-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у полікіклініці № 2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62» ЛОТ 2 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1»
річний план закупівель на 2023 рік
Торги відмінено
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 750.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2023 15:28 - 13.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації та відхилення торгів згідно з Протоколом № 73 про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради
Номер:
91f5f9380654480b80257f445d453d3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-08-010300-a.c2
Назва:
Оскарження дискваліфікації та відхилення торгів згідно з Протоколом № 73 про відхилення торгів на закупівлю робіт з
розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством
«Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради
Скарга:
08.05.2023 р. Комунальне некомерційне підприємство «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» Херсонської міської ради (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у поліклініці № 2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62» ЛОТ 2 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1»(далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 16.05.2023 р..
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі (в тому числі за обома лотами) взяли лише ми: Товариство з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД».
19.05.2023 року (дата модифікації) в електронну систему публічних закупівель Замовником було загружено Протокол № 73 про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у поліклініці №2 для дорослих КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша за адресою: м. Херсон, вул. Тираспольська, 62» ЛОТ 2 «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1». У протоколі зазначалося пояснення уповноваженої особи Наталії Безменової з приводу прийняття нею рішення про відхилення торгів ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 та ЛОТ 2 через: порушення Учасником умов абз. 5 п. 1 розд. III, які викладені у тендерної документації та неможливістю внести виправлення згідно з вимогами абз. 2 п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У пакеті документів Учасника відсутня «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме відсутні Додатки 3.1 та 3.2, які є невід’ємними частинами тендерних документацій.
Товариство з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
По-перше: Протокол №73 оформлено з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до пункту 7 частини 10 статті 11 Закону «рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою» у протоколі №73 відсутня дата прийняття рішення, що суперечить п. 7 ч. 10 ст. 11 Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, такі, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, адже Нам не відомо коли саме було прийнято уповноваженою особою вище зазначений Протокол №73, Нам відомо лише дата його оприлюднення в електронній системі закупівель.
По-друге: Уповноважена особа (посадова особа, яка є працівником Замовника) Протоколом №73 прийняла рішення про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 2 «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1» проте у електронній системі закупівель зазначається, що ТОВ «САН ВІНД» було дискваліфіковано.
Вище зазначене рішення Уповноваженої особи порушує Наші права, адже протокол було прийнято про відхилення торгів, а в електронній системі закупівель Нас було дискваліфіковано. Хочемо звернути увагу, що і в Законі України «Про публічні закупівлі», і в Тендерній документації поняття відхилення торгів – відсутнє. Керуючись некоректним поняттям «Відхилення торгів» Замовник вводить Нас в оману, адже дане поняття можна розглядати і як відміна тендеру, і як відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Керуючись вище зазначеним твердженням Замовник знову ж таки порушує основні принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Приймаючи своє рішення та використовуючи словосполучення «відхилення торгів» Замовник ніби хоче приховати свої справжні наміри, а тому про жодну відкритість та прозорість зі сторони Замовника не йдеться, своїми діями Замовник показує своє упереджене ставлення та дискримінує Нас як можливого переможця тендерної закупівлі.
По-третє: В Протоколі №73 Замовник зазначає, що Учасником порушено умови абз. 5 п. 1 розд. III, які викладені у тендерної документації та неможливістю внести виправлення згідно з вимогами абз. 2 п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У пакеті документів Учасника відсутня «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме відсутні Додатки 3.1 та 3.2, які є невід’ємними частинами тендерних документацій.
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Тендерної документації Замовника «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №3 до цієї тендерної документації.». Абзацом 2 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації Замовника зазначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
-інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям ( Додаток № 1 );
-інформації щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей ( Додаток № 2);
-інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до вимог Додатку №3;
-документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
-документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
-проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6);
-інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно з Додатками № 1, 3, 4, 5.».
У замовника Додатку №3 не було, натомість у нього був Додаток № 3.1 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для Лоту 1 та Додаток № 3.2 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для Лоту 2. В вище зазначених Додатках зазначалося, що «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку.», окремо подавати Додаток №3.1 та Додаток №3.2у складі тендерної пропозиції Тендерною документацією не вимагалося. Додатково, з власної ініціативи, Нами було подано Довідку вих. №1205-10 від 12.05.2023р. про погодження з додатком №3.1 та Довідку вих. №1205-11 від 12.05.2023р.про погодження з додатком №3.2.Враховуючи, що відповідно до умов Тендерної документації Замовника Додатки 3.1 та 3.2 не вимагалися від Учасника при поданні тендерної пропозиції дискваліфікація Нас на підставі документів, які ми не повинні були надавати являється повною дискредитацією Нас. Замовник показав цілковите упереджене ставлення до Нас як до учасника закупівлі, забувши про об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі Замовник порушуючи ст. 5 Закону «принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» незаконно дискваліфікував Нас по вигаданій причині.
Вважаємо, що дії Замовника з приводу нашої дискваліфікації являються незаконними, та такими що суперечать умовам Тендерної документації та Закону. Враховуючи, що Нами було подано повний пакет документів, який вимагався умовами Тендерної документації Замовник повинен був прийняти рішення про визнання нас переможцями в процедурі закупівлі за ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 2 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1».
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД» як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається в орган оскарження за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводі рішень, дій чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено Наші права та законні інтереси.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №3.2 (технічні вмоги).pdf 24.05.2023 12:18
- Довідка погодження Додатку 3.1.pdf 24.05.2023 12:18
- Довідка погодження Додатку 3.2.pdf 24.05.2023 12:18
- Додаток №3.1 технічні вмоги.pdf 24.05.2023 12:18
- СКАРГА лот 2.pdf 24.05.2023 12:18
- ТД.pdf 24.05.2023 12:18
- протокол 73.pdf 24.05.2023 12:18
- Протокол 57 (відхілення).pdf 01.06.2023 18:04
- Пояснення ТОВ САН ВІНД.pdf 01.06.2023 18:04
- рішення від 26.05.2023 № 7403.pdf 26.05.2023 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2023 № 8024.pdf 06.06.2023 14:08
- рішння від 05.06.2023 № 8024.pdf 08.06.2023 11:59
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.05.2023 14:42
- пояснення по скарзі ( ТОВ САН ВІНД).pdf 30.05.2023 14:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 12:32
Дата розгляду скарги:
05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2023 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2023 12:00
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2023 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 8005-р/пк-пз від 05.06.2023 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства сфері публічних закупівель уповноважена особа скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "САН ВІНД" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 71320000-7 "Послуги з інженерного проектування" ЛОТ 1 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у полікіклініці № 2 КНП "Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша" за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62"
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації та відхилення торгів згідно з протоколом № 73 про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради
Номер:
8a8c071e7ea648ee9b292dd348d37209
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-08-010300-a.a1
Назва:
Оскарження дискваліфікації та відхилення торгів згідно з протоколом № 73
про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством
«Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради
Скарга:
08.05.2023 р. Комунальне некомерційне підприємство «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» Херсонської міської ради (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у поліклініці № 2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62» ЛОТ 2 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1»(далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 16.05.2023 р..
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі (в тому числі за обома лотами) взяли лише ми: Товариство з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД».
19.05.2023 року (дата модифікації) в електронну систему публічних закупівель Замовником було загружено Протокол № 73 про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у поліклініці №2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша за адресою: м. Херсон, вул. Тираспольська, 62» ЛОТ 2 «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1». У протоколі зазначалося пояснення уповноваженої особи Наталії Безменової з приводу прийняття нею рішення про відхилення торгів ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 та ЛОТ 2 через: порушення Учасником умов абз. 5 п. 1 розд. III, які викладені у тендерної документації та неможливістю внести виправлення згідно з вимогами абз. 2 п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У пакеті документів Учасника відсутня «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме відсутні Додатки 3.1 та 3.2, які є невід’ємними частинами тендерних документацій.
Товариство з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
По-перше: Протокол №73 оформлено з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до пункту 7 частини 10 статті 11 Закону «рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою» у протоколі №73 відсутня дата прийняття рішення, що суперечить п. 7 ч. 10 ст. 11 Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, такі, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, адже Нам не відомо коли саме було прийнято уповноваженою особою вище зазначений Протокол №73, Нам відомо лише дата його оприлюднення в електронній системі закупівель.
По-друге: Уповноважена особа (посадова особа, яка є працівником Замовника) Протоколом №73 прийняла рішення про відхилення торгів на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у поліклініці №2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша за адресою: м. Херсон, вул. Тираспольська, 62» проте у електронній системі закупівель зазначається, що ТОВ «САН ВІНД» було дискваліфіковано.
Вище зазначене рішення Уповноваженої особи порушує Наші права, адже протокол було прийнято про відхилення торгів, а в електронній системі закупівель Нас було дискваліфіковано. Хочемо звернути увагу, що і в Законі України «Про публічні закупівлі», і в Тендерній документації поняття відхилення торгів – відсутнє. Керуючись некоректним поняттям «Відхилення торгів» Замовник вводить Нас в оману, адже дане поняття можна розглядати і як відміна тендеру, і як відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Керуючись вище зазначеним твердженням Замовник знову ж таки порушує основні принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Приймаючи своє рішення та використовуючи словосполучення «відхилення торгів» Замовник ніби хоче приховати свої справжні наміри, а тому про жодну відкритість та прозорість зі сторони Замовника не йдеться, своїми діями Замовник показує своє упереджене ставлення та дискримінує Нас як можливого переможця тендерної закупівлі.
По-третє: В Протоколі №73 Замовник зазначає, що Учасником порушено умови абз. 5 п. 1 розд. III, які викладені у тендерної документації та неможливістю внести виправлення згідно з вимогами абз. 2 п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У пакеті документів Учасника відсутня «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме відсутні Додатки 3.1 та 3.2, які є невід’ємними частинами тендерних документацій.
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Тендерної документації Замовника «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №3 до цієї тендерної документації.». Абзацом 2 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації Замовника зазначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
-інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям ( Додаток № 1 );
-інформації щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей ( Додаток № 2);
-інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до вимог Додатку №3;
-документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
-документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
-проекту Договору, заповненого, підписаного та завіреного печаткою (в разі її використання) з боку учасника (Додаток № 6);
-інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, згідно з Додатками № 1, 3, 4, 5.».
У замовника Додатку №3 не було, натомість у нього був Додаток № 3.1 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для Лоту 1 та Додаток № 3.2 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для Лоту 2. В вище зазначених Додатках зазначалося, що «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку.», окремо подавати Додаток №3.1 та Додаток №3.2у складі тендерної пропозиції Тендерною документацією не вимагалося. Додатково, з власної ініціативи, Нами було подано Довідку вих. №1205-10 від 12.05.2023р. про погодження з додатком №3.1 та Довідку вих. №1205-11 від 12.05.2023р. про погодження з додатком №3.2. Враховуючи, що відповідно до умов Тендерної документації Замовника Додатки 3.1 та 3.2 не вимагалися від Учасника при поданні тендерної пропозиції дискваліфікація Нас на підставі документів, які ми не повинні були надавати являється повною дискредитацією Нас. Замовник показав цілковите упереджене ставлення до Нас як до учасника закупівлі, забувши про об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі Замовник порушуючи ст. 5 Закону «принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» незаконно дискваліфікував Нас по вигаданій причині.
Вважаємо, що дії Замовника з приводу нашої дискваліфікації являються незаконними, та такими що суперечать умовам Тендерної документації та Закону. Враховуючи, що Нами було подано повний пакет документів, який вимагався умовами Тендерної документації Замовник повинен був прийняти рішення про визнання нас переможцями в процедурі закупівлі за ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» ЛОТ 1 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 40 кВт у поліклініці № 2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62».
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «САН ВІНД» як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається в орган оскарження за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводі рішень, дій чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено Наші права та законні інтереси.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка погодження Додатку 3.1.pdf 24.05.2023 11:59
- Додаток №3.2 (технічні вмоги).pdf 24.05.2023 11:59
- ТД.pdf 24.05.2023 11:59
- СКАРГА лот 1.pdf 24.05.2023 11:59
- Довідка погодження Додатку 3.2.pdf 24.05.2023 11:59
- протокол 73.pdf 24.05.2023 11:59
- Додаток №3.1 технічні вмоги.pdf 24.05.2023 11:59
- Пояснення ТОВ САН ВІНД.pdf 01.06.2023 18:05
- Протокол 57 (відхілення).pdf 01.06.2023 18:05
- рішення від 26.05.2023 № 7395.pdf 26.05.2023 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2023 № 8005.pdf 06.06.2023 11:56
- рішення від 05.06.2023 № 8005.pdf 08.06.2023 11:17
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.05.2023 14:41
- пояснення по скарзі ( ТОВ САН ВІНД).pdf 30.05.2023 14:59
- протокол № 87.pdf 09.06.2023 13:12
- протокол № 88.pdf 09.06.2023 13:28
- протокол № 88.pdf 12.06.2023 09:21
- протокол № 87.pdf 12.06.2023 09:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 12:23
Дата розгляду скарги:
05.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2023 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2023 11:17
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2023 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 8024-р/пк-пз від 05.06.2023 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства сфері публічних закупівель уповноважена особа скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "САН ВІНД" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 71320000-7 "Послуги з інженерного проектування"
ЛОТ 2 Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Реконструкція системи енергоживлення зі встановленням дахової сонячної електростанції потужністю від 80 кВт у КНП "Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша" за адресою м. Херсон, пр. Ушакова, 22/1", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-08-010300-a, за лотом №2.