• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ігровий дитячий майданчик для дітей віком від 3-х до 12-ти років.с.Кисоричі вул.Центральна Рокитнівського району Рівненської області Складові частини ігрового дитячого майданчика: будиночки, гірки, переходи та інше. Все обладнання має бути виготовлене з гіпоалергенних матеріалів, висота конструкцій повинна бути безпечною і допустимої для певних вікових груп. Елементи, які передбачають можливе падіння дитини повинні бути не вище 50 сантиметрів. Гірки мають бути обладнані спеціальними поперечинами, а на кінці мати м’яке закруглення. Ігрові елементи не повинні бути схильні до корозії і дії вологи, перепадів температур і морозів. Обовязкова наявність сертифікатів якості та відповідності. . Доставка товару,та встановлення за рахунок постачальника.

Ігровий дитячий майданчик для дітей віком від 3-х до 12-ти років.с.Кисоричі вул.Центральна Рокитнівського району Рівненської області Складові частини ігрового дитячого майданчика: будиночки, гірки, переходи та інше. Все обладнання має бути виготовлене з гіпоалергенних матеріалів, висота конструкцій повинна бути безпечною і допустимої для певних вікових груп. Елементи, які передбачають можливе падіння дитини повинні бути не вище 50 сантиметрів. Гірки мають бути обладнані спеціальними поперечинами, а на кінці мати м’яке закруглення. Ігрові елементи не повинні бути схильні до корозії і дії вологи, перепадів температур і морозів. Обовязкова наявність сертифікатів якості та відповідності. . Доставка товару,та встановлення за рахунок постачальника.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2018 10:04 - 06.02.2018 11:00
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення про відхилення кращої цінової пропозиції

Номер: 1459932ce12f4dd6a5ebe4327b341473
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-000572-c.c1
Назва: Оскарження рішення про відхилення кращої цінової пропозиції
Вимога:
Кисорицька сільська рада проводила закупівлю дитячих ігрових майданчиків (код закупівлі згідно ДК 021:2015: 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор), Ідентифікатор закупівлі – UA-2018-02-01-000572-c. За результатом торгів, ФОП Волков Андрій Володимирович запропонував найнижчу ціну. Проте, пропозиція ФОП Волков була відхилена з підстав, які не передбачені чинним законодавством (протокол № 6 від 20.02.2018 був завантажено 21.02.2018). Причиною відхилення пропозиції ФОП Волков, на думку Замовника, є: «Відхилена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Ст.30 пункт.1,4,а саме: учасник, не надав забезпечення тендерної пропозиції, а саме не укомплектував майданчик необхідними елементами, які були запропоновані сільською радою, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» В своїй діяльності я неодноразово стикаюсь з тим, що тендерний комітет не обізнані з нормами чинного законодавства України. В зв’язку з чим завжди виникає питання про те, чи спроможні ці "члени тендерного комітету" виконувати ті особливі завдання, які на них покладені державою? І коли у тендерного комітету відсутні ЕЛЕМЕНТАРНІ знання нормативних актів, які вони застосовують в своїй щоденній діяльності, я втрачаю головне: я втрачаю надію… Надію на майбутнє… Адже як можна займати відповідну посаду не маючи ЖОДНОГО уявлення про те, чим ця особа займається? Як може лікар лікувати хворих, без медичних знань та навичок? Як можна вчити дітей математиці, не вміючи рахувати хоча б до трьох? А членам тендерного комітету відсутність таких навичок не заважає… Шановні! Я витрачу декілька годин свого часу і проведу з Вами невеличку роз’яснювальну роботу з питань, які стосуються Вашої безпосередньої діяльності, як членів тендерного комітету, бо я не розумію як можна працювати в тендерному комітеті і не знати Закон України "Про публічні закупівлі". По-перше. В цьому Законі є стаття 2 - Сфера застосування Закону. Сфера застосування Закону – це ті правовідносини, на які він поширюється. Відповідно до п. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Цей Закон застосовується (…) до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Вартість закупівлі, яку провадили Ви – 150 000,00 грн. 150 000,00 грн. – менше 200 000,00 грн. Таким чином, до закупівлі, яку провадила Косорицька сільська рада (Ідентифікатор закупівлі – UA-2018-02-01-000572-c) Закону України "Про публічні закупівлі" не застосовується. Зробить на цьому увагу на майбутнє. По-друге. В протоколі складно зорієнтуватись про яку саме частину ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви посилаєтесь. Проте, Ви її цитуєте "учасник, не надав забезпечення тендерної пропозиції". Зверніть увагу, Забезпечення тендерної пропозиції регулюється ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією… Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Тобто "забезпечення тендерної пропозиції" – це грошові кошти, які Учасник перераховую Замовнику як гарантію виконання договору про закупівлю. Зверніть увагу на вислів "якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією". Це означає, що в тому разі, якщо Замовник не вимагав внесення забезпечення, то відхиляти пропозицію з цього приводу немає жодних законних підстав. По-третє. В період уточнень нами було задане питання к замовнику «Добрий день! Чи є вимогою вигляд елементів майданчика таким як на ваших малюнках? Немає кваліфікаційних та технічних вимог. Прохання додати документацію.» на що була відповідь замовника «Добрий день. Вигляд майданчика не є вимогою, як на малюнках. Вигляд орієнтовний. Кількість елементів має відповідати.» Давайте порівнювати: № п/п Вимоги Замовник Пропозиція ФОП Волков 1. Гойдалка металева подвійна на ланцюгах одна штука Гойдалка металева подвійна – одна штука 2. Карусель одна штука Карусель з кермом – одна штука 3. Гойдалка-балансир одна штука Гойдалка-балансир – одна штука 4. Ігровий комплекс одна штука (Комплект) Дитячий Ігровий комплекс – одна штука 5. Гірка одна штука Дитяча Гірка – одна штука 6. Спортивний комплекс. один комплект Дитячий спортивний комплекс – одна штука 7. Ігровий будинок одна штука Домик "Квіточка" – одна штука Може в нас різний зір або ми вчились читати по різних підручниках, але я вбачаю повну відповідність пропозиції ФОП Волков з вимогами Замовника – всі елементи, які вимагав Замовник в наявності. Сподіваюсь на те, що Ви в кінці-кінців подивитесь Закон України "Про публічні закупівлі" і приймите вірне рішення про скасування протоколу № 6 від 20.02.2018 р. та про оголошення ФОП Волков переможцем.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Надаємо відповідь на скаргу Волкова А.В
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 23.02.2018 12:58
Підтвердження вирішення: Шановний Волоков Андрій Володимирович На Вашу скаргу по закупівлі дитячого ігрового майданчика ідентифікатор закупівлі UA-2018-02--18-000572-с повідомляємо наступне: 1.Сфера застосування закону України "Про публічні закупівлі"п.1 ст.2 щодо вартості закупівлі товару (товарів) до 200 тис. грн. не забороняє приймати участь у e-tenderi . тому було прийнято рішення про прийняття участі з метою економії бюджетних коштів. 2.Вами не надано підтверджуючих документів на дитячий ігровий майданчик (його елементи) зокрема сертифікат відповідності експертної служби України. тТак, присутні паспорти якості на фарбу та "сертифікат соответствія "на фанеру виданий Російською Федерацією, та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 3.Щодо зовнішнього вигляду, та та кількості елементів претензій не маємо.
Задовільнена: Ні