-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (СPV) – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: від вулиці Каунаської, 8/2 до вулиці Регенераторної у Дніпровському районі м. Києва
Завершена
248 084.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 240.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 240.42 UAH
Період оскарження:
10.05.2023 14:33 - 15.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Відповідно до ТД 10. Вимоги до Виконавця: 5. Акт попереднього огляду об’єкту. Це є дискримінація і порушення Закону, про що неодноразово було зазначено в рішеннях АМКУ.порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Також, виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі, Замовник може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання. Вимагаємо усунути з тендерної документації вимогу про те що «Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта», як таку що суперечать, основним принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 №922-VIII, добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Номер:
86b42360df364a22adb4fa3f62eea381
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-10-009253-a.b1
Назва:
Відповідно до ТД 10. Вимоги до Виконавця: 5. Акт попереднього огляду об’єкту. Це є дискримінація і порушення Закону, про що неодноразово було зазначено в рішеннях АМКУ.порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Також, виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі, Замовник може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання. Вимагаємо усунути з тендерної документації вимогу про те що «Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта», як таку що суперечать, основним принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 №922-VIII, добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимога:
Відповідно до ТД 10. Вимоги до Виконавця:
5. Акт попереднього огляду об’єкту.
Це є дискримінація і порушення Закону, про що неодноразово було зазначено в рішеннях АМКУ.порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті.
Також, виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі, Замовник може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання.
Вимагаємо усунути з тендерної документації вимогу про те що «Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта», як таку що суперечать, основним принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 №922-VIII, добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2023 15:09
Вирішення:
Відповідно Порядку проведення відкритих торгів (п.26. Особливостей) Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Замовником, у відповідності до Додатку 2 Тендерної документації про проведення відкритих торгів (з особливостями) передбачено надання Акту попереднього огляду об’єкту. Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт. Замовником забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги встановлені в Оголошенні про проведення відкритих торгів(з особливостями), базуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З наведених принципів випливає, що між Замовником та учасником не можуть виникати будь-які відносини, що можуть призвести до порушення вказаних принципів, зокрема не можуть проводиться переговори, що мають на меті зміну умов проведення спрощеної закупівлі а також зміни інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі. Умова надання акту обстеження об’єкту будівництва зазначена в Оголошенні у зв’язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об’ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім вищевикладеного повідомляємо, що встановлена вимога щодо надання акту обстеження є такою, що розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, зокрема: дотримано принципи ст. 5 Закону, оскільки учасники знаходяться в рівних умовах, конкуренції, дотримано принцип економії, ефективності та пропорційності, відкритість та прозорість забезпечено дотриманням норм Законодавства, у тому числі щодо публікації відкритих даних та регулювання взаємодії публічного та приватного сектору економіки, встановлені в Оголошенні вимоги є максимально відкритими, прозорими та такими, що унеможливлюють дискримінацію для учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця буде здійснено відповідно до вимог Закону а запобігання корупційним діям та зловживанням забезпечене повним дотриманням Замовником діючого антикорупційного Законодавства; процедура проведення відкритих торгів (з особливостями) здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» – розкриття інформації про учасника не відбувається – учасник під час здійснення обстеження не повідомляє дані, що готуються для участі в закупівлі. Визначення вимог Оголошення «дискримінаційними» є оціночним судженням Учасника, відповідно до ч. 2 ст. 30 Закону України «Про інформацію» та є таким, що виражає виключно суб’єктивне бачення вимог Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) Учасником та не підлягає доведенню чи спростуванню його правдивості. З метою недопущення учасників, які потенційно можуть не виконати або виконати лише частково роботи за закупівлею або подати таку цінову пропозицію, за якою не зможуть виконати умови укладеного договору, оскільки Замовником не встановлено ані забезпечення пропозицій у відкритих торгах (з особливостями), ані забезпечення виконання договору про закупівлю, було встановлено вимогу щодо надання акту обстеження.
Загальна площа внутрішньоквартального проїзду від вулиці Каунаської, 8/2 до вулиці Регенераторної становить 854 кв. м , а пропозиція Замовника включає виконання поточного ремонту (окремі ділянки внутрішньоквартального проїзду), а не капітального ремонту (увесь проїзд повністю) асфальтового покриття. Виходячи з цього Замовник, як балансоутримувач, визначає найбільш пошкоджені ділянки проїзду для ремонтування, відповідно до обсягів бюджетних асигнувань. Тому Замовник встановив вимогу, щоб Учасник задля обрахування об’єктивної цінової пропозиції, провів обстеження на об’єкті та врахував усі умови виконання робіт.
Ураховуючи з вищевикладеного вважаємо, що дана вимога обґрунтована та відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції. Вимога не задоволена Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Номер:
52bf5116103b43489c8ac8e7b0d2e1e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-10-009253-a.c3
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення Замовника 02.06.2023 13:23
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.06.2023 13:24
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Номер:
1656e9f5efbd4c189997a599f2ac8aef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-10-009253-a.c2
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відміни закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення на пояснення Замовника 13.06.2023 10:12
- Акт обстеження об'єкту 04.06.2023 21:18
- Додаток 2 ло Тендерної документації 04.06.2023 21:18
- Скарга 04.06.2023 21:18
- Скарга 04.06.2023 21:18
- Заперечення на пояснення Замовника 13.06.2023 10:12
- Дефектний акт 04.06.2023 21:18
- Скарга 04.06.2023 21:18
- Тендерна документація 04.06.2023 21:18
- Рішення про відміну 02.06.2023 13:19
- Протокол №168.pdf 19.06.2023 14:54
- Пояснення по суті Скарги.pdf 08.06.2023 12:35
- Додаток 3 проект договору.pdf 08.06.2023 12:36
- Пояснення по суті Скарги.docx 08.06.2023 12:36
- рішення від 13.06.2023 № 8615.pdf 16.06.2023 14:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2023 № 8615.pdf 14.06.2023 16:26
- рішення від 06.06.2023 № 8084.pdf 06.06.2023 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2023 15:21
Дата розгляду скарги:
13.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2023 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2023 14:04
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від «25» травня 2023 року №156 (далі – Рішення), згідно з яким на підставі службової записки начальника відділу ремонту та нагляду за безпечною експлуатацією будівель від 24.05.2023 в Додатку 2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічне завдання) була виявлена технічна помилка.
Замовник розробляє дефектний акт, у якому обов’язково визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація, на підставі якої Замовник визначив очікувану вартість Закупівлі. Але при складані Дефектного акту була допущена технічна помилка та не вказані Умови виконання робіт. Для виправлення даної помилки необхідно було внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо було усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи наведену вище інформацію Замовником було прийнято рішення про відміну Процедури закупівлі.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 06.06.2023 №8084-р/пк-пз було прийнято до розгляду скаргу № UA-2023-05-10-009253-a.c2.
За результатами розгляду скарги Комісія прийняла рішення від 13.06.2023 № 8615-р/пк-пз, яким встановлено зобов’язати комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва" скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі — "ДК 021:2015 (СPV) – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: від вулиці Каунаської, 8/2 до вулиці Регенераторної у Дніпровському районі м. Києва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-10-009253-a
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення Органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
З метою виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 13.06.2023 № 8615-р/пк-пз,
ВИРІШИЛА: Скасувати Рішення від «25» травня 2023 року №156 про відміну Процедури закупівлі.