• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки та принтери

Завершена

285 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 14:29 - 21.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 337508e84cd7489489ac4b7727fbd5c3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-009223-a.b5
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
Брониківською сільською радою проводиться закупівля UA-2023-05-10-009223-a, предметом якої є Ноутбуки та принтери (ДК 021:2015-30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя). Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИДАКТИКЛАБ» (далі – ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» або – Скаржник) планує брати участь у тендері, оголошеному 10 травня 2023 року Брониківською сільською радою (далі – Замовник) на закупівлю Ноутбуки та принтери (ДК 021:2015-30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-10-009223-a. Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ПІДСТАВА ПОДАННЯ ВИМОГИ Відповідно до п. 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому Замовником допущено порушення Закону та Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) в тендерній документації, саме: 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовника «КВАЛІФІКАЦІЙНІ (КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ) КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ», в п. 2 Таблиці визначено наступний кваліфікаційний критерій № з/п Кваліфікаційний (кваліфікаційні) критерій Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію 2 Наявність документально підтверджених повноважень Учасника щодо постачання товару від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме Дистрибютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Відповідно п. 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), «28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Відповідно до абзацу 5 та абзацу 6 пункту 28 Особливостей «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;» Частиною першою та частиною другою Статті 16. Закону визначено 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто в частині 3 Статті 16. Закону, чітко визначено кваліфікаційні критерії, які замовник вимагає від учасників процедури Закупівлі. Встановлений Замовником кваліфікаційний критерії, щодо Наявності документально підтверджених повноважень Учасника щодо постачання товару від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні, виходить за рамки обґрунтованих вимог, не визначений частиною 2, ст. 16 Закону та грубо порушує норми Закону. Вимагаємо усунення порушень Законодавства та незаконної кваліфікаційної вимоги. 2. Відповідно до тендерної документації Замовника, предметом закупівлі є Ноутбуки та принтери (ДК 021:2015-30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя). Проте в Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено, необгрунтовану, вимогу, а саме: «Учасник має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.» Скаржник зазначає, що компанія Microsoft є виробником програмного забезпечення, відповідно офіційні дистриб’ютори компанії Microsoft здійснюють реалізацію програмного забезпечення на території України. Відповідно, а ні компанія Microsoft, ні її офіційні дистриб’ютори в Україні, не мають жодних юридичних прав, надати учаснику повноваження щодо постачання товару (ноутбуків та багатофункціональних пристроїв) в необхідній кількості та якості, оскільки компанія Microsoft, не є виробником товару, що закуповується Замовником Відповідно встановлена Замовником вимога є необґрунтованою, а її виконання не можливим.. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунення необґрунтованої та дискримінаційної вимоги, щодо наданя Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Вимагаємо усунення порушень Законодавства та незаконної технічної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Даний критерій не стосується безпосередньо ст.16 ЗУ"Про публічні закупівлі". Він прописаний для зручності учасника формувати пропозицію. Дана вимога зазначається в додатку №3 тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Ваша вимога є необгрунтованою та недоцільною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення в тендерній документації

Номер: 4c17213136a7458090b66740e2ec0fe2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-009223-a.c4
Назва: Порушення в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 2 таблиці, Додатку 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ (КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ) КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ» Вами встановлено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтверджених повноважень Учасника щодо постачання товару від офіційного Дистриб’ютора Microsoft в Україні а саме: Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме Дистрибютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Дана вимога грубо порушує вимоги чинного законодавства, пунктом 2 статті 16 Закону чітко визначено перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть бути встановлені Замовником, а саме: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Відповідно встановлений Вами критерій «Наявність документально підтверджених повноважень Учасника щодо постачання товару від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні», не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв передбачених Законом, та грубу порушує пункт 2 статті 16 Закону. Вимагаємо видалити незаконну вимогу, усунути порушення тендерної документації, та привести документацію у відповідність з вимогам чинних нормативно – правових актів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Даний критерій не стосується безпосередньо ст.16 ЗУ"Про публічні закупівлі". Він прописаний для зручності учасника формувати пропозицію. Дана вимога зазначається в додатку №3 тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Ваша вимога є необгрунтованою та недоцільною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповідь не по суті на вимогу UA-2023-05-10-009223-a

Номер: 13562d39b0744ab4bcef3e2e26a05fad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-009223-a.b3
Назва: Відповідь не по суті на вимогу UA-2023-05-10-009223-a
Вимога:
Шановний Замовнник надана Вами відповідь на вимогу UA-2023-05-10-009223-a не має жодного відношення до самої вимоги. Прошу уважно прочитати дану вимогу ще раз, а саме вами в Додатку 3 до тендерної документації вимагається: Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Відповідно до вашої тендерної документації предметом закупівлі є ДК 021:2015-30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя, а саме ноутбуки в кількості – 8 штук., та багатофункціональні пристрої в кількості – 8 штук (далі – Товар). Суть вимоги полягає в тому, що Дистрибютора Microsoft в Україні немає жодного відношення до виробників товару, який ви закуповуєте, а саме ноутбуки та багатофункціональні пристрої. Та не має жодних юридичних прав надавати повноваження учаснику щодо постачання ноутубків та багатофункціональних пристроїв в необхідній кількості та якості. Відповідно дана вимога порушує вимоги законодавства. Вимагаємо усунути дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику!Вся інформація зазначена у тендерній документації!!!Дані зміни стосуються закупівлі "ноутбуків", на яких має встановлене ліцензійне програмне забезпечення. Якщо ви вважаєте, що ми порушуємо вимоги законодавства, просимо вас вказати пункт,статтю???
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги, порушення законодавства

Номер: b93aca0f877b4570b54bf06202fbcaf0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-009223-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги, порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовник, після внесення змін до додатку 3 до тендерної документації вами додано дискримінаційну вимогу: " Учасник має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного Дистрибютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). " Відповідно до вашої тендерної документації предметом закупівлі є ДК 021:2015-30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя, а саме ноутбуки в кількості – 8 штук., та багатофункціональні пристрої в кількості – 8 штук (далі – Товар). Зазначаємо, що компанія Microsoft є виробником програмного забезпечення, відповідно огфіційні дистриб’ютори компанії Microsoft здійснюють реалізацію програмного забезпечення на території України. Відповідно ні компанія Microsoft ні її офіційні дистрибютори в України жодним чином не можуть надати учаснику повноваження щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, оскільки компанія Microsoft не є виробником товару, що закуповується Замовником (ноутбуки та багатофункціональні пристрої). Відповідно вказана вимога є дискримінаційною та грубо порушує вимоги діючого Законодавства. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути встановлену Вами дискримінаційну вимогу. Залишаємо за собою право звернутися до антимонопольного комітету України для захист своїх прав, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Брониківська сільська рада,повідомляє, що дані зміни в тендерній документації убезпечать від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Вони не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: a671f47faffd463795a87663368dd17d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-009223-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! З метою забезпечення можливості постачання ліцензійної продукції, внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено