• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

525 549.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 627.74 UAH
Період оскарження: 08.05.2023 16:59 - 13.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 77483667769849a9b53b3a34ad20c42f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-012658-a.c3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимога, яка зазначена в Додатку №1 п.2.3. На кожного працівника, зазначеного в довідці, надати чинний висновок психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки. Вимога Замовника про надання "чинного протоколу психофізіологічного обстеження працівників" для нас, як для потенційного учасника є дискримінаційною, та такою, що порушує права та законні інтереси під час участі в Закупівлі, з огляду на наступне. Підсумовуючи вищезазначене, встановлена вимога Замовника надати: "На кожного працівника надати у складі пропозиції: чинний протокол психофізіологічного обстеження працівників" є для Нас дискримінаційною, з огляду на те, що Скаржник відповідно до діючих норм законодавства з охорони праці щодо проходження медичних оглядів працівників керується Наказом МОЗ № 246 від 21.05.2007, в наших працівників наявні Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач та наявні висновки психофізіологічної експертизи працівника щодо відповідності до професійних вимог з виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України №263/121 від 23.09.94 "Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі". Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі. Ч.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наполягаємо на видалені вимоги, яка була визнана, як дискримінаційна постійно діючою колегією АМКУ. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. В якості доказу(ів) надаємо: - Рішення постійно діючої колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р. (п.5)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі за текстом – Замовник) було уважно проаналізовано вимогу UA-2023-05-08-012658-a. C3 (далі за текстом – Вимога) подану у процедурі закупівлі: ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва). На основі аналізу Вимоги Замовник зробив висновок, що тендерна документація Замовника, яка опублікована в процедурі Закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація, ТД), зокрема надання у складі тендерної пропозиції відповідно до п . 2.4. Додатку № 1 до тендерної документації: - п.2.4. У довідці обов’язково мають бути зазначені відомості щодо наявності: - електрозварника та/або електрогазозварника. Надати на нього чинне свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 та правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13. Надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В.; надання Учасником якого не вбачає жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів Учасника та відповідають чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з огляду на наступне. Звертаємо увагу, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, в якій обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Зокрема, зауважимо Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до ст.5 ЗУ «Про Охорону праці», працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text Відповідно до «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» затвердженого Наказом МОЗ України 21.05.2007 N 246, медичними протипоказаннями в доповнення до загальних медичних протипоказань є не придатність за психофізіологічними показниками для виконання робіт на висоті. Враховуючи особливості виконання робіт по предмету закупівлі, наявність чинного протоколу психофізіологічного обстеження працівників є обґрунтованою. Відповідно до «Порядку організації та проведення психофізіологічної експертизи працівників для виконання робіт підвищеної небезпеки, та тих, що потребують професійного добору", підготовлено Міністерством охорони здоров'я України спільно з Державним комітетом України з нагляду за промисловою безпекою, охороною праці та гірничого нагляду від 01.07.2008, передбачено, що Порядок організації та проведення психофізіологічної експертизи передбачає, в тому числі: - результати психофізіологічного обстеження працівника оформляються протоколами за формами МОЗ України та реєструються в журналах; - за результатами психофізіологічної експертизи за формою складається Висновок психофізіологічної експертизи, в якому вказується відповідність (невідповідність) професійним вимогам до виконання (назва робіт) та можливість (неможливість) бути допущеним до виконання конкретного виду робіт; - протоколи, Висновок психофізіологічної експертизи надаються працівнику та суб'єкту господарювання (замовнику), який зберігає їх 10 років. Звертаємо Вашу увагу, що результати психофізіологічного обстеження працівників оформлюються протоколом, на основі якого і видаться Висновок. Враховуючи вищезазначене, Учасник не має обмежень для отримання зазначеного протоколу, адже він є первинним документом щодо Висновку, а також дана вимога не порушує його права та законні інтереси.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 405b9c1d409c4f1d8b840a8df64014f3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-012658-a.c2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимога, яка зазначена в Додатку №1 п.2.4. У довідці обов’язково мають бути зазначені відомості щодо наявності: - електрозварника та/або електрогазозварника. Надати на нього чинне свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 та правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13. Надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В. Відповідно до Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) ніяких зварювальних, або газозварювальних робіт не передбачено. З якою метою ви вимагаєте наявність: - електрозварника та/або електрогазозварника? З метою обмеження кількості учасників процедури закупівлі? При облаштуванні систем пасивного блискавкозахисту не проводяться жодних зварювальних робіт все здійснюється при допомозі злучників. Ваша вимога не узгоджується з Переліком видів робіт, які будуть виконуватися працівниками (фахівцями) відповідно до Технічного завдання "(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)" Додаток № 3 до тендерної документації. Таким чином, претендувати на перемогу зможуть тільки ті учасники закупівлі в яких наявний в штаті наявний працівник посада - електрозварник та/або електрогазозварник. Тим самим ви, Замовник дискримінуєте Учасників, ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного Учасника процедури закупівлі та навмисно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі. Ч.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наполягаємо на видалені вимоги, яка була визнана, як дискримінаційна постійно діючою колегією АМКУ. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. В якості доказу(ів) надаємо: - рішення постійно діючої колегії АМКУ від 15.11.2022 № 6756.pd (п.4)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі за текстом – Замовник) було уважно проаналізовано вимогу UA-2023-05-08-012658-a. c2 (далі за текстом – Вимога) подану у процедурі закупівлі: ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва). На основі аналізу Вимоги Замовник зробив висновок, що тендерна документація Замовника, яка опублікована в процедурі Закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація, ТД), зокрема надання у складі тендерної пропозиції відповідно до п . 2.4. Додатку № 1 до тендерної документації: - п.2.4. У довідці обов’язково мають бути зазначені відомості щодо наявності: - електрозварника та/або електрогазозварника. Надати на нього чинне свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 та правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13. Надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В.; надання Учасником якого не вбачає жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів Учасника та відповідають чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з огляду на наступне. Звертаємо увагу, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, в якій обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Зокрема, зауважимо Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Звертаємо Вашу увагу, що відомість обсягів робіт за цією закупівлею поміж іншим містить роботи із монтажу обладнання , деяке з яких можливо встановити лише з допомогою зварювання. Крім того, зважаючи на кваліфікаційні вимоги щодо провадження робіт з монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту визначених наказом МНС від 29.09.2011 № 1037, наявність «електрозварника ручного зварювання (газозварника)» є обов’язковою. Отже, вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: f9e39e2e9b8c4b56a3b09fbcfea80816
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-012658-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Вимога, яка зазначена в Додатку №3, щодо надання учасниками - сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013, Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», виданий органом сертифікації з інформацією щодо встановлення систем блискавкозахисту є дискримінаційною і не узгоджується з чинним законодавством України. Стандарти інформаційної безпеки, згідно сертифікату ISO/IEC 27001:2013 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 розроблені за допомогою НБУ (національного банку України). Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише Українські банки задля захисту інформації. Вами, як Замовником ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва). Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі, яку оголосив Замовник і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику ніяких додаткових гарантій. Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яка зазначена вами в своїй тендерній документації "не передбачена" та "не узгоджується" з чинним законодавством України. Ч.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Наполягаємо на видалені вимоги, яка була неодноразово визнана, як дискримінаційна. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. В якості доказу(ів) надаємо: - рішення постійно діючої колегії АМКУ № 4063 від 03.03.2021р. - рішення постійно діючої колегії АМКУ № 361 (п.4) від 11.01.2023р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі за текстом – Замовник) було уважно проаналізовано вимогу UA-2023-05-08-012658-a.a1 (далі за текстом – Вимога) подану у процедурі закупівлі: ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва). На основі аналізу Вимоги Замовник зробив висновок, що тендерна документація Замовника, яка опублікована в процедурі Закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація, ТД), зокрема надання у складі тендерної пропозиції: - сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013, Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», виданий органом сертифікації з інформацією щодо встановлення систем блискавкозахисту; надання Учасником якого не вбачає жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів Учасника та відповідають чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з огляду на наступне. Звертаємо увагу, згідно п. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Зокрема, зауважимо Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Сертифікати ISO – документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості товарів, послуг або робіт. ДСТУ ISO/IEC 27001 - це міжнародний стандарт, що встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки й вдосконалення системи менеджменту інформаційної безпеки на підприємстві. Виконання вимог цього стандарту забезпечує будь-якій організації, яка веде електронний документообіг ідентифікацію, класифікацію, захист та збереження всієї цінної для неї інформації, а також забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації. Крім того, на сьогоднішній день отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013) може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Нормативно-правовими актами не передбачено жодних обмежень щодо можливості отримання Учасникам Сертифікату ISO 27001:2013 (ДСТУ ISO 27001:2015) – який підтверджує, що підприємство керує процесами інформаційної безпеки відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 27001 та на виконання даних вимог тендерної документації. Додатково просимо Вас ознайомитися з Рішенням АМКУ № 15516-р/пк-пз від 08.07.2021 р.; Рішенням АМКУ № 5363-р/пк-пз від 09.08.2022 ; Рішенням АМКУ № 4942 -р/пк-пз від 23.06.2022, в яких Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ визначила, що сертифікати ДСТУ ISO не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги: Відхилено