• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (витратні матеріали одноразового використання)

бинт гіпс 15х270; бинт гіпсовий 20х270;пластир мед; бинт н/ст. 7х14; марля ;вата уп ;катетер в/в.; шприц 10,0 ;шприц 2,0 ;шприц 20,0 ;шприц 5,0 ;перчатки стер. ;перчатки н/с ;пристрій для переливання кровозамінників,інфузійних розчинів ПК21-02; пристрій для вливання інфузійних розчинів

Завершена

138 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 30.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2018 14:04 - 15.02.2018 23:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e91632d6823148388e937f923db7ad22
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-11-000050-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальний заклад «Магдалинівська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради« ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2109632, номер тендеру у UA-2018-02-11-000050-b) 20.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: 1 Рукавички хірургічні латексні (стерильні, з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті, низька електропровідність) розмір S ,M ,L пара 200 2 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, з пудрою)розмір: S,M,L пара 6000 3 Шприц ін’єкційний одноразового використання 10.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.8 х 38 шт 3000 4 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.6 х 25 шт 4000 5 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.7 х 38 шт 9000 6 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.8 х 38мм шт 4000 7 Зонд шлунковий №21 шт 60 8 Пристрій для вливання інфузійних розчинів шт 1800 9 Пристрій для переливання крові,кровозамінників,інфузійних розчинів ПК21-02 шт 180 10 Бинт гіпсовий 15х2,7 шт 600 11 Бинт гіпсовий 20х2,7 шт 600 12 Бинт марлевий медичний нестерильний 7х14 шт 900 13 Кетгут стерильний №4 шт 50 14 Кетгут стерильний №5 шт 50 15 Кетгут стерильний №6 шт 50 16 Кетгут стерильний №3 шт 50 17 Клейонка підкладна медична 2м шт 300 18 Відріз марлевий медичний нестерильний 2 м * 90 см шт 600 19 Катетер Нелатона однор.№14 шт 20 20 Катетер Нелатона однор.№16 шт 20 21 Катетер Нелатона однор.№18 шт 20 22 Шов Шовк стерильний хірургічний №3 уп 2 23 Шов Шовк стерильний хірургічний №4 уп 2 24 Вата медична гігроскопічна нестерильна зигзаг100,0 грам шт 600 25 Лезо стерильне хірургічне №23 шт 100 26 Пластир медичний на бавовняній основі 2,5х250 шт 100 27 Катетер Фолея №14 шт 20 28 Катетер Фолея №16 шт 20 29 Катетер Фолея №18 шт 20 30 Зонд назогастральний №22 шт 50 31 Зонд назогастральний №24 шт 50 32 Шприц Жане одноразовий 150 мл шт 10 33 Зеркало гінекологічне одноразове стерильне шт 250 34 Пролен (Hrolene) 2/0, довжина 75 см, голка 31мм W295 уп 3 35 Хірургічний шовний нейлон(поліамід)№3/0 з голкою уп 1 36 Хірургічний шовний нейлон(поліамід)№5/0 з голкою уп 1 37 Катетер в/в №18 шт 500 38 Катетер в/в №20 шт 500 39 Катетер в/в №22 шт 500 40 Катетер в/в №24 шт 500 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового використання 10.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.8 х 38 шт 3000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.6 х 25 шт 4000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.7 х 38 шт 9000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20.0 мл двохкомпонентні з голкою 0.8 х 38мм шт 4000 Пристрій для вливання інфузійних розчинів шт 1800 Пристрій для переливання крові,кровозамінників,інфузійних розчинів ПК21-02 шт 180 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2109632, номер тендеру у UA-2018-02-11-000050-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівля розбита на лоти
Статус вимоги: Задоволено