевірці технічного стану автомобілів, вантажних автомобілів та транспортних засобів у Замовника немає, у тендерній документації вимагається надання документів щодо здійснення такої перевірки уповноваженими на це суб'єктами господарювання, які мають  відповідну  кваліфікацію, компетентні виявити дефекти, пошкодження, несправності, що можуть знизити рівень безпеки, та  є відповідальними за заключення  щодо   стану техніки та автомобілів  у виданих документах. При складанні даної вимоги ми керуємося діючим законодавством, у тому числі Законом України “Про дорожній рух” та чинною Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 р. «Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Вважаємо аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження справного стану автотранспорту, машин, спец.техніки.  Ваша вимога щодо дискримінації учасників є безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.06.2023 00:03
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d8fcb3e3a5674dcdbd9ef07fd28dc4fb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-014723-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 24.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2023 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2023 16:27
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2023 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ від 24.05.2023 №7261 -р/пк-пз виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net