-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прилади обліку електричної енергії
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Завершена
15 931 995.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 659.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 79 659.98 UAH
Період оскарження:
05.05.2023 15:25 - 12.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
terms
Номер:
afe5bbe516c449a58f8324f68959c22d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-05-011048-a.a1
Назва:
terms
Вимога:
Either postpayment or advance! No voluntarism, corrupt officials!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2023 16:24
Вирішення:
Добрий день! Умовами Розділу 4 ДОДАТОК 3 до тендерної документації Проект договору про закупівлю передбачено:
4.1. Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. Покупець має право здійснити попередню оплату за Товар (або частину Товару) частково або в повному обсязі, при цьому укладання додаткової угоди, не є обов’язковим. (Для платників ПДВ)
4.2. Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Покупець має право здійснити попередню оплату за Товар (або частину Товару) частково або в повному обсязі, при цьому укладання додаткової угоди, не є обов’язковим. (Для не платників ПДВ).
Замовником були передбачені саме такі умови оплати, так як одночасно буде закуповуватися велика партія товару для виконання заходів Інвестиційної програми 2021 та 2022 року.
Замовник розуміє всі ризики майбутніх Постачальників та у разі стабільного фінансового становища може надати часткову або повну попередню оплату. Проте, у зв’язку із нестабільною ситуацією у державі, гарантувати попередню оплату на рік вперед, Замовник не може, а тому основною умовою оплати є післяоплата, яка буде застосовуватися, як для виконання заходів Інвестиційної програми так і для власних потреб. Дані умови передбачені Замовником у Проекті договору керуючись чинним законодавством, а саме нормами Цивільного та Господарського кодексів України.
Дякуємо за звернення!
Good day!
The terms of Section 4 of APPENDIX 3 to the tender documentation of the draft procurement contract stipulate:
4.1. Calculations are carried out as follows: upon delivery of the goods, in the amount of 80% (eighty percent) of the value of the goods actually delivered within 30 (thirty) working days from the date of signing the invoice, based on the duly executed original invoice of the Supplier. The balance of 20% (twenty percent) is payable upon receipt from the Supplier of a properly executed tax invoice/calculation of adjustment to the tax invoice in electronic form and registered in the Unified Register of Tax Invoices (hereinafter referred to as the Unified Register of Tax Invoices) in the order and terms specified by the tax legislation within 15 eleven) working days from the day of its receipt. The buyer has the right to make a preliminary payment for the Goods (or part of the Goods) in part or in full, while the conclusion of an additional agreement is not mandatory. (For VAT payers)
4.2. Calculations are made as follows: upon delivery of the goods, within 30 (thirty) working days from the date of signing of the invoice by the Parties, and on the basis of the original duly executed invoice from the Supplier received by the Buyer. The buyer has the right to make a preliminary payment for the Goods (or part of the Goods) in part or in full, while the conclusion of an additional agreement is not mandatory. (For non-VAT payers).
The customer provided exactly such payment conditions, as a large batch of goods will be purchased at the same time to implement the measures of the Investment Program of 2021 and 2022.
The Customer understands all the risks of the future Suppliers and in the case of a stable financial situation can provide partial or full advance payment. However, due to the unstable situation in the state, the Customer cannot guarantee advance payment for a year ahead, and therefore the main payment condition is post-payment, which will be used both for the implementation of the Investment Program and for its own needs. These conditions are stipulated by the Customer in the draft contract in accordance with the current legislation, namely the norms of the Civil and Economic Codes of Ukraine.
Thank you for your request!
Статус вимоги:
Відхилено