-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Євроконтейнери 1100 л для збору ТПВ
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
09.05.2023 16:43 - 14.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
07dfec5d492746638a8e512ace0ebae7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-09-013295-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник!
Нами, як потенційними Учасниками, було проаналізовано тендерну документацію та встановлено наявність дискримінаційних технічних вимог до предмету закупівлі. Так як, в сукупності усім технічним вимогам відповідає товар лише одного невідомого нікому виробника, типу з Сербії, а на ринку постачальник одна компанія ТОВ "ЮА ПРО" яка в свою чергу належить фактичним власникам з білорусії - компанії ТОВ Ренток Груп (яка славиться кількістю поданих скарг на ринку за останні декілька місяців). Вважаємо що не маєте морального права у війну, коли з білоруської території летять дрони і ракети в Україну вбивати дітей і дорослих, закуповувати контейнери в цієї групи компаній.
Такі дії Замовника є порушенням чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині Таблиці 1:
Оскільки наступі вимоги є дискримінацією що не мають підтвердження ні до стандартів EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015:
Щодо першої частини:
1. Пункт 1.4 Викласти в такій редакції: Гарантія не менше 36 місяців з моменту поставки.
Щодо другої частини:
1.Пунк 2.1. Викласти в такій редакції: Корпус контейнера складається з 3 елементів з'єднаних суцільним зварювальним швом: Дно контейнера, передня панель, задня панель зварена з бічними стінками.
2. Пункт 2.2. Викласти в такій редакції:. Дно контейнера має мати зливний отвір у кутку.
3. Пункт 2.3. Викласти в такій редакції: Плащ штампований із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки. З штампованими ребрами жорсткості. Товщина металу не менше 1,25 мм.
4. Пункт 2.4. Викласти в такій редакції: Бічні стінки: штамповані із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки. Зі штампованими ребрами жорсткості. Товщина металу не менше 1,25 мм.
5. Пункт 2.5. Викласти в такій редакції: Опори коліс кріпляться до дна контейнера. Товщина металу не менше 3 мм.
6. Пункт 2.7. Викласти в такій редакції: Кріплення кришки до корпусу контейнера на зварному або на болтовому з'єднанні.
7. Пункт 2.8. Викласти в такій редакції: Гребінка з ребрами жорсткості
8. Пункт 2.9. Викласти в такій редакції: Корпус цапфи: закритий від попадання опадів. Зварне або болтове кріплення до корпусу контейнера.
9. Пункт 2.10 Викласти в такій редакції: Рама контейнера: з профільної труби, товщина металу не менше 3 мм.
10. Пункт 2.12 Викласти в такій редакції: Захисні кутові накладки на передній частині контейнера
2. Привести пункт: «*товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності), не співпадає кількість, відмінна товщина в бік зменшення, невідповідні розміри, а також: контейнер не гарячеоцинкований, корпус контейнера складається не з 3 елементів (дно контейнера, передня панель з бічними стінками, задня панель із бічними стінками) з’єднуються не суцільним зварним швом; дно не плоске (U подібне), без бортів по периметру, не штамповане із цільного листа металу, зі зварним з'єднанням, без штампованих ребер жорсткості на дні контейнера, контейнер стоїть нестійко без коліс на землі, зливний отвір не у кутку; передня панель з бічними стінками та задня панель з бічними стінками – не штамповані із цільного листа металу без зварних з'єднань, без трирівневих вертикальних штампованих ребер жорсткості; без штампованих горизонтальних ребер жорсткості на кутах; передня панель без штампованого прямокутного заглиблення для наклейки; кріплення опор до дна не зварне; не плоска пластикова кришка, без можливості відкриття з трьох сторін, кріпиться до корпусу не болтовим з’єднанням, нерегульована; гребінка не дворівнева (без сходинки), без ребер жорсткості; корпус цапфи не штампований із цільного листа металу без зварних з'єднань, не закритий від попадання опадів, кріплення до корпусу не зварне, без планки, що стикається з рамою контейнера для розподілу навантаження; рама контейнера має не П подібний профіль, без бортику по периметру на рамі для захисту від потрапляння опадів у контейнер; ручки на корпусі розташовані не у відповідності до технічного завдання; диск коліc не пластиковий; без штампованих горизонтальних ребер жорсткості на накладках; стан контейнера не новий; тощо»*, тобто не є гіршими технічними характеристиками - до законодавчо дозволеного як аналогічний товар.
3. Довідку довільної форми, щодо гарантійного терміну експлуатації товару, в процесі їх експлуатації, має становити не менше 12 місяців з моменту поставки; викласти в новій редакції: не менше 36 місяців, оскільки якісний товар не може мати таку малу гарантію.
4. Пункт «За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 10 % від вказаної суми» викласти в новій редакції: «За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 2 % від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 30 % від вказаної суми», оскільки виробник має мати товар в наявності або мати змогу його вчасно виготовити і постачати.
5. . Пункт «За порушення умов Договору щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 % від вартості неякісного Товару» викласти в новій редакції: «За порушення умов Договору щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 % від вартості неякісного Товару, та неякісний товар має бути замінено за рахунок Постачальника.» оскільки виробник має забезпечувати якість перш за все.
В Україні налічується що найменше 5 виробників аналогічної якості товару (оцинковані контейнери для сміття) і нема потреби закуповувати товар іноземного походженням, який значно дорожче.
Підтримайте Українського виробника.
У випадку не виправлення порушення та не виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2023 20:16
Вирішення:
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення.
Насамперед зауважуємо, що Замовником розроблено тендерну документацію згідно чинного законодавства України.
Так як, п. 31 ч.1 ст. 1 Закону встановлює, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пункт 32 ч. 1 ст. 1 Закону встановлює, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
При цьому, стаття 23 Закону встановлює, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому (відповідь Мінекономрозвитку на запит за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=d571d75d-0e55-4019-bd3c-b874fd659ca6&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv).
Отже, на виконання вимог чинного законодавства України Замовником самостійно розроблено та опубліковано тендерну документації.
При цьому, вимоги до предмету закупівлі визначено Замовником після детального аналізу кон’юктури ринку, тобто попередньо було здійснено моніторинг ринку виготовлення Євроконтейнерів 1100 л для збору ТПВ. Саме після аналізу ринку було визначено технічні вимоги до предмету закупівлі, що вказані в тендерній документації.
Зауважуємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, оскільки наявні не менше двоє виробників чия продукція відповідає всім в сукупності технічним вимогам, що вказані в тендерні документації. Крім того, Учасники мають змогу надати еквівалент згідно чинного законодавства України та умов тендерної документації.
Враховуючи вище вказане повідомляємо, що Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Порушення з боку Замовника відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.05.2023 16:51