• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із благоустрою (Улаштування пішохідних доріжок на вул. Енергетиків, 14, біля міської лікарні та пр. Дніпровський 25 в м. Українка Обухівського району Київської області)

Торги відмінено

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 18:24 - 16.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконне рішення Замовника

Номер: 35061e387ca84294ba07c6718ba48c3c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-014703-a.b2
Назва: Скарга на незаконне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.06.2023 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2023 18:18
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2023 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання Рішення АМКУ, скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Автор: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Петросян Артур Каджикович +380984100044 regdorstroy2014@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінація потенційних учасників

Номер: 378225a0a36641319bf5e940a2adffb8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-014703-a.a1
Назва: дискримінація потенційних учасників
Вимога:
Відповідно до ТД замовником зазначено, що «для об’єктивної оцінки власних можливостей Учасник зобов’язаний надати (в складі технічної документації) Акт огляду об’єктів, складений спільно з представниками Замовника (в довільний формі)». Це є дискримінація і порушення Закону, про що неодноразово було зазначено в рішеннях АМКУ.порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Також, виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі, Замовник може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання. Вимагаємо усунути з тендерної документації вимогу про те що «для об’єктивної оцінки власних можливостей Учасник зобов’язаний надати (в складі технічної документації) Акт огляду об’єктів, складений спільно з представниками Замовника (в довільний формі)», як таку що суперечать, основним принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 №922-VIII, добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них."
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо дискримінаційності та неможливості виконання даної вимоги учасниками, неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Замовник хоче отримати якісні послуги, тому для повного розуміння всього об’єму робіт Учасники зможуть на місці самостійно ознайомитися з усіма необхідними документами та здійснити візуальний огляд об’єктів для визначення детального обсягу виконання робіт, яких немає можливості побачити без здійснення огляду. Замовник переконаний, що для виконання даних послуг учасник має попередньо оглянути об’єкти так, як відповідні ділянки технічно складні, адже перетинають інженерні мережі (побутову каналізацію, газопровід). Також заплановані роботи проходять та перетинають ділянки безпосередньо в районі автомобільних доріг. Враховуючи кількість бажаючих взяти участь у даній закупівлі Замовник впевнений, що дотримався всіх принципів прозорості та неупередженості та вважає за необхідне наявність умови про обов’язковий огляд об’єкту в тендерній документації . Виконавчий комітет Української міської ради вважає вимогу, щодо надання в тендерній пропозиції акту-огляду об’єкту, за необхідну і потрібну та залишає її у складі тендерній документації. Щодо ознайомлення з об’єктом потрібно лише звернутись до Замовника так, як це зробили інші Учасники. Аналогічна позиція зазначена в Рішенні комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6180-р/пк-пз від 09.05.2023.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.05.2023 08:02
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі

Номер: 3f961a3ab41d4a809db3b13f129973ca
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-014703-a.a4
Назва: Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Дата розгляду скарги: 29.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2023 13:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2023 16:24
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2023 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання Рішення АМКУ: скасування Рішення про скасування тендеру
Автор: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Петросян Артур Каджикович +380984100044 regdorstroy2014@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Незаконна відміна закупівлі

Номер: becc69a2995243389028b36b96adbc2d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-014703-a.c3
Назва: Незаконна відміна закупівлі
Скарга:
Скарга у вкладенні
Дата розгляду скарги: 31.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2023 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2023 11:19
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2023 10:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ
Автор: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Петросян Артур Каджикович +380984100044 regdorstroy2014@gmail.com