-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо та бензин А-92
Дизельне паливо та бензин А-92
Завершена
4 616 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2018 11:44 - 15.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога до замовника за № UA-2018-02-02-001325-b
Номер:
a041707cdb5341008c9d6f2157c69e18
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-02-001325-b.c1
Назва:
вимога до замовника за № UA-2018-02-02-001325-b
Вимога:
Вих. № 130
Від 03.03.2018 р.
Голові тендерного комітету
відокремленого підрозділу
Національного університету біоресурсів і природокористування України
«Великоснітинське навчально-дослідне
господарство імені О.В.Музиченка»»
08540, Київська область, Фастівський район,
с. Велика Снітинка, вул. Центральна, 101
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД”,
код ЄДРПОУ 31202724
88000, Закарпатська обл., м. Ужгород,
вул. Анкудінова, 4; Тел. (044) 247-98-59
ЗВЕРНЕННЯ
щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника
під час проведення торгів, що проводяться за оголошенням № у ЦБД: UA-2018-02-02-001325-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі по предмету
закупівлі: 09130000-9 – нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-92)
21.02.2018р. опубліковано відомості про те, що Відокремленим підрозділом Національного університету біоресурсів і природокористування України «Великоснітинське навчально-дослідне господарство імені О.В.Музиченка»» (код ЄДРПОУ 33441774) (далі - ВПНУБІПУ „ВНДГ імені О.В.Музиченка»/Замовник) прийнято рішення, затверджене протоколом №07/03 про вивчення пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (далі – Рішення) та визнання переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю 09130000-9 – нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-92) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХОЙЛ НК» (далі ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” та/або Учасник 1) із загальною вартістю тендерної пропозиції 2 605 512,00 (два мільйони шістсот п’ять тисяч п’ятсот дванадцять) грн. 00 коп. з ПДВ.
Враховуючи те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”/Учасник) взяло участь у процедурі відкритих торгів, які проводив Замовник на закупівлю 09130000-9 – нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-92) –відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2018-02-02-001325-b, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozzoro”), - як Учасник, користується своїм правом на оскарження рішення від 21.02.2018р. згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. (далі – Закон) та подає звернення до Замовника.
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ „ТЕХОЙЛ НК”, яка була цим учасником подана для участі у процедурі закупівлі, вважаємо, що вона не відповідає вимогам Замовника, визначеними у додатку 3 тендерної документації ВПНУБІПУ „ВНДГ імені О.В.Музиченка» (далі –ТД), з огляду на наступне.:
З огляду на відомості, що містяться у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців від 11.01.2018 р. ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” код ЄДРПОУ 41486736 засноване лише 28.07.2017р, згідно цього витягу, Статутний капітал Учасника 1 становить 10.000 гривень, а тому досвіду роботи на ринку продажу нафтопродуктів це підприємство може мати тільки за другу половину 2017 року .
З даного приводу слід звернути увагу Замовника на той факт, що 21.12.2017р. відбулися відкриті торги за оголошенням № UA-2017-12-04-002819-c, поданим у ЦБД - Замовником/ДП „Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації”, одним з учасників якого було ТОВ „ТЕХОЙЛ НК”.
Згідно службової записки від 27.12.2017р. про визнання переможця відкритих торгів, пропозицію ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” було відхилено у зв’язку з тим, що „Товариство засноване 28.07.2017р., тому досвіду роботи на ринку продажу нафтопродуктів не має, матеріально-технічна база та обладнання орендовані, працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання відсутні. Штат ТОВ „Техойл НК” складається з однієї людини. Статутний капітал даного товариства становить 10.000 гривень, що ставить під сумнів виконання договору на постачання товару на загальну суму 1 666 170,00 гривень. Досвід виконання аналогічних договорів ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” складається з двох договорів на загальний об’єм товару 3000 л., в свою чергу підприємство має намір укласти договір на поставку нафтопродуктів об’ємом 65100л” – при цьому з таким рішенням тендерного комітету ДП „Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації” ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” погодилось та не оскаржило його у встановленому порядку.
Крім того, слід зазначити про відхилення 30.01.2018р. тендерної пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” при участі в процедурі відкритих торгів, Замовником яких виступав КП „Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району” м. Києва за оголошенням у ЦБД № UA-2017-12-29-000323-c. Підставою відхилення пропозиції Учасника 1 стала невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Безпосередньо той факт, що „Товариство засноване 28.07.2017р., тому досвіду роботи на ринку продажу нафтопродуктів не має. Досвід з виконання аналогічних договорів ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” – загальний об’єм товару 3030л на суму 72814,50 гривень. Статутний капітал даного товариства становить 10.000 гривень, що ставить під сумнів виконання договору на постачання товару на загальну суму 650 400 гривень. ”( цитата з протоколу відхилення тендерних пропозицій ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” КП „Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району м. Києва” № 120-12/5 від 30.01.2018р. та № 120-12/6 від 30.01.2018р.) – і проти такого рішення тендерного комітету Замовника держзакупівель ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” заперечувати не стало та його не оскаржувало.
Крім викладеного у першій частині даного Звернення слід вказати ще на істотні порушення:
Відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції „Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону”, - при визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленими критеріям та вимогам згідно із законодавством. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у ДОДАТКУ № 3 до цієї тендерної документації.
Пунктом 4 Додатку 3 ТД „перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям” передбачено вимогу про надання документів щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Зокрема, п. 4.1., передбачає надання : Інформації щодо досвіду роботи Учасника з вищими навчальними закладами або іншими підприємствами. Підтвердженням цієї вимоги є копії відповідних договорів, у кількості не менше 3 (трьох).
4.2. Листи-відгуки щодо поставки аналогічних товарів у кількості не менше 2 (двох).
Як вбачається з наданої в складі пропозиції до участі у торгах, що відбулись 20.02.2018р. довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 13.02.2018р. за вих. № 5572-02/18/30, Учасник ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” підтверджує виконання трьох аналогічних договорів а саме:
1. Договір № 19/17-1д від 22.01.2018р. укладений із Службою Безпеки України.
Як вказано у копії договору № 19/17-1д від 22 січня 2018р. про закупівлю товарів за державні кошти, ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” зобов’язується у 2018 році поставити та передати у власність СБ України нафту і дистиляти на загальну суму 32 206 080,00 (тридцять два мільйони двісті шість тисяч вісімдесят) гривень.
На підтвердження виконання договору Учасник не надав жодної видаткової накладної, що могло підтвердити виконання цього договору, оскільки фактичне виконання даного договору ще не розпочато його сторонами, що підтверджується інформацією за оголошенням у ЦБД № UA-2017-11-09-001506-c та з веб-порталу використання публічних коштів за 2018 рік: https://spending.gov.ua/web/guest/transaction.
Таким чином, договір № 19/17-1д, укладений 22.01.2018р. між ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” з Службою Безпеки України не може розглядатися як аналогічний, так як виконання договору станом на день проведення відкритих торгів – 20.02.2018 року не розпочато.
2. Договір № Н-2811-17/3 від 28.11.2017р. укладений із Товариством з обмеженою відповідальністю „МАГІСТРАЛЬ”.
Щодо даного договору укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю „МАГІСТРАЛЬ-77”, слід зазначити, що згідно п. 9.1. договору № Н-2811-17/3 від 28.11.2017р., даний договір діє до 31.12.18р., а тому виходячи з його умов не є виконаним. Окрім того, постачальник зобов’язується передати в погоджені сторонами строки, а покупець прийняти і оплатити на умовах, викладених в договорі, нафтопродукти (бензин автомобільний: марки А-95, марки А-92, дизельне паливо) наливом, а не бензовозними нормами. В договорі не вказані технічні регламенти чи ДСТУ яким ці нафтопродукти мають відповідати, відсутня загальна суми договору та не згадується про об’єми постачання.
Цим договором також не передбачено його дострокового виконання і узгодження його дострокового виконання підписане обома Сторонами цього договору, у незалежності від того що написано у відгуку ТОВ„МАГІСТРАЛЬ-77”; Умовою оплати п 4.3 договору № Н-2811-17/3 від 28.11.2017р. – є попередня оплата, у розмірі 100% ціни партії товару на підставі виставленого рахунку-фактури, що є відмінною істотною умовою Договору в порівнянні з п.2.5 проекту договору Замовника (у додатку 5 ТД Замовника) , згідно якого „оплата проводиться по факту отримання товару протягом 30 банківських днів”.
3. Договір № Н-2211-17/9 від 22.11.2017р. укладений із Товариством з обмеженою відповідальністю „БУРТЕХСЕРВІС”.
Предметом договору на поставку нафтопродуктів № Н-2211-17/9 від 22.11.2017р. між сторонами є „постачання в погоджені строки, нафтопродукти (бензин автомобільний, дизельне паливо)” без визначення об’ємів постачання товару, ціни укладеного договору. Пунктом 4.3 встановлена передоплата за отриманий товар. Окрім того, договором не передбачений спосіб постачання товару (бензовозними нормами, у розфасовці по талонах чи скретч-картках з АЗС) при цьому цей договір також діє до 31.12.18р. і на даний час, виходячи з його умов є не виконаним.
Таким чином, враховуючи проект договору, визначений в тендерній пропозиції ВПНУБІПУ „ВНДГ імені О.В.Музиченка»/ (додаток 5), та укладений договір № Н-2211-17/9 від 22.11.2017р. між ТОВ „БУРТЕХСЕРВІС” та ТОВ „ТЕХОЙЛ НК”, то цей договір не може підтверджувати наявності у ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” досвіду виконання аналогічних договорив по відношенню до вимог Замовника.
Відповідно ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди в усіх істотних умовах договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів цього виду. За критеріями чинного законодавства, аналогічним договором є договір (двосторонній або декількосторонній), подібний за змістом, своєю природою або предметом закупівлі, та своїми істотними умовами. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів про закупівлю: предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент); кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх якості; порядок здійснення оплати; сума, визначена у договорі; термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт; строк дії договору; права та обов’язки сторін; зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; відповідальність сторін. Слід наголосити що визначальним є порядок здійснення оплати (попередня оплата, оплата за фактом поставки з відстрочкою платежу) та предмет договору.
Тобто віднесення договору до „аналогічних договорів” залежить від істотних умов. Основними ознаками аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи, той чи інший цивільно-правовий, господарсько-правовий договір), а також предмет закупівлі.
Виходячи із вказаного та аналізуючи тендерну пропозицію ТОВ „ТЕХОЙЛ НК”, вбачається, що пропозиція Учасника 1 не відповідає заявленим критеріям ВПНУБІПУ „ВНДГ імені О.В.Музиченка» в частині підтвердження наявності досвіду учасника з виконання аналогічних договорів. Надані в складі тендерної пропозиції Учасника 1 „три” договори на підтвердження п. 4.1. Додатку № 3 не є виконаними та не є аналогічними договору з додатку 5 ТД Замовника
Крім того, Учасником ТОВ „Техойл НК” в складі тендерної пропозиції не надано документів на підтвердження своєї діяльності як юридичної особи, що унеможливлює встановлення інформації про кінцевого Беніфіціарного власника ( контролера) юридичної особи учасника-переможця, в тому числі кінцевого беніфіціароного власника контролера... і т.і.
Але Замовник має відхилити тендерну пропозицію Учасників, до яких застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції», рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, а також, у разі порушення норм, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України „Про публічні закупівлі”, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" – але з поданих ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” у складі власної пропозиції документів Беніфіціарного власника встановити взагалі неможливо та про такі відомості у жодному документі учасника-переможця ніде не згадується.
На підставі вище викладеного, вважаємо, що рішення Замовника від 21.02.2018 р. затверджене протоколом №07/03 щодо вивчення пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною учасника та про намір укласти договір з Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ТЕХОЙЛ НК” є незаконним, оскільки подана тендерна пропозиція Учасника 1 не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, а дії ВПНУБІПУ „ВНДГ імені О.В.Музиченка» щодо визнання їх переможцями, суперечать основним принципам здійснення державних закупівель зазначеними в ст. 3 Закону, а саме недискримінації учасників та об'єктивній та неупередженій оцінці пропозицій конкурсних торгів.
З огляду на порушення Закону України «Про публічні закупівлі», допущені Замовником при прийнятті рішення від 21.02.2018 р. затверджене протоколом № 07/03, ТОВ „КАНТ” у строк встановлений абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону (період оскарження з 20.02.2018 11:42 по 04.03.2018 00:00), оскаржує незаконні дії Замовника.
У випадку відхилення Звернення, ТОВ „КАНТ”, керуючись ст. 18 Закону України „Про публічні закупівлі”, має намір звернутися до органу Оскарження для розгляду скарги по суті.
ПРОСИМО:
1. Призупинити процедуру закупівлі, яка проводилась за оголошенням у ЦБД: UA-2018-02-02-001325-b опублікованим на веб-порталі „Prozorro” з предметом закупівлі: 09130000-9 – нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-92) до врегулювання питань, зазначених у даному Зверненні для вивчення викладених у Зверненні фактів та вжиття належних заходів при проведення процедури закупівлі, дотримуючись принципів здійснення закупівель встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Задовольнити Звернення щодо протиправності рішення від 21.02.2018р. затвердженого протоколом № 07/03 за наслідком дій чи бездіяльності Замовника під час процедури проведення торгів за оголошенням у ЦБД: № UA-2018-02-02-001325-b з предметом закупівлі: 09130000-9 – нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-92) та визнати пропозицію ТОВ „ТЕХОЙЛ НК” такою, що не відповідає умовам тендерної документації ВПНУБІПУ „ВНДГ імені О.В.Музиченка» і підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України „Про публічні закупівлі”.
Директор Друзь Ю.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- звернення.pdf 03.03.2018 16:48
- відповідь ТОВ КАНТ .doc 07.03.2018 11:51
Дата подачі:
03.03.2018 16:48
Вирішення:
Відповідь надана у доданому файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2018 15:25
Підтвердження вирішення:
Відповідь надана у доданому файлі.