-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
1 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2018 19:33 - 25.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження умов тендеру
Номер:
1ae6e48acdba46ee951af9c600c5a83f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000607-b.b1
Назва:
Оскарження умов тендеру
Вимога:
Детально у вкладених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Чернівці ЛШМД.docx 10.01.2018 12:10
- рішення від 14.09.2017 № 6385.PDF 10.01.2018 12:10
Дата подачі:
10.01.2018 12:10
Вирішення:
Згідно Наказу №2092, від 19.12.2016 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України предмет закупівлі визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника, а не обов'язку. В даному випадку Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів вцілому, відповідно до медико – технічних вимог для потреб ОКУ «Лікарня швидкої медичної допомоги». Оскільки наша лікарня є багатопрофільною, і проводить значну кількість планових та ургентних втручань, та керуючись Локальним протоколом лікарських засобів ОКУ «Лікарня швидкої медичної допомоги», для проведення анестезіологічного забезпечення оперативних втручань (згідно протоколів), одномоментно застосовуються наркотичні та наркозні препарати. З метою забезпечення безперебійного здійснення операцій та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутністі якогось із перелічених в тендерній документації препартів, що може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо за необхідне, щоб закупівля та поставка наркотичних і наркозних препаратів здійснювалась вцілому.
Наявність авторизаційних листів виробників необхідна з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає документація. Крім того наявність авторизаційного листа, надасть додаткові гарантії поставки товару в умовах високого рівня інфляції, що забезпечить безперебійне здійснення оперативних втручань необхідними медикаментами.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження умов тендеру
Номер:
47f9501ff86b4d0c9c3fe0ed00e92750
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-05-000607-b.c2
Назва:
Оскарження умов тендеру
Скарга:
Оскарження умов тендеру
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Чернівці.pdf 16.01.2018 14:00
- Платіжне доручення.pdf 16.01.2018 14:00
- Рішення від 18.01.2018 № 412 + Лист Замовнику.pdf 19.01.2018 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2018 № 942.pdf 05.02.2018 19:55
- Рішення від 02.02.2018 № 942.pdf 07.02.2018 20:32
- Протокол 22.01.2018 17:21
- Тендерна документація нова редакція 22.01.2018 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2018 14:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.02.2018 20:32
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.02.2018 20:32