• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (маска медична, бахіли, бінт нестерильний, марлевий відріз, пластир, система для переливання інфузійних розчинів, вата нестерильна, шприц ін’єкційний, подовжувач інфузійних магістралей, система для вливання інфузійних розчинів, рукавички оглядові, катетер, канюля, скальпель, сечоприймач, маска киснева, трубка ендотрахеальна, зонд)

Завершена

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2018 14:56 - 19.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо поділу в лоти

Номер: 7e1f74ba7b8147b69a1fa400811f02e0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-06-000204-b.a1
Назва: Вимога щодо поділу в лоти
Вимога:
Комунальний заклад «Госпіталь ветеранів війни» Запорізької обласної ради ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2085448, номер тендеру у UA-2018-02-06-000204-b) 23.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування товару або еквівалент Одиниця виміру Кількість 1. Маска медична трьохслойна на резинках нестерильна штука 500 2. Бахіли медичні 3 гр. пара 100 3. Бінт нестерильний 7*14 штука 250 4. Марлевий відріз 5м х 90см штука 25 5. Пластир 2,0*500 смна паперовій основі/карт. уп. штука 350 6. Вата нестерильна 100 г зіг- заг штука 1000 7. Одноразова система для переливання інфузійних розчинів штука 9000 8. Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл (інсуліновий U-100, з голкою 0,30 x 13мм штука 300 9. Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл штука 28000 10. Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл штука 39000 11. Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл штука 23000 12. Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп , 20,0 мл штука 6000 13. Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп , 50,0 мл штука 400 14. Подовжувач інфузійних магістралей 150 см штука 300 15. Подовжувач інфузійних магістралей 1800мм штука 100 16. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку штука 50 17. Рукавички оглядові латексні стерильні, не текстуровані, з пудрою р S пара 3000 18. Рукавички оглядові латексні стерильні, не текстуровані, з пудрою р М пара 3000 19. Рукавички оглядові латексні нестерильні з пудрою р ХS пара 500 20. Рукавички оглядові латексні нестерильні з пудрою р S пара 3500 21. Рукавички оглядові латексні нестерильні з пудрою р М пара 3500 22. Рукавички оглядові латексні нестерильні, без пудри, , текстуровані. р S пара 1000 23. Рукавички оглядові латексні нестерильні, без пудри, текстуровані р М пара 1000 24. Рукавички оглядові нітрілові (стерильні, з високим ступенем захисту,текстуровані, без пудри) розмір М; пара 500 25. Катетер назогастральний розмір Fr6 штука 3 26. Катетер назогастральний розмір Fr8 штука 3 27. Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 16G штука 100 28. Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 20G штука 50 29. Катетер Нелатона розмір Fr14 штука 10 30. Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr18 штука 10 31. Скальпель , розмір 20 штука 10 32. Сечоприймач (для дорослих) штука 10 33. Маска кислородна (для дорослих) штука 5 34. Канюля назальна (для дорослих) штука 10 35. Трубка ендотрахеальна р 8; 8,5 - 9,0 штука 5 36. Катетер живлячий №18 штука 3 37. Зонд щлунковий №18 штука 2 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Одноразова система для переливання інфузійних розчинів штука 9000 Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл (інсуліновий U-100, з голкою 0,30 x 13мм штука 300 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 2,0 мл штука 28000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл штука 39000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 10,0 мл штука 23000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп , 20,0 мл штука 6000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп , 50,0 мл штука 400 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2085448, номер тендеру у UA-2018-02-06-000204-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На ваш запит стосовно внесення змін до тендерної пропозиції в процедурі закупівлі № 2085448, номер тендеру у UA-2018-02-06-000204-b шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ повідомляє наступне. Під час складання тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (маска медична, бахіли, бінт нестерильний, марлевий відріз, пластир, система для переливання інфузійних розчинів, вата нестерильна, шприц ін’єкційний, подовжувач інфузійних магістралей, система для вливання інфузійних розчинів, рукавички оглядові, катетер, канюля, скальпель, сечоприймач, маска киснева, трубка ендотрахеальна, зонд) замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ч. 1 ст. 3, а саме: «Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до вимог ст. 5 Закону замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом та обрано саму прозору та основну процедуру закупівлі – відкриті торги. Стосовно вимоги щодо визначення окремого лоту повідомляємо, що згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник керуючись своїм правом, формує предмет закупівлі в залежності від специфіки роботи закладу, відділень, обсягів та можливостей планових та екстрених поставок товару. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також, однією із підстав безлотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Відсутність або перебої у постачанні, або постачання неякісного (фальсифікованого) товару може негативно позначитися на процесі та якості надання медичної допомоги пацієнтам госпіталю, а це ветерани та інваліди війни, люди похилого віку. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Крім того, Замовником передбачено право Учасника подати еквівалент товару. Також зауважимо, що чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги: Не задоволено