• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійно-поточний ремонт покрівлі Клеванського закладу дошкільної освіти №1 (ясла-садок) Клеванської селищної ради Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Аварійно-поточний ремонт покрівлі Клеванського закладу дошкільної освіти №1 (ясла-садок) Клеванської селищної ради Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

6 606 709.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 033.55 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 11:15 - 15.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога ( на умови тендерної документації, дискримінаційні вимоги ).

Номер: 0c483fb446784853b9b75856b921bf82
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-004209-a.b2
Назва: Вимога ( на умови тендерної документації, дискримінаційні вимоги ).
Вимога:
Замовником встановлено вимогу: В разі відсутності на сайті https://prozorro.gov.ua інформації про укладений аналогічний договір, учасник має додатково підтвердити факт його укладення, наданням відповідного листа від замовника по такому договору, адресованого замовнику торгів, не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. Скановані (сканований) з оригіналу копії (копію) листів-відгуків (листа-відгука) про співпрацю за всіма договорами від замовників, що вказані в Таблиці згідно Форми 3. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Відгук має містити посилання на номер даної процедури закупівлі. В даній процедурі закупівлі аналогічним договором вважається договір на надання послуг з поточного ремонту або будівництва або реконструкції або капітального ремонту покрівлі будівлі (споруд). Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, та містити посилання на номер даної процедури закупівлі що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси наші та потенційних учасників закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо внести зміни до Тендерної документації замовника в цій частині. В разі не виконання вимоги залишаємо за собою право звернення в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг у тендерній документації прописано наявність діючого сертифіката відповідності вимогам відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база та персонал Учасника має відповідати усім вимогам якості, безпеки та інше, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом на інжиніринг пожежної безпеки та сертифікатом на систему управління щодо протидії корупції, які видані учаснику відповідним сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов торгів. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога ( на умови тендерної документації, дискримінаційні вимоги ).

Номер: aa9713b9b96e434dbbea5688cf0ddb41
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-004209-a.b1
Назва: Вимога ( на умови тендерної документації, дискримінаційні вимоги ).
Вимога:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» вважає умови до Процедури закупівлі викладені в Тендерній документації Замовника такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на наступне: 1. Вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції сертифікату на систему інжиніринг пожежної безпеки, який виданий учаснику відповідним сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» є дискримінаційною, оскільки у цьому документі описані загальні принципи проектування та вимоги до техніки пожежної безпеки. Вони необхідні в таких випадках: • на етапі проектування пожежної безпеки; • під час виконання проектних планів пожежної безпеки; • для управління пожежною безпекою. ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» це перелік ключових моментів, які важливі для практикуючих інженерів з техніки пожежної безпеки та експертних рецензентів, які перевіряють роботу цих фахівців.. Прикладами таких фахівців з пожежної безпеки є інженерні працівники, які займаються питаннями забезпечення пожежної безпеки. Зауважимо, що Інжиніринг пожежної безпеки - комплексний підхід, яким користуються для підтвердження правильності проектування, виконаного виходячи з технічних (робочих) параметрів, тобто використання інженерних методів для визначення того, чи відповідає певний проект заданим технічним (робочим) параметрам. Зважаючи на наведене у Замовника вже розроблений і затверджений проект і технічні характеристики до предмета закупівлі тому дана вимога є не обгрунтованою та не законною. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» дотримується встановлених норм і обов’язків щодо дотримання законодавства України з питань пожежної безпеки на підприємстві та зокрема надасть у складі пропозиції відповідні посвідчення відповідальних працівників що пройшли навчання і відповідні дозвільні документи. Просимо внести зміни в Тендерну документації в цій частині. 2. Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 37001, що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції, які видані Учаснику та чинні протягом усього строку виконання договору підряду. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Крім того, сертифікація не є безкоштовною, що потребує додаткових витрат. ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає право учасників для звернення за роз’ясненнями до замовника і право виставляти замовнику вимоги. Виконати дану умову зможуть лише учасники, які зможуть надати документи ДСТУ ISO 3700. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. В свою чергу Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», у зв’язку з виробничою необхідністю, враховуючи лист Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року, керуючись статтею 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, Стратегії реформування системи публічних закупівель, що затвердження розпорядженням КМУ від 24.02.2016 № 175-р та Планом заходів щодо її реалізації, з метою системного підходу до формування, підтримки та розвитку етичної поведінки учасників під час участі в публічних закупівлях та укладання договорів про закупівлі затверджено Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях Товариство з обмеженою відповідальністю «Прогрес Девелопмент компані» та призначено уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях. Під «настановами» розуміється сукупність вчинків та дій суб’єктів сфери публічних закупівель, які відповідають принципам здійснення закупівель, а також нормам моралі, свідомості чи порядку, що характерні для сучасного суспільства розвинутих демократичних країн. Дії Замовника в частині встановлення у Документації зазначених у вимозі порушують Закон, яким передбачена недискримінація учасників, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні Закупівлі». В разі не приведення Тендерної документації замовника до вимог чинного законодавства залишаємо за собою право оскарження дій в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «У відповідь на ваше запитання до процедури повідомляємо наступне: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до наведеного вище в Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що З метою перевірки надійності учасника стосовно надання послуг/виконання робіт щодо предмету закупівлі у період дії воєнного стану аналогічний договір – договір з предметом, аналогічним до предмету закупівлі, повинен бути розміщений на сайті https://prozorro.gov.ua. В разі відсутності на сайті https://prozorro.gov.ua інформації про укладений аналогічний договір, учасник має додатково підтвердити факт його укладення, наданням відповідного листа від замовника по такому договору, адресованого замовнику торгів, не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. Скановані (сканований) з оригіналу копії (копію) листів-відгуків (листа-відгука) про співпрацю за всіма договорами від замовників, що вказані в Таблиці згідно Форми 3. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Відгук має містити посилання на номер даної процедури закупівлі. В даній процедурі закупівлі аналогічним договором вважається договір на надання послуг з поточного ремонту або будівництва або реконструкції або капітального ремонту покрівлі будівлі (споруд) з аналогічними/тотожними видами робіт, які наведені в Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі». Відповідно, Замовник жодним чином не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників передбачених статті 5 Закону. Водночас зазначаємо, що Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції повинен дотримуватись вимог які встановлені тендерною документацією.».
Статус вимоги: Відхилено