• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плівка рентгенівська медична Agfa CP-BU M синьочутлива; Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B

Завершена

69 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 348.00 UAH
Період оскарження: 09.05.2023 15:33 - 14.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення вимоги про надання гарантийного листа выд виробника

Номер: 2de114daccc64398be350f46a3349fe9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-09-011244-a.b1
Назва: Видалення вимоги про надання гарантийного листа выд виробника
Вимога:
У Додатку № 2 тендерної документації на закупівлю «Плівка рентгенівська медична Agfa CP-BU M синьочутлива, Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B» встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції, а саме: «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів». Вважаємо, що вищевказана вимога є дискримінаційною з наступних підстав: 1. Гарантійний лист від виробника, що вимагається у тендерної документації надається виробником лише одному учаснику, що звужує коло потенційних постачальників до одного. Ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі передбачає, що тендерная документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації Учасників. 2. Гарантійний лист від виробника, що вимагається у тендерної документації не впливає на порядок здійснення постачання продукції, не належать до предмета закупівлі та ліше створюють додаткові умови для Учасників. П. 56 Методичних рекомендацій «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про захист економічної конкуренції» прямо вказує на таке порушення та вимагаэ його усунення. Згідно діючого законодавства України Методичні рекомендації є обов’язковими до виконання Замовниками. З огляду на вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» наполегливо просимо видалити умову про надання гарантійного листа від виробника продукції, що є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вимогу (Скаргу) щодо видалення вимоги про надання гарантійного листа від виробника, ID: UA-2023-05-09-011244-A.B1 (надалі - Вимога), подану в період оскаржень закупівлі за предметом «Плівка рентгенівська медична Agfa CP-BU M синьочутлива; Суха медична плівка Agfa DRYSTAR DT 5.000I B», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-09-011244-a (надалі - Закупівля), повідомляємо наступне. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та недопущення до участі у відкритих торгах недобросовісних учасників, до «Загальних вимог» Додатку № 1 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ТА ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 – «Частини до аудіо- та відеообладнання» тендерної документації по Закупівлі включено п. 1.2, а саме: «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів». У ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації, зокрема, зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У відповідності до ч. 1 ст. 5 Закону, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також нагадуємо, що всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником, відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги, згідно з оприлюдненим оголошенням та тендерною документацією, то це не означає, що Замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Основним параметром оцінки пропозицій учасників є відповідність запропонованого ними товару вимогам тендерної документації, тобто технічні параметри повинні бути не гіршими за вказані у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації. Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійснення закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції. Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі. Окрім цього, варто зазначити, що метою дотримання принципів добросовісної конкуренції всі Учасники можуть запропонувати товар, який є еквівалентом заявленого у тендерній документації, але технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ніж ті, які ми вимагаємо, як Замовник торгів. У відповідності до Закону до «Загальних вимог» Додатку № 1 до оголошення «ТЕХНІЧНІ ТА ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 – «Частини до аудіо- та відеообладнання» тендерної документації по Закупівлі включено «Примітки», а саме: «У разі, якщо у даних медико-технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що медико-технічні вимоги містять вираз (або еквівалент). Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією документацією, то у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну характеристику пропонованого товару у вигляді таблиці.» Тобто, вимога про надання гарантійного листа виробника чи офіційного представника виробника на території України встановлена з метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару. У зв’язку із ситуацією, що склалася на ринку, є вірогідність поставки фальсифікованої неякісної продукції. Надання вищезазначеного гарантійного листа підтверджує можливість постачання оригінального товару, а також визначення спроможності Учасниками поставити товар у кількості, та в терміни, визначені Тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація по Закупівлі складена з дотриманням чинного законодавства України, в т. ч. з урахуванням вимог ч. 4 ст. 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як «ТЕХНІЧНІ ТА ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ» Закупівлі не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників та, як наслідок, не обмежують коло потенційних учасників і відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2023 15:38