• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

32330000-5-Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (нагрудні відеореєстратори)

Лот №1 – 580 000,00 грн (субвенція Вишгородський РУП) Лот №2 – 348 000,00 грн

Торги не відбулися

928 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 740.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2023 14:39 - 13.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Безпідставне відхилення ЛОТ 2

Номер: 5439be022e1b41b68cfb94be103da1d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-008465-a.a4
Назва: Безпідставне відхилення ЛОТ 2
Скарга:
деталі скарги викладено у файлах
Дата розгляду скарги: 29.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2023 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.07.2023 19:51
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2023 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.07.2023 року №9736-p/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції за Лотом №2 учасника ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» код (ЄДРПОУ 39328390)
Автор: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Костовський Олег Михайлович 380445381575 TENDER@SECUR.UA http://www.secur.ua
Скарга
Виконана замовником

Безпідставне відхилення ЛОТ 1

Номер: 085d70e458864515b220c6cace0fa677
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-008465-a.a3
Назва: Безпідставне відхилення ЛОТ 1
Скарга:
деталі скарги викладено у файлах
Дата розгляду скарги: 29.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2023 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.07.2023 12:53
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2023 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.07.2023 року №9735-p/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції за Лотом №1 учасника ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» код (ЄДРПОУ 39328390)
Автор: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Костовський Олег Михайлович 380445381575 TENDER@SECUR.UA http://www.secur.ua
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції

Номер: 28303f1c78274fc7ac0448755811fce2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-008465-a.c2
Назва: ВИМОГА щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу № 212 та 213 від 02.06.2023 уповноваженою особою вирішено необґрунтовано відхилити тендерну пропозицію ФОП Кириченко Антона Володимировича, яка оголошена на електронному майданчику за номером: UA-2023-05-08-008465-a. Про зазначені невідповідності Замовником: 1. «Щодо відсутності інформації в Цінової пропозиції про технічні характеристики та країну походження»: Повідомляю, що замовником некоректно було зазначено дану Вимогу, оскільки замовником не зазначено, що необхідно надати детальний опис технічних характеристик. З урахуванням некоректних вимог, мною зазначено, що «Технічні характеристики відповідають заявленим вимогам повністю». Про детальний опис наданих технічних характеристик, окремо зазначено в докумені під назвою «Довідка про технічні характеристики до нагрудного відеореєстратору A-Eye запропонований замовнику» за номером № 10/Т-7 від 10.05.2023. Тому вважати, що мною не зазначені технічні характеристики є необгрунтованою та безпідставною. Щодо не зазначення країни походження товару, повідомляю, що мною також додано наступні документи: 1) «Довідка про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 № 10/Т-6», де зазначено, що підтверджую що я Кириченко Антон Володимирович здійснюю господарську діяльність самостійно як фізична особа-підприємець, та є офіційним Українським виробником нагрудних відеореєстраторів, що підтверджується сертифікатом відповідності. Відповідно до видів діяльності за КВЕД № 47.41 основним видом діяльності є, роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах, КВЕД № 26.30 Виробництво обладнання зв'язку, КВЕД № 26.40 Виробництво електронної апаратури побутового призначення для приймання, записування та відтворювання звуку й зображення. Даною довідкою підтверджую та надаю документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ФОП Кириченко А. В. технічним, якісним та кількісним характеристикам цифрової нагрудної камери вимогам Замовника (відповідно до Додатку 3 до тендерної документації). 2) Надано сертифікат відповідності, який зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності № UA.PS.23-0298, де зазначено що виробником продукції є ФОП Кириченко А. В. 2. «Щодо відсутності підпису та печатки уповноважений особи у витягу № 54477» Повідомляю, що Витяг № 54477 сформований, заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet.tax.gov.ua/login в якому не передачено накладання підпису та печатки, оскільки витяг надається в електронній формі. Надаю скрін сторінки з особистого каінету. Оскільки послуга надається онлайн, тому не передбачено підпис та печатка даного документу. Крім того, на наданий витяг № 54477 мною накладено КЕП. До того ж, відповідно до додатку 4 Тендерної документації, Замовником зазначено «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». У пункті 13 зазначеного переліку вказано, надати свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Тобто Замовником не зазначено окрему вимогу, щодо підпису та печатки. Лише накласти КЕП або УЕП на документи учасника, шо і зроблено Учасником. 3. «Щодо порівняльної таблиці» Замовником відхилена пропозиція оскільки Учасником в порівняльній таблиці використано такі вирази як: «не меньше», «не гірше», однак зазначений вираз не спростовує, а навпаки підтверджує відповідність товару, а за такими показниками як: поздільна здатність запису відео, підтримка запису в нічний час та ємність акумуляторної батареї навіть краще ніж заявлено Замовником. Тобто, запропонований товар та технічні характеристики не гірше ніж заявлені Замовником, а краще та економічно вигідніше за ціною 4. «Щодо не надання листа про відповідність технічним характеристикам» Повідомляю, що мною надано підтвердження про відповідність технічним характеристикам згідно «Довідка про технічні характеристики до нагрудного відеореєстратору A-Eye запропонований замовнику» за номером № 10/Т-7 від 10.05.2023 а також «Довідка про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 № 10/Т-6. Крім того, наданою довідкою зазначено та підтверджено наступне, «Даною довідкою підтверджую та надаю документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ФОП Кириченко А. В. технічним, якісним та кількісним характеристикам цифрової нагрудної камери вимогам Замовника (відповідно до Додатку 3 до тендерної документації)». Щодо обмеженої інформації на вебпорталі, повідомляє, що особистого окремого сайту у нас немає, а створена сторінка інтернет магазин на порталі PROM.UA, де вже зазначений вичерпаний перелік характеристик. А відповідність товару та повний перелік характеристик надано згідно інформації та вищезазначених довідок. 5. Щодо технічної характеристики «Акселерометр» та «Аварійний запис» Незрозуміло навіщо Замовником порівнюється різні функціонали та характеристики, а потів зазначається що Учасником не підтверджено технічні характеристики. Дійсно, «Акселерометр» та «Аварійний запис» це різний функціонал та різні характеристики. Про наявність Акселерометру (G сенсор) в запропонованому товарі, мною зазначено у Довідки № 10/Т-7 від 10.05.2023 а також «Довідка про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 № 10/Т-6 та у порівняльній таблиці. На підставі викладеного можна зробити висновок, що запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовник, а по деякім технічним характеристикам навіть кращий. Кім того, мною запропоновану економічно вигідну ціну. А виявлені Замовником невідповідності, є невідповідності в інформації, а не в технічних характеристикх товару. Тому, відповідно до пункту 1 розділу 5 Тендерної документації, Замовник повинен був надіслали повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник вирішив необгрунтовано відхилити тендерну пропозицію та надати перевагу другому учаснику якій надав вище ціну за товар, що на 96 800,00 грн. вище ніж запропоновано мною. Незрозуміло навіщо надавати перевагу другому учаснику, витрачати державні кошти та спотворювати закупівлі економічно не вигідного товару, що на 96 800,00 грн вище. Відміняючи процедуру закупівлі із зазначених підстав в протоколах № 212 та 213 від 02.06.2023, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, Замовник порушує мої законні права та інтереси охоронювані законодавством про публічні закупівлі. Крім того, своїм необгрунтованим рішенням та не надіславши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник своїм Рішенням № 212 та 213 від 02.06.2023 порушує одночасно всі принципи закупівлі, визначених статтєю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, можна зробити висновок про необґрунтованість та безпідставність висновку відповідача про порушення ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням викладеного, відповідно до пункту 3 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу надати відповідь на вимогу: 1. Чому не надали час для усунення, що передбачено відповідно до пункту 1 розділу 5 Тендерної документації, оскільки виявлені порушення жодним чином не впливають на технічні характеристики товару, а є лише невідповідність в інформації? 2. Чому Уповноважена особа Замовника намагаєтся діяти в інтересах другого учасника якій надав пропозицію вище на 96 800,00 грн, хоча запропонований товар гірше ніж запропонований мною? 3. Чи варто того, щоб відхилити економічно вигідну пропозицію на 96 800,00 грн з підстав невідповідність в інформації в тендерної документації, які можна усунути надавши час протягом 24 годин?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу від 03.06.2023 №1/В-1 інформуємо: 1. «Щодо відсутності інформації в Цінової пропозиції про технічні характеристики та країну походження» У відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІІ (Інструкції з підготовки тендерних пропозицій) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 44 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 1) заповнена форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (відповідно до Додатку 9 до тендерної документації); Аналогічна вимога закріплена в пункті 14 Додатку 4 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: заповнена форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (відповідно до Додатку 9 до тендерної документації). Додатком 9 до тендерної документації закріплена чітка форма цінової пропозиції. Всі колонки тендерної пропозиції містять конкретні дані (назви), які повинен заповнити Учасник. Зокрема колонка №2 «Найменування товару, торгова марка, країна походження» та колонка «№ 3 - «Технічні характеристики». Додаток 9 містить умову, що учасник не повинен відступати від даної форми. Запитань/уточнень з приводу форми тендерної пропозиції не надходили. ФОП Кириченко Антон Володимирович не заначено країни походження Товару (країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці «частин 2 та 3 статті 36 Митного кодексу України») та не вказано Технічних характеристик Товару. 2. «Щодо відсутності підпису та печатки уповноважений особи у витягу № 54477» п. 13 Додатку 4 тендерної документації вимагалось надання Учасниками свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Розділ ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» містить вимогу: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. У відповідності до пункту 42.6 статті 42 Податкового Кодексу України, Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до цього Кодексу, законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" без укладення відповідного договору. Абз. 3 пункту 42.4. ст. 42 ПКУ Документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків або фінансовому агенту, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та є доступним в електронному кабінеті. У відповідності до ст.7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Абз. 4 пункту 42.4. ст. 42 ПКУ Датою вручення платнику податків або фінансовому агенту документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків/фінансовому агенту. ФОП Кириченко Антон Володимирович надано витяг №54477 без квитанції у відповідності до вимог до електронних документів та/або реквізитів оригіналів фізичних документів (дати видачі, найменування посади підпису, ПІБ та печатки уповноваженої особи, яка видала документ). 3. «Щодо порівняльної таблиці виразів «не менше» «не більше»» Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надання Учасниками Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації. У відповідності до пункту 33 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів). Вираз «не менше» «не більше» «не гірше» «повинен мати» «повинен забезпечувати» «еквівалент» «повинно бути» не засвідчує відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації. Разом з тим, у складі пропозиції ФОП відсутня інформація та документи, що підвереджують відповідність технічних характеристик Товару. ФОП Кириченко Антон Володимирович лише припускає можливість відповідності запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації, а не підтверджує їх. Вказана позиція Замовника підтверджується також практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, але не виключно рішеннями № 14479-р/пк-пз від 27.07.2020, № 7658-р/пк-пз від 22.12.2022. 4. «Щодо не надання листа про відповідність технічним характеристикам» Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання Учасниками Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: - згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. ФОП Кириченко Антон Володимирович у складі пропозиції не надав жодний з зазначених документів. 5. «Щодо відсутності особистого окремого сайту» пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: Надати лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик цифрової нагрудної камери від виробника обладнання, з посиланням на характеристики на сайт виробника обладнання.» ФОП Кириченко А.В. надано Довідку про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 №10/Т-6 в якій зазначено посилання на особистий сайт з інформацією про технічні характеристики та фото запропонованого відеореєстратору: https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p1842874203-nagrudnyj-videoregistrator-eye.html Проте на за наданим ФОП Кириченко А.В. посиланням відсутній ряд характеристик, а також вказані характеристик, що не відповідають вимога до предмету закупівлі. Всі характеристики чітко зазначено в протоколі №212 від 02.06.2023р. Звертаємо Вашу увагу, що в Довідці від 10.05.2023 №10/Т-6 сайт за посиланням https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p1842874203-nagrudnyj-videoregistrator-eye.html, Ви зазначаєте, як «особистий сайт». В той час як у вимозі від 03.06.2023 № 1/В-1 вказуєте «Щодо обмеженої інформації на вебпорталі, повідомляє, що особистого окремого сайту у нас немає, а створена сторінка інтернет магазин на порталі PROM.UA, де вже зазначений вичерпаний перелік характеристик». Таким чином Вами у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію. Будь яких запитань/уточнень з приводу вимог тендерної документації не надходили. Таким чином Учасники погодились з вказаними вимогами та підтвердили їх зрозумілість. Відповідно до абз.2 пункту 40 Особливостей, Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи порушення зазначенні в протоколі №212 від 02.06.2023 р. до ФОП Кириченко А.В. неможливе застосування вимоги «24 години на виправлення». Тендерна пропозиція ФОП Кириченко А.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому підлягала відхиленню відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника не лише має мати найкращу ціну, але й відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції

Номер: 43fe597e030f42a7b4e8f435c836084b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-008465-a.a1
Назва: ВИМОГА щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу № 212 та 213 від 02.06.2023 уповноваженою особою вирішено необґрунтовано відхилити тендерну пропозицію ФОП Кириченко Антона Володимировича, яка оголошена на електронному майданчику за номером: UA-2023-05-08-008465-a. Про зазначені невідповідності Замовником: 1. «Щодо відсутності інформації в Цінової пропозиції про технічні характеристики та країну походження»: Повідомляю, що замовником некоректно було зазначено дану Вимогу, оскільки замовником не зазначено, що необхідно надати детальний опис технічних характеристик. З урахуванням некоректних вимог, мною зазначено, що «Технічні характеристики відповідають заявленим вимогам повністю». Про детальний опис наданих технічних характеристик, окремо зазначено в докумені під назвою «Довідка про технічні характеристики до нагрудного відеореєстратору A-Eye запропонований замовнику» за номером № 10/Т-7 від 10.05.2023. Тому вважати, що мною не зазначені технічні характеристики є необгрунтованою та безпідставною. Щодо не зазначення країни походження товару, повідомляю, що мною також додано наступні документи: 1) «Довідка про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 № 10/Т-6», де зазначено, що підтверджую що я Кириченко Антон Володимирович здійснюю господарську діяльність самостійно як фізична особа-підприємець, та є офіційним Українським виробником нагрудних відеореєстраторів, що підтверджується сертифікатом відповідності. Відповідно до видів діяльності за КВЕД № 47.41 основним видом діяльності є, роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах, КВЕД № 26.30 Виробництво обладнання зв'язку, КВЕД № 26.40 Виробництво електронної апаратури побутового призначення для приймання, записування та відтворювання звуку й зображення. Даною довідкою підтверджую та надаю документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ФОП Кириченко А. В. технічним, якісним та кількісним характеристикам цифрової нагрудної камери вимогам Замовника (відповідно до Додатку 3 до тендерної документації). 2) Надано сертифікат відповідності, який зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності № UA.PS.23-0298, де зазначено що виробником продукції є ФОП Кириченко А. В. 2. «Щодо відсутності підпису та печатки уповноважений особи у витягу № 54477» Повідомляю, що Витяг № 54477 сформований, заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet.tax.gov.ua/login в якому не передачено накладання підпису та печатки, оскільки витяг надається в електронній формі. Надаю скрін сторінки з особистого каінету. Оскільки послуга надається онлайн, тому не передбачено підпис та печатка даного документу. Крім того, на наданий витяг № 54477 мною накладено КЕП. До того ж, відповідно до додатку 4 Тендерної документації, Замовником зазначено «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». У пункті 13 зазначеного переліку вказано, надати свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Тобто Замовником не зазначено окрему вимогу, щодо підпису та печатки. Лише накласти КЕП або УЕП на документи учасника, шо і зроблено Учасником. 3. «Щодо порівняльної таблиці» Замовником відхилена пропозиція оскільки Учасником в порівняльній таблиці використано такі вирази як: «не меньше», «не гірше», однак зазначений вираз не спростовує, а навпаки підтверджує відповідність товару, а за такими показниками як: поздільна здатність запису відео, підтримка запису в нічний час та ємність акумуляторної батареї навіть краще ніж заявлено Замовником. Тобто, запропонований товар та технічні характеристики не гірше ніж заявлені Замовником, а краще та економічно вигідніше за ціною 4. «Щодо не надання листа про відповідність технічним характеристикам» Повідомляю, що мною надано підтвердження про відповідність технічним характеристикам згідно «Довідка про технічні характеристики до нагрудного відеореєстратору A-Eye запропонований замовнику» за номером № 10/Т-7 від 10.05.2023 а також «Довідка про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 № 10/Т-6. Крім того, наданою довідкою зазначено та підтверджено наступне, «Даною довідкою підтверджую та надаю документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ФОП Кириченко А. В. технічним, якісним та кількісним характеристикам цифрової нагрудної камери вимогам Замовника (відповідно до Додатку 3 до тендерної документації)». Щодо обмеженої інформації на вебпорталі, повідомляє, що особистого окремого сайту у нас немає, а створена сторінка інтернет магазин на порталі PROM.UA, де вже зазначений вичерпаний перелік характеристик. А відповідність товару та повний перелік характеристик надано згідно інформації та вищезазначених довідок. 5. Щодо технічної характеристики «Акселерометр» та «Аварійний запис» Незрозуміло навіщо Замовником порівнюється різні функціонали та характеристики, а потів зазначається що Учасником не підтверджено технічні характеристики. Дійсно, «Акселерометр» та «Аварійний запис» це різний функціонал та різні характеристики. Про наявність Акселерометру (G сенсор) в запропонованому товарі, мною зазначено у Довідки № 10/Т-7 від 10.05.2023 а також «Довідка про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 № 10/Т-6 та у порівняльній таблиці. На підставі викладеного можна зробити висновок, що запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовник, а по деякім технічним характеристикам навіть кращий. Кім того, мною запропоновану економічно вигідну ціну. А виявлені Замовником невідповідності, є невідповідності в інформації, а не в технічних характеристикх товару. Тому, відповідно до пункту 1 розділу 5 Тендерної документації, Замовник повинен був надіслали повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник вирішив необгрунтовано відхилити тендерну пропозицію та надати перевагу другому учаснику якій надав вище ціну за товар, що на 96 800,00 грн. вище ніж запропоновано мною. Незрозуміло навіщо надавати перевагу другому учаснику, витрачати державні кошти та спотворювати закупівлі економічно не вигідного товару, що на 96 800,00 грн вище. Відміняючи процедуру закупівлі із зазначених підстав в протоколах № 212 та 213 від 02.06.2023, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, Замовник порушує мої законні права та інтереси охоронювані законодавством про публічні закупівлі. Крім того, своїм необгрунтованим рішенням та не надіславши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник своїм Рішенням № 212 та 213 від 02.06.2023 порушує одночасно всі принципи закупівлі, визначених статтєю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, можна зробити висновок про необґрунтованість та безпідставність висновку відповідача про порушення ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням викладеного, відповідно до пункту 3 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу надати відповідь на вимогу: 1. Чому не надали час для усунення, що передбачено відповідно до пункту 1 розділу 5 Тендерної документації, оскільки виявлені порушення жодним чином не впливають на технічні характеристики товару, а є лише невідповідність в інформації? 2. Чому Уповноважена особа Замовника намагаєтся діяти в інтересах другого учасника якій надав пропозицію вище на 96 800,00 грн, хоча запропонований товар гірше ніж запропонований мною? 3. Чи варто того, щоб відхилити економічно вигідну пропозицію на 96 800,00 грн з підстав невідповідність в інформації в тендерної документації, які можна усунути надавши час протягом 24 годин?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу від 03.06.2023 №1/В-1 інформуємо: 1. «Щодо відсутності інформації в Цінової пропозиції про технічні характеристики та країну походження» У відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІІ (Інструкції з підготовки тендерних пропозицій) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених в пункті 44 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 1) заповнена форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (відповідно до Додатку 9 до тендерної документації); Аналогічна вимога закріплена в пункті 14 Додатку 4 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: заповнена форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (відповідно до Додатку 9 до тендерної документації). Додатком 9 до тендерної документації закріплена чітка форма цінової пропозиції. Всі колонки тендерної пропозиції містять конкретні дані (назви), які повинен заповнити Учасник. Зокрема колонка №2 «Найменування товару, торгова марка, країна походження» та колонка «№ 3 - «Технічні характеристики». Додаток 9 містить умову, що учасник не повинен відступати від даної форми. Запитань/уточнень з приводу форми тендерної пропозиції не надходили. ФОП Кириченко Антон Володимирович не заначено країни походження Товару (країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці «частин 2 та 3 статті 36 Митного кодексу України») та не вказано Технічних характеристик Товару. 2. «Щодо відсутності підпису та печатки уповноважений особи у витягу № 54477» п. 13 Додатку 4 тендерної документації вимагалось надання Учасниками свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Розділ ІІІ «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» містить вимогу: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. У відповідності до пункту 42.6 статті 42 Податкового Кодексу України, Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до цього Кодексу, законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" без укладення відповідного договору. Абз. 3 пункту 42.4. ст. 42 ПКУ Документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків або фінансовому агенту, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та є доступним в електронному кабінеті. У відповідності до ст.7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Абз. 4 пункту 42.4. ст. 42 ПКУ Датою вручення платнику податків або фінансовому агенту документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків/фінансовому агенту. ФОП Кириченко Антон Володимирович надано витяг №54477 без квитанції у відповідності до вимог до електронних документів та/або реквізитів оригіналів фізичних документів (дати видачі, найменування посади підпису, ПІБ та печатки уповноваженої особи, яка видала документ). 3. «Щодо порівняльної таблиці виразів «не менше» «не більше»» Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надання Учасниками Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації. У відповідності до пункту 33 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів). Вираз «не менше» «не більше» «не гірше» «повинен мати» «повинен забезпечувати» «еквівалент» «повинно бути» не засвідчує відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації. Разом з тим, у складі пропозиції ФОП відсутня інформація та документи, що підвереджують відповідність технічних характеристик Товару. ФОП Кириченко Антон Володимирович лише припускає можливість відповідності запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації, а не підтверджує їх. Вказана позиція Замовника підтверджується також практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, але не виключно рішеннями № 14479-р/пк-пз від 27.07.2020, № 7658-р/пк-пз від 22.12.2022. 4. «Щодо не надання листа про відповідність технічним характеристикам» Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання Учасниками Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: - згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. ФОП Кириченко Антон Володимирович у складі пропозиції не надав жодний з зазначених документів. 5. «Щодо відсутності особистого окремого сайту» пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: Надати лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик цифрової нагрудної камери від виробника обладнання, з посиланням на характеристики на сайт виробника обладнання.» ФОП Кириченко А.В. надано Довідку про підтвердження технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника від 10.05.2023 №10/Т-6 в якій зазначено посилання на особистий сайт з інформацією про технічні характеристики та фото запропонованого відеореєстратору: https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p1842874203-nagrudnyj-videoregistrator-eye.html Проте на за наданим ФОП Кириченко А.В. посиланням відсутній ряд характеристик, а також вказані характеристик, що не відповідають вимога до предмету закупівлі. Всі характеристики чітко зазначено в протоколі №212 від 02.06.2023р. Звертаємо Вашу увагу, що в Довідці від 10.05.2023 №10/Т-6 сайт за посиланням https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p1842874203-nagrudnyj-videoregistrator-eye.html, Ви зазначаєте, як «особистий сайт». В той час як у вимозі від 03.06.2023 № 1/В-1 вказуєте «Щодо обмеженої інформації на вебпорталі, повідомляє, що особистого окремого сайту у нас немає, а створена сторінка інтернет магазин на порталі PROM.UA, де вже зазначений вичерпаний перелік характеристик». Таким чином Вами у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію. Будь яких запитань/уточнень з приводу вимог тендерної документації не надходили. Таким чином Учасники погодились з вказаними вимогами та підтвердили їх зрозумілість. Відповідно до абз.2 пункту 40 Особливостей, Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи порушення зазначенні в протоколі №212 від 02.06.2023 р. до ФОП Кириченко А.В. неможливе застосування вимоги «24 години на виправлення». Тендерна пропозиція ФОП Кириченко А.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому підлягала відхиленню відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника не лише має мати найкращу ціну, але й відповідати вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Оскарження відміни торгів ІІ

Номер: c6a854de79a846e2b9b6e7d5e0de6c3e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-008465-a.a6
Назва: Оскарження відміни торгів ІІ
Скарга:
Деталі скарги у файлі "СКАРГА в АМКУ від 30.11.2023 Відміна торгів ІІ"
Дата розгляду скарги: 11.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2023 14:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2023 14:59
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2023 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.12.2023 року № 19912-p/пк-пз скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за лотом №1 та лотом №2
Автор: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Костовський Олег Михайлович 380445381575 TENDER@SECUR.UA http://www.secur.ua
Скарга
Виконана замовником

безпідставна відміна тендеру

Номер: df9efe4345a74320a3dd9858fe3f6ac5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-08-008465-a.b5
Назва: безпідставна відміна тендеру
Скарга:
Деталі скарги додаються
Дата розгляду скарги: 14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.08.2023 19:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.08.2023 13:25
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2023 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2023 року №13042-p/пк-пз скасувано рішення про відміну процедури закупівлі за лотом №1 та лотом №2 Протокол від 27.07.2023 року № 278, яка оголошена на електронному майданчику за номером UA-2023-05-08-008465-a
Автор: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Костовський Олег Михайлович 380445381575 TENDER@SECUR.UA http://www.secur.ua