-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1: приладдя для венепункції та забору крові; лот 2: перевʹязувальні матеріали, шовні матеріали; лот 3: хірургічні рукавички; лот 4: катетери, канюлі, зонди; лот 5: медичні матеріали; лот 6: гематологічні матеріали) згідно ДК 021:2015
кількість товару по лот 6: гематологічні матеріали складає 17 л та 5 доз
Завершена
1 228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2018 16:00 - 18.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f89ce31b8fe74fd8b0681c915c4e4d69
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-07-002377-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ДП «Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2093433, номер тендеру у UA-2018-02-07-002377-a)
22.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування товару Одиниці виміру Кількість
1 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 х 38 мм) шт. 24500
2 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 х 38 мм) шт. 126500
3 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 х 38 мм) шт. 152000
4 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 х 25 мм) шт. 126500
5 Шприц 50 мл до шприцевого насосу шт. 5
6 Шприц 100 мл до шприцевого насосу шт. 15
7 Голка ін’єкційна 18G x 1 1/2, (1,2ммx38мм), стерильна шт. 5000
8 Голка ін’єкційна 21G x 1 1/2, (0,8ммx40мм), стерильна шт. 53300
9 Голка ін’єкційна 22G x 1 1/4, (0,7ммx30мм), стерильна шт. 11000
10 Голка для спінальної анестезії (тип вістря«Квінке»); розмір22Gх4 ¾(0,7ммх88мм) шт. 10
11 Голка для спінальної анестезії (тип вістря «Квінке»); розмір 23G х 3 ½ (0,6 мм х 88мм) шт. 30
12 Голка для спінальної анестезії (тип вістря«Квінке»); розмір25Gх3 ½(0,5мм х 88мм) шт. 200
13 Голка для спінальної анестезії (тип вістря«Квінке»); розмір26Gх3 ½(0,45ммх88мм) шт. 20
14 S-Моноветт 10 мл, цитрат, стерильно шт. 1300
15 S-Моноветт 7,5 мл, сироватка, стерильно шт. 2400
16 Пробірка 2.0 мл, 55х12 мм, місце для запису, ПС, ЕДТА шт. 13000
17 Голка до S-Моноветт 38,0 х 0,7 мм, стерильно шт. 2500
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 х 38 мм) шт. 24500
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 х 38 мм) шт. 126500
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 х 38 мм) шт. 152000
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 х 25 мм) шт. 126500
Шприц 50 мл до шприцевого насосу шт. 5
Шприц 100 мл до шприцевого насосу шт. 15
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2093433, номер тендеру у UA-2018-02-07-002377-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2093433.pdf 09.02.2018 17:23
- Відповідь вимога.pdf 14.02.2018 10:49
Дата подачі:
09.02.2018 17:23
Вирішення:
На Вашу вимогу від 09.02.18 р. № UА-2018-02-07-002377-а.b1 про внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі код 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1: приладдя для венепункції та забору крові; лот 2: перевʹязувальні матеріали, шовні матеріали; лот 3: хірургічні рукавички; лот 4: катетери, канюлі, зонди; лот 5: медичні матеріали; лот 6: гематологічні матеріали) згідно ДК 021:2015 (ідентифікатор закупівлі UА-2018-02-07-002377-а) повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 18 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі- Закон): «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом».
У відповідності до положень пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 (зі змінами) предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої ст. 1 Закону та національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, визначення окремих частин (лотів) предмета закупівлі відноситься до права замовника, а не його обовʹязку. Усі позиції предмета закупівлі, в тому числі і по лот 1: приладдя для венепункції та забору крові, відповідають показнику шостої цифри Єдиного закупівельного словника.
Діюче законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців. Всі потенційні учасники торгів після оприлюднення оголошення можуть подати свою пропозицію, яка буде прийнята та розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
В разі, якщо в учасника торгів немає можливості надати свою пропозицію згідно вимог тендерної документації та оголошення торгів, то замовник не зобовʹязаний змінювати предмет закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого учасника.
Статус вимоги:
Відхилено