-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (облаштування споруд цивільного захисту )
39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (облаштування споруд цивільного захисту )
Торги не відбулися
610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
Період оскарження:
05.05.2023 19:08 - 10.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення ТП Замовником КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ". Сума закупівлі 610 000грн.
Номер:
b7a1598225034101a4bd124e02953dd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-013229-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення ТП Замовником КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ". Сума закупівлі 610 000грн.
Скарга:
Причина відхилення не відповідає вимогам Закону, Особливостей та Наказу 710.
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол відхилення.pdf 21.06.2023 14:33
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д Відхилення.docx 21.06.2023 14:33
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 21.06.2023 14:33
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д Відхилення.rar 21.06.2023 14:33
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д Відхилення.pdf 21.06.2023 14:33
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 2023.pdf 21.06.2023 14:33
- СПОРТКОМІТЕТ КИЇВ Дог Накл.pdf 21.06.2023 14:33
- рішення від 23.06.2023 № 9218.pdf 23.06.2023 16:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2023 № 10077.pdf 07.07.2023 16:43
- рішення від 06.07.2023 № 10077.pdf 11.07.2023 16:55
- відповідь на скаргу ворд.doc 27.06.2023 21:24
- відповідь на скаргу.pdf 27.06.2023 21:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2023 14:39
Дата розгляду скарги:
06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2023 16:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.07.2023 16:56
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне визначення Замовником Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району міста Одеси» Переможцем пропозиції ФОП Златнік Володимир Іванович.
Номер:
263d242a0f9b4c03bd9fc3697c1676db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-013229-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Замовником Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району міста Одеси» Переможцем пропозиції ФОП Златнік Володимир Іванович.
Скарга:
Пропозиція ФОП Златнік В.І. містить невиправні помилки в технічній частині та неподання документів згідно п.41 та п.44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОГОВІР Специф Накл Козимир Жалюзі Ролети.pdf 27.05.2023 00:27
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д визначення Переможця.pdf 27.05.2023 00:27
- відповідь на лист Д. Тропша.pdf 27.05.2023 00:27
- СКАРГА ФОП Тропша В.Д визначення Переможця.docx 27.05.2023 00:27
- Протокол № 22.05.П.pdf 27.05.2023 00:27
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 2023.pdf 27.05.2023 00:27
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 27.05.2023 00:27
- рішення від 30.05.2023 № 7563.pdf 30.05.2023 18:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2023 № 8337.pdf 09.06.2023 14:23
- рішення від 08.06.2023 № 8337.pdf 13.06.2023 13:24
- лист-відповідь Антимонопольний.pdf 01.06.2023 17:50
- виконання рішення.pdf 13.06.2023 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2023 02:00
Дата розгляду скарги:
08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2023 18:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2023 13:24
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2023 22:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рiшення щодо визначення фiзичної особи-пiдприємця Златнiка
Володимира Iвановича переможцем процедури закупiвлi "39510000-0 "Вироби
домашнього текстилю" (облаштування споруд цивiльного захисту)" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталi Уповноваженого органу за
№ UA-2023-05-05-013229-a
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
6ae8212fa36743e7894d355e4404d520
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-013229-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Додатком № 4 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікату якості та декларації про відповідність на товар, згідно з пунктом 3.
Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.05.2015 р. (далі по тексту Закон України № 124) в статті 5 поклав на Кабінету Міністрів України повноваження у сфері технічного регулювання. Відповідно до яких Кабінет Міністрів України:
забезпечує здійснення державної політики у сфері технічного регулювання;
спрямовує і координує роботу центральних органів виконавчої влади, взаємодіє із Службою безпеки України, на яких покладаються функції технічного регулювання у визначених сферах діяльності (далі - відповідні державні органи);
визначає сфери діяльності, в яких відповідні державні органи здійснюють функції технічного регулювання;
у межах своєї компетенції затверджує технічні регламенти, якщо їх не затверджено законами чи актами відповідних державних органів або міністерств, визначених частиною третьою статті 8 цього Закону;
затверджує процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами;
укладає міжнародні договори України про взаємне визнання результатів оцінки відповідності;
здійснює інші повноваження у сфері технічного регулювання, визначені законами України.
Частиною 3 статті 8 Закону України № 124 визначені повноваження інших центральних органів виконавчої влади та Служби безпеки України у сфері технічного регулювання, у разі якщо функції технічного регулювання у визначених сферах діяльності покладаються на центральні органи виконавчої влади, які виконують окремі функції з реалізації державної політики і діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України безпосередньо або через міністрів, повноваження, встановлені частиною другою цієї статті, здійснюють відповідні міністерства.
Відповідно до статті 5 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову від 21.09.2019 р. № 771 «Про затвердження Технічного регламенту засобів індивідуального захисту» (далі по тексту Постанова № 771).
Пунктом 1 Постанови № 771 визначено сфери діяльності, в яких центральні органи виконавчої влади та Служба безпеки України здійснюють функції технічного регулювання, за переліком згідно з додатком. Додатком до Постанови № 771 віднесено до Міністерства економіки України сферу діяльності, в якій здійснюються функції технічного регулювання (об’єкти технічних регламентів) - промислова політика, метрологія та метрологічна діяльність (у тому числі загальна безпечність нехарчової продукції; засоби вимірювальної техніки; мірні ємності; кількість фасованого товару в упаковках; електричне та електронне обладнання, його електромагнітна сумісність; машини; прилади, що працюють на газоподібному паливі; обладнання та захисні системи, призначені для застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі; рухоме обладнання, що працює під тиском; продукція легкої промисловості; іграшки; мийні засоби); промислова безпека та охорона праці, поводження з вибуховими матеріалами (у тому числі ліфти; обладнання, що працює під тиском; прості посудини високого тиску; засоби індивідуального захисту; канатні дороги для перевезення пасажирів; вибухові матеріали промислового призначення).
Постановою № 771 в пункті 4 внесено зміни до переліку видів продукції, щодо яких органи державного ринкового нагляду здійснюють державний ринковий нагляд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1069 «Про затвердження переліку видів продукції, щодо яких органи державного ринкового нагляду здійснюють державний ринковий нагляд» (далі по тексту Постанова № 1069).
Пунктом 1 Постанови № 1069 Кабінет Міністрів України затверджено перелік видів продукції щодо яких органи державного ринкового нагляду здійснюють державний ринковий нагляд, згідно з додатком.
Відповідно до змісту пункту 5 Постанови № 1069 Кабінет Міністрів України зобов’язав Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади в межах своєї компетенції в разі затвердження нового технічного регламенту, внесення змін до діючого технічного регламенту, затвердженого законом або власним нормативно-правовим актом, щодо найменування органу державного ринкового нагляду, сфери його відповідальності або визнання технічного регламенту таким, що втратив чинність (скасування), подавати на розгляд Кабінету Міністрів України в установленому порядку пропозиції про внесення відповідних змін до цієї постанови.
Додатком до Постанови № 1069 Кабінет Міністрів України:
в пункті 34 затверджено, що державний нагляд відносно до текстильних волокон і текстильні вироби поширюється дія наказу Мінекономіки від 28 липня 2020 р. № 1408 “Про затвердження Технічного регламенту назв текстильних волокон і відповідного етикетування та маркування вмісту складників сировинного складу текстильних виробів” здійснює Держпродспоживслужба.
в пункті 44 затверджено, що державний нагляд відносно до нехарчової продукції, стосовно яких технічними регламентами не встановлено спеціальні вимоги щодо забезпечення її безпечності та щодо яких не здійснюється державний ринковий нагляд іншими органами державного ринкового нагляду поширюється Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» державний нагляд здійснює Держпродспоживслужба.
Закон України № 124 в абз. 10 частини 1 статті 1 наводить визначення документа про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до статтей 24, 25, Закону України № 124 оцінка відповідності здійснюється добровільно. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.
Відповідно до Конституції України, держава в статті 3 визначила, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Конституція України в статті 50 кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди. Кожному гарантується право вільного доступу до інформації про стан довкілля, про якість харчових продуктів і предметів побуту, а також право на її поширення. Така інформація ніким не може бути засекречена.
З метою забезпечення взятих на себе обов’язків держави перед громадянином було прийнято - Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Постанову Кабінету Міністрів України від 22.06.1999 № 1109 «Про затвердження Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні» (далі по тексту Постанова № 1109). Міністерством охорони здоров’я України 09.10.2000 р. прийнято наказ № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» затверджений в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 р. за № 4/5195 (далі по тексту Наказ № 247), а 29.12.2012 р. прийнято наказ № 1138 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги» (далі по тексту Наказ № 1138).
Законом України «Основи законодавства України про охорони здоров’я» (далі по тексту Закон України № 2801) в статті 6 кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає:
а) життєвий рівень, включаючи їжу, одяг, житло, медичний догляд та соціальне обслуговування і забезпечення, який є необхідним для підтримання здоров'я людини;
б) безпечне для життя і здоров'я навколишнє природне середовище;
в) санітарно-епідемічне благополуччя території і населеного пункту, де він проживає;
г) безпечні і здорові умови праці, навчання, побуту та відпочинку;
е) достовірну та своєчасну інформацію про стан свого здоров'я і здоров'я населення, включаючи існуючі і можливі фактори ризику та їх ступінь;
Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» (далі по тексту Закон України № 4004) регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні. Статтею 4 Закон України № 4004 закріплено право громадян на безпечні для здоров'я і життя харчові продукти, питну воду, умови праці, навчання, виховання, побуту, відпочинку та навколишнє природне середовище та достовірну і своєчасну інформацію про стан свого здоров'я, здоров'я населення, а також про наявні та можливі фактори ризику для здоров'я та їх ступінь, а статтею 6 вказаного Закону України № 4004, закріплено обов’язок для підприємств установ та організацій у випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції. Відповідно до абзацу п’ятого частини другої статті 10 Закону України № 4004 державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає оцінку можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з діяльністю об'єктів експертизи, визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення. Об’єктом проведення державна санітарно-епідеміологічна експертизи є продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей абзац шостий частини другої статті 10 Закону України № 4004.
Постановою № 1109 в пункті 5 визначено, що державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється головними державними санітарними лікарями, їх заступниками, іншими посадовими особами, а також установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби у порядку запобіжного та поточного нагляду.
Відповідно до пункту 7 Постанови № 1109 - запобіжний державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється шляхом:
1) державного санітарно-епідеміологічного нормування;
2) державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
3) видачі передбачених законодавством висновків та дозволів;
4) погодження.
Абзаци 7, 9 частини 4 пункту 7 Постанови № 1109 чітко визначають необхідність погодження державних стандартів та технічних умов на виробництво, переробку та реалізацію продуктів харчування і харчових добавок, предметів гігієни та санітарії, косметично-парфумерних виробів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, товарів побутової хімії та дитячого асортименту, іншої продукції щодо її відповідності вимогам санітарних норм; методів контролю і випробування продукції на відповідність її вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Пункту 8 Постанови № 1109 надає визначення складових поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду, який включає:
контроль за дотриманням юридичними і фізичними особами передбачених санітарним законодавством, санітарними та протиепідемічними (профілактичними) заходами, приписами, постановами, висновками, дозволами та реєстраційними свідоцтвами, умовами державної реєстрації вимог безпеки для здоров'я і життя людини абзац 2;
проведення обстеження, розслідування, лабораторного та інструментального дослідження і випробування, а також санітарної, гігієнічної, токсикологічної, епідеміологічної та інших видів оцінки середовища життєдіяльності людини, об'єктів господарської та інших видів діяльності, продукції, робіт, послуг, проектної документації і видача за їх результатами висновків щодо відповідності (невідповідності) вимогам санітарних норм абзац 8.
В абз. 10 частини 1 статті 1 Закону України № 124 наведено визначення документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
На даний час національні стандарти надаються та застосовуються у виробництві на добровільних засадах. Тобто, виробники не зобов’язані надавати декларацію про відповідність на товар і при цьому діяльність виробників є абсолютно законною та відповідає вимогам чинного законодавства.
ПП «Ярослав» було надано довідка-пояснення, що виробництво і постачання продукції провадиться із врахуванням вимог, копію сертифікату якості, копії висновків на відповідність матеріалів вимогам діючого санітарного законодавства (в тому числі відповідності тканини ДСТУ ГОСТ 29298:2008 Тканини бавовняні і змішані, побутові. Загальні технічні умови. Сертифікати відповідності виробів з натуральних, змішаних та синтетичних тканин з сферою застосування дитячі заклади (дошкільні, учбові) вимоги діючого санітарного законодавства), що викладені в перелічених нормативно-правових актах.
В складі тендерної пропозиції було надано довідку №19 від 10.05.2023 щодо не надання сертифікатів відповідності на вироби та тканину.
Отже, відсутність документів, які не передбачені законодавством та не є обов’язковими, і як наслідок не подаються у складі тендерної пропозиції не може бути
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.05.2023 16:17
Дата подачі:
17.05.2023 16:17
Вирішення:
Шановний Учасник!
Додатком № 4 до тендерної документації (далі – ТД) вимагалось надання Учасниками: «3. Копії сертифікату якості та декларації про відповідність на товар».
Ваше твердження, що «Відповідно до додатку № 4 до ТД Учасником ПП «Ярослав» було надано всі необхідні копії документів, що підтверджують якість та безпечність продукції та способів її виробництва, а отже виконано в повній мірі вимогу визначену в ТД» не відповідає дійсності, так, як учасник для визнання переможцем закупівлі повинен надати документи, які підтверджують якість та безпечність продукції саме ті, які передбачені ТД, а не на власний розсуд.
Окрім того, відповідно до п. 2 Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД зазначено наступне: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Жодних уточнень або запитань щодо вимоги ТД про надання копії сертифікату якості та декларації про відповідність на товар з Вашого боку не було, також не було вимог щодо внесення змін до ТД в цій частині.
Відповідно до пп. 2 п.2 Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
У складі вашої тендерної пропозиції було надано довідку № 19 від 10.05.2023 року, щодо ненадання сертифікатів відповідності на вироби та тканину.
Згідно з протокол уповноваженої особи КУ «ЦФГДЗУСО Малиновського району м. Одеси» від 16.05.2023 № 16/05/В Ваша пропозиція відхилена в зв’язку з ненаданням у складі тендерної пропозиції копії декларації про відповідність на товар.
Лист роз’яснення стосовно ненадання копії декларації про відповідність на товар у складі тендерної пропозиції немає.
Враховуючи викладене, Ваша тендерна пропозиція відхилена обґрунтовано, з дотриманням умов ТД та чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено