-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
вугілля кам’яне
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету.
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
09.05.2023 13:49 - 07.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
f42d9cbd64124c6e8232e524b13b8f1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-09-008143-a.a5
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
13 червня 2023 року Замовником було оприлюднено рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС». Таке рішення вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf.asice (59).zip 18.06.2023 18:35
- Скарга АМКУ.pdf 18.06.2023 18:35
- 9.ЕБГ ПРОМТОПРЕСУРС UA-2023-05-09-008143-a.zip 18.06.2023 18:35
- довідка покриття.zip 18.06.2023 18:35
- рішення від 20.06.2023 № 8947.pdf 20.06.2023 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2023 №9713.pdf 04.07.2023 18:25
- рішення від 03.07.2023 № 9713.pdf 06.07.2023 15:11
- пояснення в АМКУ.doc 21.06.2023 12:07
- Пояснення в АМКУ 21.06.23.pdf 21.06.2023 12:07
- Протокол скасув. відхил. Промтопресурс.pdf 06.07.2023 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2023 19:04
Дата розгляду скарги:
03.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2023 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.07.2023 15:11
Дата виконання рішення Замовником:
06.07.2023 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Вимога
Є відповідь
НЕЗАКОНЕЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:
a85e6ab313114daeb0a08aa9c66b4445
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-09-008143-a.b4
Назва:
НЕЗАКОНЕЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.44 Особливостей (у редакції до 19.05.2023 це пункт 41 Особливостей), Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Тобто немає такої підстави для відхилення вже, як невідповідність забезпечення тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Ця підстава була у редакції що діяла до 20.04.2023 року. Тобто до 20.04.2023 року усувати помилки у банківській гарантії не можна було, а от після цієї дати можна. Вже є купа рішень АМКУ щодо цього, додатково можете проконсультуватися на майданчику, через який ви оголошуєте тендери і вам це підтвердять. Тож з метою усунення затягування строків через оскарження до АМКУ, просимо повернути нас на кваліфікацію та надати нам 24 години на усунення даної помилки
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2023 14:56
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник не має технічної можливості скасувати рішення про відхилення пропозиції. Ви можете звернутись в АМКУ зі скаргою, за результатами якої будуть здійснюватись наступні рішення Замовника по процедурі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
bea0dfe9bc6944fda23c41524509777d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-09-008143-a.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
12 травня 2023 року Замовником було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів особливостей і завантажено файли тендерної документації (із подальшими змінами від 30.05.2023 року). Зі змісту якої вбачається наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Загалом положення документації суперечать Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (23).pdf 01.06.2023 23:47
- Скарга (23).pdf.asice.zip 01.06.2023 23:47
- рішення від 05.06.2023 № 7951.pdf 05.06.2023 19:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.06.2023 23:50
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.06.2023 19:04
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
0885a09ce63a4b82a0f0ae8070aeaf89
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-09-008143-a.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
12 травня 2023 року Замовником було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів особливостей і завантажено файли тендерної документації (із подальшими змінами від 12.05.2023 року). Зі змісту якої вбачається наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Загалом положення документації суперечать Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 13.05.2023 21:59
- Скарга.pdf.asice.zip 13.05.2023 22:00
- ЛИСТ_page-0001 (11).pdf 13.05.2023 22:00
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами (7) (48).pdf 13.05.2023 22:00
- Досвід виконання.pdf 13.05.2023 22:01
- Рішення від 16.05.2023 № 6620.pdf 16.05.2023 17:31
- рішення від 25.05.2023 № 7386.pdf 25.05.2023 18:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2023 № 7277.pdf 25.05.2023 18:51
- Рішення від 24.05.2023 № 7277.pdf 26.05.2023 17:31
- пояснення в АМКУ.doc 19.05.2023 00:03
- Пояснення в АМКУ.pdf 19.05.2023 11:42
- ДСТУ 4096-5-6 сторінки.pdf 22.05.2023 15:12
- ДСТУ 3472-2015.pdf 22.05.2023 15:12
- ДСТУ-ISO_14001-2015-.pdf 22.05.2023 15:12
- Доручення.pdf 22.05.2023 15:12
- Пояснення в АМКУ (доповнення).pdf 22.05.2023 15:12
- dstu_iso_45001_2019.pdf 22.05.2023 15:13
- пояснення в АМКУ доповнення.doc 22.05.2023 15:13
- ДСТУ 4096-1 стор.pdf 22.05.2023 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2023 22:08
Дата розгляду скарги:
24.05.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2023 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2023 17:32
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2023 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Вимога
Вирішена
Дискрімінаційні вимоги в ТД
Номер:
b2c4f801a40e40a7af41420b49b0bba6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-09-008143-a.a1
Назва:
Дискрімінаційні вимоги в ТД
Вимога:
Брусницька сільська рада
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом Тверде паливо (вугілля кам’яне) (09110000-3) (ДК 021:2015), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-09-008143-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
Вважаємо дискримінаційними наступні вимоги по зазначених позиціях:
1.1. Відповідно до п 4.4 Розділу 1 Тендерної документації (далі - ТД): Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа(ів) авторизації від виробника(ів) або його офіційного представника/дилера тощо (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника (довіреність ) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
1.2. Згідно п. 1 Розділу 3 ТД: В складі пропозиції подається довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а також Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» стосовно оптової торгівлі твердим паливом, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент подання пропозиції.
1.3. Згідно п. 7 Розділу 3 ТД: Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
1.4. Відповідно до п. 2.4 Технічного завдання: Довідка в довільній формі із посиланням на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року. (У випадку, якщо доступ до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з оцінки впливу на довкілля).
1.5. Згідно абз.2 п. 2.5 Учасник повинен використовувати систему управління безпеки ланцюга постачань стосовно оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), що засвідчує використання учасником вказаної системи менеджменту безпеки ланцюга постачань, який виданий учаснику з зазначенням коду ДКПП 46.71 та копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 чинний на момент подання пропозиції та виданий учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації, чинний на момент проведення сертифікації та інформацію, що видана на ім’я такого Учасника з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника за І квартал 2023 року.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, який має можливість надання ВСІХ відповідних документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання які спроможні поставити необхідний товар належної якості.
Зазначаємо, що відповідно до п. 29 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2023 зі змінами): У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Враховуючи те, що вугілля кам’яне також є твердим паливом, тим паче саме цей код ДК обрав Замовник, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом.
Повідомляємо, що національним стандартом для вугілля кам’яного (суміші вугілля) є ДСТУ 7146:2010.
Відповідно до наведеного ДСТУ – відсутні такі вимоги як: документ від товаровиробника (довіреність ) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні; сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»; підтвердження акредитації органу з оцінки відповідності; висновок з оцінки впливу на довкілля; сертифікат ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT); сертифікат системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018; підтвердження сфери акредитації органу з сертифікації, а також відсутні вимоги, щодо надання постачальниками інформації, що видана на ім’я такого Учасника з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника за І квартал 2023 року.
Тож, Вами встановлено вимоги на власний розсуд, всупереч положенням національного стандарту, а як наслідок і всупереч положенням п. 29 Постанови КМУ від 12.10.22 року №1178.
Отже, привести Тендерну документацію у відповідність по Постанови №1178, шляхом виключення вищенаведених дискримінаційних вимог.
2. Відповідно до п. 2 Розділу 3 ТД: Гарантія повинна бути видана банком, що зазначений в довідці про відкриті рахунки, що видана ДПСУ на умовах грошового забезпечення (покриття).
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлена Вами вимога значно обмежує учасників у виборі банку гаранта для забезпечення участі у Закупівлі. Вважаємо, що Замовником не доведено необхідність встановлення цієї вимоги в Тендерній документації, та просимо виключити її та надати учасникам можливість вільно обирати банк для надання гарантії.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на умови_UA-2023-05-09-008143-a.docx 11.05.2023 12:14
Дата подачі:
11.05.2023 12:14
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що при внесенні змін в тендерну документацію Замовником будуть враховані Ваші пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено