• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Канати сталеві

4 найменування

Завершена

915 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2016 09:46 - 27.08.2016 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій №248 від 06.09.2016р. та відміна процедури закупівлі №253055

Номер: 045a5c441ffe46b28e581e321718cfbb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-15-000078-b.b1
Назва: Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій №248 від 06.09.2016р. та відміна процедури закупівлі №253055
Скарга:
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 канцелярія: (044) 251-62-40 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕРДЯНСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» 71112, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7 ЄДРПОУ 01125761 Найменування суб’єкта оскарження: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 16 ЄДРПОУ 26209430 (048) 34-50-83, 34-59-49 e-mail: gelena@stalkanatsilur.com.ua СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Приватне акціонерне товариство «Виробниче об’єднання «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» (далі – Скаржник) є юридичною особою згідно з законодавством України, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію (копія – додається) та довідкою про включення до ЄДРПОУ (копія – додається). Замовник здійснював процедуру закупівлі товару – ДК 016-2010 «25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини», (ДК 021:2015 «44311000-3 Металеві троси»; «Канати сталеві»), що підтверджує оголошення № 253055, оприлюднене на електронному майданчику Smart tender biz (далі — процедура закупівлі). 06 вересня 2016 р. Замовником був оприлюднений протокол розгляду тендерних пропозицій №248, відповідно до якого документи тендерної пропозиції одного з учасників - ТОВ «Южметиз» були визнані такими, що відповідають вимогам тендерної документації. Вважаємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Южметиз» Замовником протиправно було прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника умовам тендерної документації. Як вбачається з тендерної документації Замовника (Додаток 1), документами на підтвердження відповідності пропозиції учасника такому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів» є копія аналогічного договору з усіма додатками до нього, а також лист-відгук від контрагента по цьому договору з інформацією про виконання Учасником умов цього договору, або документи, які підтверджують поставку товару за цим договором (товаро-транспортні накладні, акти приймання-передавання товару, видаткові накладні, податкові накладні на постачання товару). Але, документи, які були надані ТОВ «Южметиз» ніяким чином не підтверджують відповідність зазначеного учасника вищенаведеному кваліфікаційному критерію з огляду на наступне. Як вбачається з довідки, наданої ТОВ «Южметиз», підприємство має досвід виконання аналогічних договорів, укладених з ПАТ «Хмельницькобленерго» та ДП «Завод «Електроважмаш». На підтвердження цього ТОВ «Южметиз» надало: 1. Стосовно взаємовідносин з ПАТ «Хмельницькобленерго»: - копію договору № 15/02-21 від 25.02.2015р., укладеного з ПАТ «Хмельницькобленерго» (з додатками); - копію листа ПАТ «Хмельницькобленерго» № 03-21-502 від 30.07.2014р. щодо наявності багаторічної співпраці з ТОВ «Южметиз»; - копію податкової накладної № 31610 від 16.03.2015р. Але, вищенаведені документи ніяким чином не підтверджують факт належного виконання ТОВ «Южметиз» зазначеного договору. Так, довідка, яка була видана ПАТ «Хмельницькобленерго» складена раніше, ніж зазначений договір був укладений (30.07.2014р.), тобто вона не стосується виконання договору, не підтверджує та не може підтверджувати факт його належного виконання. Стосовно податкової накладної зазначаємо, що податкова накладна взагалі не є документом, що підтверджує факт поставки товару за господарськими правовідносинами. Зазначений документ є формою податкової звітності, яка підтверджує факт нарахування ПДВ та не відображає руху товарно-матеріальних цінностей. Але, навіть з урахуванням того, що Замовником в тендерній документації була помилково зазначена податкова накладна, як документ, що підтверджує факт виконання господарської операції, звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 4.1. Договору № 15/02-21 від 25.02.2015р.оплата за договором здійснюється на умовах попередньої оплати в розмірі 50% від заявленої кількості Товару, а залишок сплачується протягом 5 днів з моменту передачі товару. Сума договору ( з урахуванням умов Додаткової угоди № 1 від 04.03.2015р.) складає 43 290,00 грн. З наданої ТОВ «Южметиз» податкової накладної вбачається лише факт нарахування підприємством податкових зобов’язань на загальну суму Договору, які могли бути нараховані (відповідно до ст. 187.1 Податкового Кодексу України) внаслідок настання однієї з подій: отримання попередньої оплати або постачання Товару. При цьому, форма податкової декларації не містить даних щодо відповідних підстав її складання (поставка або оплата) . Таким чином, враховуючи те, що сторонами був порушений порядок розрахунків та поставки Товару за договором (часткова передоплата-поставка – остаточний розрахунок) з наданої ТОВ «Южметиз» податкової накладної неможливо встановити факт поставки Товару. З огляду на вищенаведене, Замовник під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Южметиз» не мав правових підстав оцінювати надані ТОВ «Южметиз» документи стосовно взаємовідносин з ПАТ «Хмельницькобленерго», як таки, що підтверджують факт виконання договору поставки. 2. На підтвердження факту належного виконання договору ДП «Завод «Електроважмаш» ТОВ «Южметиз» надало наступні документи: - копію договору, укладеного з ДП «Завод «Електроважмаш» № 238/04-32-ВК від 07.12.2015р. - копію листа ДП «Завод «Електроважмаш» № 266-02 від 16.02.2015р. щодо наявності співпраці з ТОВ «Южметиз»; - копію податкових накладних №№ 80506, 60619,4403,21512 на загальну суму 49 987,80 грн. Звертаємо увагу на те, що вищенаведені документи не підтверджують факт належного виконання ТОВ «Южметиз» зазначеного договору. Так, як й у випадку з ПАТ «Хмельницькобленерго», довідка, яка була видана ДП «Завод «Електроважмаш» складена раніше, ніж зазначений договір був укладений, тобто вона не стосується виконання договору, не підтверджує та не може підтверджувати факт його належного виконання. Стосовно наданих на підтвердження належного виконання договору № 238/04-32-ВК від 07.12.2015р. податкових накладних (окрім зауважень, викладених вище по відношенню к ПАТ «Хмельницькобленерго») звертаємо увагу на те, що поставленого за ними товару або сплачених коштів складає 49 987,80 грн. В той же час загальна ціна зазначеного договору, відповідно до п. 3.1., складає 4 388 185,20 грн. Тобто, зазначені податкові накладні підтверджують здійснення поставки/ перерахування коштів в обсязі, що дорівнює близько 1/100 від загального обсягу поставки, документів які б підтверджували виконання договору в повному обсязі ТОВ «Южметиз» не представило. Відтак, Замовник під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Южметиз» в частині належного виконання договору поставки, укладеного з ДП «Завод «Електроважмаш» не мав правових підстав оцінювати надані ТОВ «Южметиз» документи як таки, що підтверджують факт виконання зазначеного договору. Будь-яких інші документи, які б підтверджували досвід виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції ТОВ «Южметиз» відсутні. З урахуванням вищенаведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відмінити процедуру закупівлі товару – ДК 016-2010 «25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини», (ДК 021:2015 «44311000-3 Металеві троси»; «Канати сталеві»), оголошену ДП «Бердянський морський торгівельний порт» (закупівля №253055).
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.09.2016 19:32
Автор: ПрАТ ПО "Стальканат-Силур", Овчар Дмитрий ovchar_do@stalkanatsilur.com.ua http://www.stalkanatsilur.com.ua