-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення експертного обстеження та технічного огляду автонавантажувача моделі 41.015
Проведення експертного обстеження та технічного огляду автонавантажувача моделі 41.015 (детально у додатку №3 "Технічна специфікація"). Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «SmartTender.biz»
Завершена
7 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36.00 UAH
Період оскарження:
10.05.2023 14:14 - 16.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішень Замовника про анулювання рішення про визнання переможцем та відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c82e1fe656814095994c6e1576d455f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-10-008749-a.b2
Назва:
Вимога про скасування рішень Замовника про анулювання рішення про визнання переможцем та відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Замовником торгів розпочато та проведено процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі : UA-2023-05-10-008749-a. ДП «Тернопільський ЕТЦ» (надалі - Скаржник ) прийнято участь у відповідній закупівлі та згідно Тендерної документації Замовника подано тендерну пропозицію на предмет закупівлі «Проведення експертного обстеження та технічного огляду автонавантажувача моделі 41.015» (код 71630000-3 згідно ДК 021:2015 - Послуги з технічного огляду та випробовувань).
За результатами проведеної закупівлі, Замовником 26.05.2023 прийнято рішення за № 233, згідно якого ДП «Тернопільський ЕТЦ» визнано переможцем процедури закупівлі «відкриті торги» та про намір укласти договір із переможцем. Згідно зазначеного рішення, куратору доручено укласти договір з переможцем відповідно до умов тендерної документації згідно чинного законодавства. Окрім рішення за № 233 від 26.05.2023 в системі "Прозорро" жоден документ Замовником більше не оприлюднювався. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, як це передбачено п. 8 ч. 1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовником не оприлюднено.
Не зважаючи на відсутність вказаних документів Замовника, ДП "Тернопільський ЕТЦ", щоб не втрачати в подальшому час, прийнято рішення та завантажено до системи "Прозорро" перелік документів, що згідно Тендерної документації вимагається від переможця закупівлі.
В подальшому, за невідомих нам причин, без оприлюднення відповідного рішення, через систему "Прозорро" стало відомо, що рішення про визнання нас переможцем анульовано, та повторно визнано переможцями закупівлі із повторним наданням терміну для обґрунтування аномально низької цінової пропозиції, на що ДП "Тернопільський ЕТЦ" у встановлені строки знову (повторно) надано відповідне обґрунтування. Згодом, до системи "Прозорро" завантажено рішення Замовника від 31.05.2023 № 243 та від 02.06.2023 № 249, згідно яких нашому підприємству за невідомих причин, аж двічі відхилили нашу тендерну пропозицію. Термін оскарження вказаних рішень визначено до 08.06.2023 до 00 год. 00 хв. Але, як вбачається із вже оприлюдненої інформації, це не завадило Замовнику визначити переможцем іншого Учасника, із більш коштовною тендерною пропозицією.
Зазначаємо, що ДП «Тернопільський ЕТЦ» вчасно, ще до публікації (оприлюднення) Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, передбаченого п. 8 ч. 1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", подав всю необхідну документацію, яка вимагалася від переможця. Тому твердження в оскаржуваних рішеннях, що ДП "Тернопільський ЕТЦ" не надано документи визначені п. 2 вимог до переможця, а саме Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізичну особу, яка є Учасником процедури закупівлі, керівника учасника процедури закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), відсутня не знята або не погашена у встановленому законом порядку судимість та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, виданого відповідним територіальним органом Міністерства внутрішніх справ, у повній мірі не відповідає дійсності.
Рішення Замовника про відхилення (анулювання) нашої тендерної пропозиції, щодо яких подається дана вимога, є надуманими, прийнятими із порушеннями норм чинного законодавства в сфері Публічних закупівель, а визнання переможцем іншого Учасника в строки для оскарження даних рішень містять у собі підстави вважати про наявність корупційної складової.
Також ДП «Тернопільський ЕТЦ» звертає увагу, що довідку про не судимість завантажено до системи "Прозорро" одразу після її отримання, як було прописано в гарантійному листі, а саме 31.05.2023 року. Зазначаємо, що Згідно з пунктом 44 Особливостей, та постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», переможець процедури (резидент або нерезидент) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель "Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю", повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
До електронної системи закупівель «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» не завантажено (оприлюднено) й по сьогоднішній день, тому виникає питання, як повинні були рахуватися 4 дні на оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Так як, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100%. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
ДП «Тернопільський ЕТЦ» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, керуючись ст. 3, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст 19 Конституції України вимагаємо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення від 31.05.2023 та 02.06.2023 про відхилення (анулювання) тендерної пропозиції ДП "Тернопільський ЕТЦ", повернувши при цьому статуси Учасників закупівлі до стану, який існував до прийняття оскаржуваних рішень.
При відмові у задоволенні даної вимоги, будемо змушені звернутися до вище стоячих органів оскарження із висвітлення всіх порушень, зазначених вище.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 07.06.2023 16:42
- Протокол рішення УО від 09.06.2023 №262.pdf 09.06.2023 13:38
Дата подачі:
07.06.2023 16:43
Вирішення:
Згідно протоколу рішення УО від 09.06.2023 №262
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга на рішення замовника щодо анулювання рішення про визнання переможцем та рішення про відмову у визнанні учасника переможцем
Номер:
651e29901ec6473c9ac28e2eb90d812a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-10-008749-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника щодо анулювання рішення про визнання переможцем та рішення про відмову у визнанні учасника переможцем
Скарга:
Замовником торгів розпочато та проведено процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі : UA-2023-05-10-008749-a. ДП «Тернопільський ЕТЦ» (надалі - Скаржник ) прийнято участь у відповідній закупівлі та згідно Тендерної документації Замовника подано тендерну пропозицію на предмет закупівлі «Проведення експертного обстеження та технічного огляду автонавантажувача моделі 41.015» (код 71630000-3 згідно ДК 021:2015 - Послуги з технічного огляду та випробовувань).
За результатами проведеної закупівлі, Замовником 26.05.2023 прийнято рішення за № 233 , згідно якого ДП «Тернопільський ЕТЦ» визнано переможцем процедури закупівлі «відкриті торги» та про намір укласти договір із переможцем. Згідно зазначеного рішення, куратору доручено укласти договір з переможцем відповідно до умов тендерної документації згідно чинного законодавства. Окрім рішення за № 233 від 26.05.2023 в системі "Прозорро" жоден документ Замовником більше не оприлюднювався. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, як це передбачено п. 8 ч. 1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовником не оприлюднено.
Не зважаючі на відсутність вказаних документів Замовника, ДП "Тернопільський ЕТЦ", щоб не втрачати в подальшому час, прийнято рішення та завантажено до системи "Прозорро" перелік документів, що згідно Тендерної документації вимагається від переможця закупівлі.
В подальшому, за невідомих нам причин, без оприлюднення відповідного рішення, через систему "Прозорро" стало відомо, що рішення про визнання нас переможцем анульовано, та повторно визнано переможцями закупівлі із повторним наданням терміну для обгрунтування аномально низької цінової пропозиції, на що ДП "Тернопільський ЕТЦ" у встановлені строки знову (повторно) надано відповідне обгрунтування.
В подальшому, до системи "Прозорро" завантажено рішення Замовника від 31.05.2023 № 243 та від 02.06.2023 № 249, згідно яких нашому підприємству за невідомих причин, аж двічі відхилили нашу тендерну пропозицію. Термін оскарження вказаних рішень визначено до 08.06.2023 до 00 год. 00 хв. Але, як вбачається із вже оприлюдненої інформації, це не завадило Замовнику визначити переможцем іншого Учасника, із більш коштовною тендерною пропозицією.
Зазначаємо, що ДП «Тернопільський ЕТЦ» вчасно, ще до публікації (оприлюднення) Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, передбаченого п. 8 ч. 1 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", подав всю необхідну документацію, яка вимагалася від переможця. Тому твердження в оскаржуваних рішеннях, що ДП "Тернопільський ЕТЦ" не надано документи визначені п. 2 вимог до переможця , а саме щодо Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізичну особу, яка є Учасником процедури закупівлі, керівника учасника процедури закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), відсутня не знята або не погашена у встановленому законом порядку судимість та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, виданого відповідним територіальним органом Міністерства внутрішніх справ, у повній мірі не відповідає дійсності.
Оскаржувані рішення Замовника про відхилення (анулювання) нашої тендерної пропозиції є надуманими, прийнятими із порушеннями норм чинного законодавства в сфері Публічних закупівель, а визнання переможцем іншого Учасника в строки для оскарження даних рішень містять у собі підстави вважати про наявність корупціної складової.
Також ДП «Тернопільський ЕТЦ» звертає увагу органу оскарження, що довідку про не судимість завантажено до системи "Прозорро" одразу після її отримання , як було прописано в гарантійному листі, а саме 31.05.2023 року.
Зазначаємо, що Згідно з пунктом 44 Особливостей, та постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», переможець процедури (резидент або нерезидент) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель "Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю", повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. До електронної системи закупівель «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» не завантажено (оприлюднено) й по сьогоднішній день, тому виникає питання , як повинні були рахуватися 4 дні на оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Так як, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100%. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
ДП «Тернопільський ЕТЦ» надав найбільш економічно вигідну тендерню пропозицію, керуючись ст. 3 , ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст 19 Конституції України просимо Вас :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення від 31.05.2023 та 02.06.2023 про відхелення (анулювання) тендерної пропозиції ДП "Тернопільський ЕТЦ", повернувши при цьому статуси Учасників закупівлі до стану, який існував до прийняття оскаржуваних рішень.
При відмові у задоволенні даної скарги, будемо змушені звернутися до вищестоячих органів оскарження із висвітлення всіх порушень, зазначених вище.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 07.06.2023 16:26
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.06.2023 16:32