• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво будівель за кодом CPV за ДК 021:2015-45210000-2 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах –поточний ремонт залів судових засідань, загальної канцелярії та службових приміщень в будівлі Балаклійського районного суду Харківської області)

Торги не відбулися

748 279.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 482.79 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 15:17 - 15.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції, порушення Замовником законодавства

Номер: 7f9c80800b1a4e0296a8d1fdd85f4e35
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-010818-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції, порушення Замовником законодавства
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею UA-2023-05-10-010818-а «Будівництво будівель за кодом СРУ за ДК 021:2015-45210000-2 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах - поточний ремонт залів судових засідань, загальної канцелярії та службових приміщень в будівлі Балаклійського районного суду Харківської області) в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сосіпатров М.М. № 01-68/1/25-23 від 18.05.2023 р. (надалі - Протокол) Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки: В Протоколі зазначено : «За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника, що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме: у відповідності до вимог пункту 3 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а також Додатку № 4 тендерної документації учасник повинен надати підписаний проект договору з усіма додатками. У складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОСІПАТРОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ надано лише підписаний проект договору без надання Додатків до договору: Додаток №1 - договірна ціна з розрахунками; Додаток №2 - дефектний акт; Додаток №3 - локальний кошторис; Додаток №4 - підсумкова відомість ресурсів.» В п. 3 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено наступне «Проект договору про закупівлю викладений у Додатку № 4 до тендерної документації.». Виходячи з даного формулювання згідно тендерної документації Замовника за закупівлею відсутня вимога «надати підписаний проект договору з усіма додатками.» в складі тендерних пропозицій Учасників. Також такі вимоги відсутні в тендерній документації Замовника за закупівлею вцілому. Тому посилання на таку вимогу в протоколі про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сосіпатров М.М. є безпідставними та незаконними. Окрім цього, відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості) : «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» В порушення п.40 Особливостей Уповноваженою особою Замовника було нібито виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі (ФОП Сосіпатров М.М.) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, але не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Окремо зазначаємо, що згідно тендерної документації Замовника інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі містяться в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». В додатку зазначено, що «При укладенні договору з переможцем торгів Договірна ціна має бути складена відповідно до вимог державних будівельних норм, Кошторисних норм України», тобто договірна ціна складається на етапі укладення договору переможцем. Цим додатком не передбачено на етапі подання пропозицій надання учасниками в складі документів тендерної пропозиції за закупівлею таких документів як: договірна ціна з розрахунками; дефектний акт; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів, тощо. Таким чином вимога щодо надання договірної ціни з розрахунками; дефектний акт; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів, тощо не відноситься до відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а в документах тендерної пропозиції учасника ФОП Сосіпатров М.М. надано всю інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Таким чином, Замовник порушує права та законні інтереси Фізичної особи-підприємця Сосіпатров Михайло Михайлович, як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. З метою дотримання принципів здійснення закупівель та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. та іншого законодавства ВИМАГАЄМО: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФОП Сосіпатров М.М. умовам тендерної документації в разі їх наявності; 2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сосіпатров М.М. № 01-68/1/25-23 від 18.05.2023 р.; 3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону, Особливостей та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Сосіпатров М.М. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатом розгляду вимоги уповноваженою особою прийнято рішення : 1. Скасувати протокол уповноваженої особи про визначення переможцем торгів UA-2023-05-10-010818-a, Будівництво будівель за кодом CPV за ДК 021:2015-45210000-2 (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах –поточний ремонт залів судових засідань, загальної канцелярії та службових приміщень в будівлі Балаклійського районного суду Харківської області) з загальною вартістю пропозиції 707 733,59 грн. (сімсот сім тисяч сімсот тридцять три грн. 59 коп.) ПП "АЛЬЯНС 1"№ 01-68/1/26-23 від 18.05.2023 р.; . 2. Скасувати протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОСІПАТРОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ ID: 97860baa5efc459b9f237249df353892 з загальною вартістю пропозиції 665 000,00 грн. (шістсот шістдесят п’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) № 01-68/1/25-23 від 18.05.2023 р.; 3. Продовжити розгляд пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено