• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт ліфтового обладнання), що становить складову частину житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Гідропаркова, б. 1 бл. 3

Завершена

855 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 557.50 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 15:41 - 16.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 772ba31d2e09450790dcee4b15108e6e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-011700-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації: "Учасники для ознайомлення з об’єктом обов’язково здійснюють виїзд на об’єкт та надають у складі пропозиції акт ознайомлення з об’єктом у довільній формі за підписами та печатками (у разі наявності) учасника та голови ОСББ/ОК ЖБК, де буде проводитись капітальний ремонт". Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановивши вимогу про ознайомлення з об’єктом, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту ознайомлення з об’єктом за підписами Учасника та голови ОСББ/ОК ЖБК , Замовник свідомо та навмисно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник цілеспрямовано обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Для нас, як потенційного Учасника дана вимога є дискримінаційною. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим. У зв’язку із постійними ракетними загрозами та повітряними тривогами ускладнюється можливість ознайомлення з об’єктом у короткі строки, визначені Замовником. Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Ознайомлення з об’єктом потенційним учасником разом із Замовником, головою ОСББ/ОК ЖБК під час подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами ознайомлення з об'єктами, де будуть виконуватись роботи. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо ознайомлення з об'єктом та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. На нашу думку та відповідно до практики АМКУ України, встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо ознайомлення з об'єктом є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт ознайомлення з об’єктом, підписаний представником Замовника- головою ОСББ/ОК ЖБК, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Враховуючи вище викладене, просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, і визначитись з переліком прихованих робіт та порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, зауважуємо, відповідно до Програми розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра на 2021 - 2025 роки, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 26.05.2021 № 16/7 (далі- Програма), зі змінами, фінансування відбувається наступним чином: 90% за кошти міського бюджету та 10 % за рахунок об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра. Тобто відповідно до Програми Капітальний ремонт відбувається за заявою замовника об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та обслуговуючих кооперативів у багатоквартирних будинках міста Дніпра. Відповідно до Програми на 90% коштів міського бюджету проводиться спрощена процедура закупівлі. Шановний Учаснику, просимо вас ретельно вивчити оголошення про проведення спрощеної закупівлі оскільки, Замовником в Додатку 4 зазначено що: «Учасники для ознайомлення з об’єктом обов’язково здійснюють виїзд на об’єкт та надають у складі пропозиції акт ознайомлення з об’єктом у довільній формі за підписами та печатками(у разі наявності) учасника та голови ОСББ/ОК ЖБК, де буде проводитись капітальний ремонт.». Тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до ст. 14 Закону не містить жодних дискримінаційних вимог до Учасника спрощеної закупівлі. Данні до акту попереднього обстеження вносяться представником балансоутримувача та потенційним учасником. Акт попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта Капітальний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками балансоутримувача, тобто огляд об’єкта проводиться без замовника і замовник не має ніякого відношення до огляду об’єкта с потенційним учасником закупівлі, і що в свою чергу не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а навпаки дає можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення дискримінаційних вимог.

Номер: b7678d807a2641e99cf55b47acd32318
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-011700-a.a1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог.
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 4 до Оголошення: "Учасники для ознайомлення з об’єктом обов’язково здійснюють виїзд на об’єкт та надають у складі пропозиції акт ознайомлення з об’єктом проектування у довільній формі за підписами та печатками (у разі наявності) учасника та голови ОСББ/ОК ЖБК, де буде проводитись капітальний ремонт". Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановивши вимогу про ознайомлення з об’єктом, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту ознайомлення з об’єктом за підписами Учасника та голови ОСББ/ОК ЖБК , Замовник свідомо та навмисно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник цілеспрямовано обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Для нас, як потенційного Учасника дана вимога є дискримінаційною. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим. У зв’язку із постійними ракетними загрозами та повітряними тривогами ускладнюється можливість ознайомлення з об’єктом у короткі строки, визначені Замовником. Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Ознайомлення з об’єктом потенційним учасником разом із Замовником, головою ОСББ/ОК ЖБК під час подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами ознайомлення з об'єктами, де будуть виконуватись роботи. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо ознайомлення з об'єктом та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. На нашу думку та відповідно до практики АМКУ України, встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо ознайомлення з об'єктом є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт ознайомлення з об’єктом, підписаний представником Замовника- головою ОСББ/ОК ЖБК, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Враховуючи вище викладене, просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не правильне посилання на додаток ТД
Дата скасування: 11.05.2023 18:10