• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл.

Завершена

8 013 888.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 138.88 UAH
Період оскарження: 08.05.2023 17:28 - 13.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Корупційна складова, щодо акту зустрічі

Номер: 7541dad16fca4e4e8035bda256a2a1f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-013357-a.a2
Назва: Корупційна складова, щодо акту зустрічі
Вимога:
1.11. - Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність включити до тендерної документації вимогу для учасника, якому для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції є необхідність звірити обсяги робіт по наданню послуги відвідавши об’єкт в період звернення за роз’ясненнями, на якому будуть здійснюватися роботи по наданню послуги, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист); Вимога не правомірна враховуючи корупційну складову ми не маємо права зустрічі з Замовником тому , що Замовник буде наперед знати кількість Учасників, а це вже корупція. АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місце знаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо надання учасниками акту попереднього огляду предмета закупівлі (об’єкту) підписаний представником замовника та представником учасника та завірений печатками. Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці ознайомитися з проектно-кошторисною документацією, яка потрібна для здійснення поточного ремонту даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл. та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідної довідки про огляд. Також зазначаємо, що Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України на які ви посилаєтесь не має ніякого відношення до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників

Номер: 8f18adf0029c49908eeda560df16ad4b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-013357-a.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Наявність фінансової спроможності яка підтверджується фінансовою звітністю 3. Учасник повинен надати фінансову звітність, яка підтвердить, що обсяг річного доходу учасника не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Звітність подається за останній звітній період, тобто за 2022 рік. Вимога дискримінаційна тим більш у воєнний час за 2022 рік мати фінансові результати не менше 8013888грн. це звуження кількості Учасників, а це вже є дискримінація і порушення ст. 5. Закону. Просимо прибрати дану вимогу яка не відповідає Закону. З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Коломийський ліцей №5 у своїй тендерній документації зазначив дану вимогу, що передбачена законом та не є дискримінаційною. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). З огляду на те, що роботи з поточного ремонту даху є дороговартісними і потребують підтвердження для Замовника, що Учасники матимуть фінансову спроможність для виконання даних робіт так як аванс не передбачений і вимагає від Учасника 100 % виконання робіт
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника про скасувавння закупівлі

Номер: 2a60ff8b39c84842849c6a6faebe51a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-013357-a.b3
Назва: Скарга на рішення замовника про скасувавння закупівлі
Скарга:
Керуючись пунктами 55-67 Особливостей, статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, подаємо Скаргу на неправомірне рішення Замовника про скасування процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 13.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2023 19:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2023 12:57
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2023 08:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Рішення від 23.05.2023р. №71 про відміну процедури закупівлі — "Поточний ремонт даху Коломийського ліцею №5 імені Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, пр. Грушевського 64, м. Коломия, Івано-Франківської обл."
Автор: ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", Павлюк Олександр +380951367957 bud-2020@ukr.net