• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Atropine, Neostigmine,Epinephrine,Norepinephrine ,Dopamine,Azithromycin ,Enalapril,Drotaverine ,Metoclopramide ,Omeprazole ,Moxifloxacin ,Betahistine,Hydazepam, Dexamethasone,Ketorolac ,Myramistin ,Pentoxifylline ,Dexamethasone ,Spironolactone ,Spironolactone ,Glucose,Povidone-iodine ,Chlorhexidine ,Barium sulfate without suspending agents ,Tropicamide ,Oxybuprocaine ,Colistin ,Cefazolin ,Cefuroxime ,Metronidazole ,Ampicillin and beta-lactamase inhibitor,Gentamicin ,Clindamycin,Vancomycin ,Multienzymes (lipase, protease etc.),Prednisolone ,Ertapenem ,Tobramycin

Завершена

7 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 625.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2023 07:01 - 15.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: 444c64fa03ef4d798c6a103f165a1d2b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-10-000034-a.c1
Назва: ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Вимога:
ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ДОКУМЕНТАЦІЇ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ UA-2023-05-10-000034-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо зміни тендерної документації, повідомляємо, що Тендерна документація формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України « Про публічні закупівлі») та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога надання гарантійного листа не є дискримінаційною до учасників, оскільки технічне завдання (п.1 абзацу 1 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» тендерної документації) не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Технічне завдання містить вимогу надати лист виробника щодо терміну придатності, яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну придатності. Складене Замовником технічне завдання до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на важкість захворювань, з метою лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування пацієнтів, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати нижчі ціни. (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти певну продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Стосовно спільного листа Мінеконом розвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Отже, тендерна документація відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.05.2023 07:07